Gå til innhold

Sanghefte som bordkort....?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg begynner å se at det kan bli litt knapt med tid til alt jeg skulle gjort før bryllupet.......enda jeg føler at jeg ikke gjør annet enn å planlegge bryllup! Men med 3 eksamener i mai (gifter meg 10. juni) og mye jobbing, så blir det rett og slett for mye...

Derfor har jeg tenkt litt på å bruke sangheftene som jeg skal lage til bordkort også. Jeg har laget invitasjonene selv, så sangheftene kommer til å se noenlunde slik ut. Så tenkte jeg å skrive f.eks Velkommen til bryllup "navnet" på heftet og la det ligge på tallerkenen.

Høres dette ut som en god idé, eller bør jeg ha bordkort i tillegg? Så litt på Kitekatt sin idé, og den var jo forholdsvis enkel og veldig fin, men alt tar jo tid......

Endret av Netten
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fikk visst ikke helt til det med linken, men det ligger bildet av invitasjonen min i fotoalbumet til høyre når dere har trykket på linken :)

Endret av Netten
Skrevet

Det hørtes skikkelig stilig ut spør du meg!

Skrevet

Så bra! Det var kjekt å høre! :) Fint å få andre sine synspunkt også :)

Skrevet

Kjempefine invitasjoner, og jeg tror det blir supert å ha navnene på infoheftet. Det har jeg sett gjort i et annet bryllup også, og jeg synes ikke det er nødvendig med bordkort da.

Skrevet

Å bruke meny/sanghefte som bordkort har jeg sett flere steder og synes alltid det blir pent. Du trenger aldeles ikke egne bordkort, så lenge det står tydelig navn noe annet sted.

Gjest gjest1
Skrevet

Genialt enkelt - ganske enkelt genialt!

:)

Skrevet

Så flotte invitasjoner!!!

Tror det blir kjempebra, jeg :) Vurderte det selv en stund også. Sett flere som har det. Go for it og lykke til med eksamen :)

Skrevet

Sett flere som har det, og det funker helt fint! :)

Skrevet

Vi skrev på silkebåndet som bandt sangheftet sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...