AnonymBruker Skrevet 3. november #1 Skrevet 3. november Altså, dette er så lite flatterende «sko» og jeg kan ikke begripe hvorfor så mange går i de. Er de spesielt gode og varme, eller hva er greia? I tillegg lurer jeg på hva som er greia med de små strikkeskjerfene som 99% av kvinnelige studenter går med 😂 Anonymkode: abe82...be6 1
AnonymBruker Skrevet 3. november #2 Skrevet 3. november Jeg har heller aldri forstått hvorfor tøflene til surfere har blitt vintersko i Norge. Anonymkode: 27094...ceb 3 3
exictence Skrevet 3. november #3 Skrevet 3. november Tror de er veldig varme, og veldig lett å drake inn i. De er sikkert behagelige, da de virker store og derfor ikke klemmer noe. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har heller aldri forstått hvorfor tøflene til surfere har blitt vintersko i Norge. Anonymkode: 27094...ceb Behagelig
AnonymBruker Skrevet 3. november #4 Skrevet 3. november De er jo utrolig deilige. Varme er de også. Jeg har aldri brukt mine i regnvær eller når det er slaps men i snø, is og kuldegrader er de sykt deilige. Er ikke alle som er så opptatt av å være flatterende om vinteren. Jeg prioriterer komfort. Anonymkode: c0ada...73b 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. november #5 Skrevet 3. november exictence skrev (3 minutter siden): Tror de er veldig varme, og veldig lett å drake inn i. De er sikkert behagelige, da de virker store og derfor ikke klemmer noe. Behagelig AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De er jo utrolig deilige. Varme er de også. Jeg har aldri brukt mine i regnvær eller når det er slaps men i snø, is og kuldegrader er de sykt deilige. Er ikke alle som er så opptatt av å være flatterende om vinteren. Jeg prioriterer komfort. Anonymkode: c0ada...73b Si meg, har dere aldri prøvd skikkelige vintersko før? Jeg kan for øvrig heller ikke forstå hvordan det er behagelig å gå med en slapp tøffel som gir null støtte på glatt føre. Anonymkode: 27094...ceb 2 6
AnonymBruker Skrevet 3. november #6 Skrevet 3. november Bruker mine som tøfler. Anonymkode: 1dece...340
exictence Skrevet 3. november #7 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Si meg, har dere aldri prøvd skikkelige vintersko før? Jeg kan for øvrig heller ikke forstå hvordan det er behagelig å gå med en slapp tøffel som gir null støtte på glatt føre. Anonymkode: 27094...ceb Jo, jeg har skikkelige vintersko. Har aldri prøvd Uggs. Svarte bare på hvorfor jeg tror de er så populære.
AnonymBruker Skrevet 3. november #8 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Altså, dette er så lite flatterende «sko» og jeg kan ikke begripe hvorfor så mange går i de. Er de spesielt gode og varme, eller hva er greia? I tillegg lurer jeg på hva som er greia med de små strikkeskjerfene som 99% av kvinnelige studenter går med 😂 Anonymkode: abe82...be6 Nok et innlegg der vi skal hate klær kvinner går med. Skaff deg et liv. Anonymkode: f5cb0...342 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. november #9 Skrevet 3. november Jeg som startet tråden er selv kvinne. Jeg stusser over denne tøffeltrenden (gjerne kombinert med vide jeans som soper i bakken), når det finnes så utrolig mye lekre vintersko og støvletter. Anonymkode: abe82...be6
AnonymBruker Skrevet 3. november #10 Skrevet 3. november De føles som tøfler på beina - varme og behagelige. Og, joda, har skikkelige vintersko også. For dager jeg skal traske mye, eller der det er glatt. Men for noe herk det er å drive å snøre de opp og igjen. Så hopper opp i uggsene så ofte som mulig. Anonymkode: cc0b0...dc7 2
