Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skjønner ikke jeg heller.

Kunne kanskje brukt dem som tøfler til nød.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg aldri skjønt, de er drit-støgge!! 

Anonymkode: da7f3...71f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Behagelig og gå med. 

Anonymkode: 4b4f3...ef2

Skrevet

De er behagelige. 

~Forhenværende UGG-bruker. 

AnonymBruker
Skrevet

Fordi de er varme og behagelige å gå i. Men jeg bruker ikke tøflene ts la ut, bruker de med høyere skaft. 

Anonymkode: 90867...d19

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Fordi de er varme og behagelige å gå i. Men jeg bruker ikke tøflene ts la ut, bruker de med høyere skaft. 

Jeg kjøpte et par bare for å ha til postkassa, og slikt. De er så enkle å bare vippe på seg.

Har de med høyere skaft i ulike varianter for lengre turer. 

Anonymkode: cc0b0...dc7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg som startet tråden er selv kvinne. Jeg stusser over denne tøffeltrenden (gjerne kombinert med vide jeans som soper i bakken), når det finnes så utrolig mye lekre vintersko og støvletter. 

Anonymkode: abe82...be6

Fordi vi ikke vil være lekre, vi vil være komfortable. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De ble opprinnelig brukt av surfere, når de kom på land for å få varmen i føttene hvis det var kaldt. Tror man kan se noen i Baywatch. Tok av da de satset i USA. Er jo behagelige.

Anonymkode: 2565b...404

AnonymBruker
Skrevet

De er veldig behagelige, varme og fine😊

Anonymkode: 29aa6...17e

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke skjerf er det dere mener? Sophie scarf?

Screenshot_20251103_181458_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: a8065...8f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvilke skjerf er det dere mener? Sophie scarf?

Screenshot_20251103_181458_Samsung Internet.jpg

Ja. Hva er sjarmen med å gå med eksakt samme skjerf som 99% av alle kvinnelige studenter? Det er saueflokk, ingen som har egen smak? 🙊👀

AnonymBruker
Skrevet

UGGs var veldig kult da de var en nisje, altså surfere og beach-bums. De er behagelige, men forbinder det med folk som er veldig opptatt av å kle seg i det som liksom er "in" nå. Jeg har et par EMU, som jeg synes har bedre kvalitet, og de er billigere.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja. Hva er sjarmen med å gå med eksakt samme skjerf som 99% av alle kvinnelige studenter? Det er saueflokk, ingen som har egen smak? 🙊👀

Jeg tror kanskje "alle" har dette skjerfet fordi det er relativt enkelt å strikke selv, og at det føles litt stilig med noe hjemmelaget. Jeg er enig i at det er litt kjedelig. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

UGGs var veldig kult da de var en nisje, altså surfere og beach-bums. De er behagelige, men forbinder det med folk som er veldig opptatt av å kle seg i det som liksom er "in" nå. Jeg har et par EMU, som jeg synes har bedre kvalitet, og de er billigere.

Ikke at jeg er opptatt av trender. 

Men jeg har fått med meg at Emu er verre enn Ugg om man er det. For det er wannabe varianten for de som ikke har råd. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

UGGs er vel ikke akkurat noe som er «in nå» De har vært i motebildet i veldig mange år og er vel nesten som klassiske å regne. Brukes av alt fra folk som er opptatt av mote til de som absolutt ikke bryr seg. Jeg er selv interessert i mote, men bruker kun det jeg liker. Går ikke i ting bare fordi det er in. Kjøpte mine første uggs i 2009, da var det en helt sykt kald vinter. Er på mitt tredje par nå, tror jeg. Eller andre. Har hatt de jeg har i mange år nå. Vurderer å kjøpe et nytt par i år da de jeg har begynner å bli litt slitt. Bruke de gamle når jeg går tur med hunden og de nye ellers. Jeg har også et par fra emu, men syns de er litt stive i skaftet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke at jeg er opptatt av trender. 

Men jeg har fått med meg at Emu er verre enn Ugg om man er det. For det er wannabe varianten for de som ikke har råd. 

Kanskje for de som er opptatt av trender? Jeg benytter dem når jeg er på strandhytta. Synes Emu har bedre kvalitet, og de er billigere.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

De er jo utrolig deilige. Varme er de også. Jeg har aldri brukt mine i regnvær eller når det er slaps men i snø, is og kuldegrader er de sykt deilige. 

Er ikke alle som er så opptatt av å være flatterende om vinteren. Jeg prioriterer komfort. 

Anonymkode: c0ada...73b

Dette stusser jeg over, her på Vestlandet er det stort sett regn eller slaps om vinteren, men ser likevel mange i disse skoene. Jeg tror det bunner i saueflokk-mentaliteten vi har i Norge.

Anonymkode: 82fba...6dc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje for de som er opptatt av trender? Jeg benytter dem når jeg er på strandhytta. Synes Emu har bedre kvalitet, og de er billigere.

Jeg er ikke opptatt av trender, men glad i uggsa mine. Jeg kjøpte emu for noen år siden, men syns de er ubehagelige og harde i skaftet. Så de blir stående ubrukte, dessverre. Skal impregnere dem og gi dem bort. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Selvsagt har jeg kjøpt skikkelig vintersko. Har flere men bruker de ikke. Tunge, stive sko. Prøvd flere merker. Passer i butikken men orker skjeldent å ha de på en hel dag. Tyr til de kun ved behov.

Går i vanlige støvletter, joggesko eller uggs om vinteren. Uggsene er det desidert varmeste alternativet av disse uten om et par støvletter jeg har med tjukkt ull for men Uggsene er mer behagelig. 

Tenkte å selge unna flere vintersko fra annerkjente dyre merker nå, før sesongen setter i gang, da de bare ligger i esken sin å støver ned.

Anonymkode: c0ada...73b

Nei, da har du prøvd dårlige vintersko.

Anonymkode: 27094...ceb

AnonymBruker
Skrevet

Strandhytta, ja 😂

Mine fungerer på fjellhytta. Men på strandhytta (hva nå enn det er i Norge - vi kaller det sjøhytta) så må det være noe som tåler høyere luftfuktighet - uansett sesong. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...