Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er ikke opptatt av trender, men glad i uggsa mine. Jeg kjøpte emu for noen år siden, men syns de er ubehagelige og harde i skaftet. Så de blir stående ubrukte, dessverre. Skal impregnere dem og gi dem bort. 

Anonymkode: 90867...d19

Det er kanskje det som gjør at jeg liker Emu bedre, får mye saltvann på dem til tider, og de holder stand bedre. Man kan sy seg egne og, av lammeskinn. Ganske enkelt faktisk :)

Anonymkode: 2565b...404

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke. Dyremishandling er det også, siden de tillater mulesing.

Anonymkode: 4f14f...589

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kan hende. Jeg bruker mine på vinteren og er ikke i nærheten av saltvann da. Haha, tror ikke jeg skal prøve meg på å sy egne. Jeg klarer ikke sy i en knapp en gang :hoho: så det overlater jeg til de som kan det :fnise: 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Aner ikke. Dyremishandling er det også, siden de tillater mulesing.

Anonymkode: 4f14f...589

UGGs er mulesingfrie. Ellers hadde jeg ALDRI kjøpt dem. Kjøper kun mulesingfri ull. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

UGGs var veldig kult da de var en nisje, altså surfere og beach-bums. De er behagelige, men forbinder det med folk som er veldig opptatt av å kle seg i det som liksom er "in" nå. Jeg har et par EMU, som jeg synes har bedre kvalitet, og de er billigere.

Anonymkode: 2565b...404

EMU er da ikke noe billigere enn UGGs?

Anonymkode: 29aa6...17e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette stusser jeg over, her på Vestlandet er det stort sett regn eller slaps om vinteren, men ser likevel mange i disse skoene. Jeg tror det bunner i saueflokk-mentaliteten vi har i Norge.

Anonymkode: 82fba...6dc

Og i resten av Nord og mellom Europa da mener du?

Anonymkode: 29aa6...17e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

UGGs skal egentlig brukes barbent i skoene. Prøv, da skjønner man hvor utrolig digge de er å tre på seg for en komfortabel tur ut ❤️

Anonymkode: 0cc72...d20

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Hva er sjarmen med å gå med eksakt samme skjerf som 99% av alle kvinnelige studenter? Det er saueflokk, ingen som har egen smak? 🙊👀

Anonymkode: abe82...be6

Du er sikkert helt unik! Gratulerer. 

Anonymkode: f5cb0...342

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er sikkert helt unik! Gratulerer. 

Anonymkode: f5cb0...342

Ja faktisk 😂 Disse skjerfene er latterlig stygge. Hvorfor ikke gå med et unikt silkeskjerf, et ullskjerf eller hva som helst anner? 

Hva gjelder Uggs: forferdelige sko.

AnonymBruker
Skrevet

UGGs skal egentlig brukes barbent i skoene. Prøv, da skjønner man hvor utrolig digge de er å tre på seg for en komfortabel tur ut ❤️

Anonymkode: 0cc72...d20

Det passer godt i stiv kuling og sludd fra nord vest ja

Skrevet

De du linket til synes jeg er veldig fine og så er de så enkle å smette på seg for en rask tur i butikken, supre på lange flyreiser, topp på kjølige sommerkvelder når man sitter ute osv. Er veldig glad i mine fire par UGGs. Topp på hytta når det er snø og minus 30. Og UGGs har vel vært i motebildet i minst 20 år nå? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Altså, dette er så lite flatterende «sko» og jeg kan ikke begripe hvorfor så mange går i de. Er de spesielt gode og varme, eller hva er greia? 
I tillegg lurer jeg på hva som er greia med de små strikkeskjerfene som 99% av kvinnelige studenter går med 😂

IMG_0960.webp

Jeg syns verken uggs eller Sophie scarf er noe kledelig, men må innrømme at jeg har er par slike skjerf selv, fordi de er utrolig praktiske. De varmer, men tar også opp minimalt med plass (kan putte de i lommen). I motsetning til sånne store skjerf som var så populære før. 

Anonymkode: 3bc1a...c8c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Altså, dette er så lite flatterende «sko» og jeg kan ikke begripe hvorfor så mange går i de. Er de spesielt gode og varme, eller hva er greia? 
I tillegg lurer jeg på hva som er greia med de små strikkeskjerfene som 99% av kvinnelige studenter går med 😂

IMG_0960.webp

La nå folk bruke hva de vil, bare å la være selv dersom du ikke liker det. Er strengt tatt ikke verre 🙃

Anonymkode: 0b7a7...b51

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.11.2025 den 14.33):

Jeg som startet tråden er selv kvinne. Jeg stusser over denne tøffeltrenden (gjerne kombinert med vide jeans som soper i bakken), når det finnes så utrolig mye lekre vintersko og støvletter. 

Personlig syns jeg ikke det finnes så mye lekre vintersko og får gnagsår av omtrent alt av støvletter. Uggs fungerer på mine føtter. Foretrekker den høye varianten. Har to ulike modeller og er fornøyd med begge. Jeg syns det er behagelig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ja faktisk 😂 Disse skjerfene er latterlig stygge. Hvorfor ikke gå med et unikt silkeskjerf, et ullskjerf eller hva som helst anner? 

Latterlig stygge er vel en liten overdrivelse. Det er da bare et vanlig skjerf som kan lages i ulike stoffer, farger og størrelser. Akkurat som andre vanlige ullskjerf. 

Unike silkeskjerf høres ikke så fint ut syns jeg. Jeg foretrekker ensfargede skjerf (antar du mener noe mønstrete, for hvis ikke er de fort ikke så unike). 

Skrevet

Jeg synes uggs er pene og mange kler dem mye bedre enn andre stygge vintersko 

Anonymkode: 31ff4...24a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.11.2025 den 22.49):

Hvor gammel er du egentlig? Har du glemt hvordan det er å være ungdom/ung? Man vil selvsagt ha det samme som alle andre, de fleste unge vil ikke skille seg ut men ha det som er populært blant jevnaldrende.

Anonymkode: 89ef5...1b0

• Liker 1
Skrevet

De små skjerfene er geniale når det er sånn mellomsesong, for varmt (og styrete) å bruke store skjer, men litt kaldt i halsen uten noe. 
Gode å bruke inne også om man synes det er litt kaldt.

Anonymkode: aa9a4...2d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...