AnonymBruker Skrevet 3. november #11 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg som startet tråden er selv kvinne. Jeg stusser over denne tøffeltrenden (gjerne kombinert med vide jeans som soper i bakken), når det finnes så utrolig mye lekre vintersko og støvletter. Anonymkode: abe82...be6 Selv med dresscode på jobb så er de fleste turene mine ut av døra; en rask spasertur, hente post/søppel/ut i garasje, besøke ei venninne i nabolaget, følge til lekeplass eller aktiviteter, hytteturer, butikkturer.. Og da tropper jeg ikke opp i støvletter og etuikjole bare for at du skal ha noe pent å se på Anonymkode: cc0b0...dc7 6 1
AnonymBruker Skrevet 3. november #12 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg som startet tråden er selv kvinne. Jeg stusser over denne tøffeltrenden (gjerne kombinert med vide jeans som soper i bakken), når det finnes så utrolig mye lekre vintersko og støvletter. Anonymkode: abe82...be6 Fordi mage liker det! Anonymkode: f5cb0...342
AnonymBruker Skrevet 3. november #13 Skrevet 3. november Strategisk markedsføring der de brukte masse masse penger på profilerte anbefalinger av kjendiser, de var vel å finne på Oprahs "favorittliste" blant annet. Anonymkode: 18cb6...40e 1
mimifin72 Skrevet 3. november #14 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Altså, dette er så lite flatterende «sko» og jeg kan ikke begripe hvorfor så mange går i de. Er de spesielt gode og varme, eller hva er greia? I tillegg lurer jeg på hva som er greia med de små strikkeskjerfene som 99% av kvinnelige studenter går med 😂 Anonymkode: abe82...be6 Jeg elsker UGGSa mine, men skjønner heller ikke greia med de små strikkeskjerfene🤷🏼♀️
HMK Skrevet 3. november #15 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg som startet tråden er selv kvinne. Jeg stusser over denne tøffeltrenden (gjerne kombinert med vide jeans som soper i bakken), når det finnes så utrolig mye lekre vintersko og støvletter. Anonymkode: abe82...be6 Du er rett og slett blitt for voksen til å forstå. Unge mennesker liker ikke "lekre vintersko og støveletter".
AnonymBruker Skrevet 3. november #16 Skrevet 3. november Haha de er dritschtøgge og grusomme og gå med Anonymkode: 7f974...571 1
AnonymBruker Skrevet 3. november #17 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Si meg, har dere aldri prøvd skikkelige vintersko før? Jeg kan for øvrig heller ikke forstå hvordan det er behagelig å gå med en slapp tøffel som gir null støtte på glatt føre. Anonymkode: 27094...ceb Selvsagt har jeg kjøpt skikkelig vintersko. Har flere men bruker de ikke. Tunge, stive sko. Prøvd flere merker. Passer i butikken men orker skjeldent å ha de på en hel dag. Tyr til de kun ved behov. Går i vanlige støvletter, joggesko eller uggs om vinteren. Uggsene er det desidert varmeste alternativet av disse uten om et par støvletter jeg har med tjukkt ull for men Uggsene er mer behagelig. Tenkte å selge unna flere vintersko fra annerkjente dyre merker nå, før sesongen setter i gang, da de bare ligger i esken sin å støver ned. Anonymkode: c0ada...73b
AnonymBruker Skrevet 3. november #18 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Strategisk markedsføring der de brukte masse masse penger på profilerte anbefalinger av kjendiser, de var vel å finne på Oprahs "favorittliste" blant annet. Anonymkode: 18cb6...40e Oprah er ikke den som brukes til å markedsføre produkter til unge mennesker. Anonymkode: c0ada...73b
AnonymBruker Skrevet 3. november #19 Skrevet 3. november Uggs og lignende merker i ekte skinn er vanvittig behagelige og suverent varme. Anonymkode: 3cb41...0c5 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. november #20 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Oprah er ikke den som brukes til å markedsføre produkter til unge mennesker. Anonymkode: c0ada...73b Det var slik det startet, tidlig 2000. De benytter vanvittige summer på markedsføring. Nå er det influencere som gjelder, Kardashians feks. https://www.whowhatwear.com/fashion/celebrity-style/ugg-greenport-slides-kendall-jenner Anonymkode: 18cb6...40e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå