AnonymBruker Skrevet 3. november 2025 #1 Skrevet 3. november 2025 Jeg insisterer på å bruke kondom ved analsex. Har bare hatt dette er fåtall ganger. Forrige gang med ny partner sklei kondomet av, det "forsvant" jo inn i meg men kom ut på naturlig vis. Men det gjorde meg jo litt skeptisk. Det var en helt normal kondom av standard type i butikk, partner er hverken liten eller stor. Helt lik tidligere partner hvor kondom ikke fallt av. Hva kan være årsaken? Og tips til løsning? Anonymkode: 55213...b71
AnonymBruker Skrevet 3. november 2025 #2 Skrevet 3. november 2025 Sikker på den ikke "sklei" av med vilje? Anonymkode: 0d724...dd3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2025 #3 Skrevet 3. november 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sikker på den ikke "sklei" av med vilje? Anonymkode: 0d724...dd3 Ja, for han ønsket også å ha den på. Han har opplevd å få urinveisinfeksjon tidligere ved analsex. Og jeg tror neppe han klarte å få den tilfeldigvis til å skli av ham inni meg Anonymkode: 55213...b71
AnonymBruker Skrevet 3. november 2025 #4 Skrevet 3. november 2025 Jeg tror man bare må akseptere at analsex er litt risikosport… Anonymkode: d8eee...dcb
AnonymBruker Skrevet 3. november 2025 #5 Skrevet 3. november 2025 Det må være en uheldig kombinasjon av noe. Hvis han har endel precum inni kondomen, og glidemiddelet utenpå begynner å lugge litt, så kan det kanskje skje. Jeg foretrekker også å bruke kondom, men har enda ikke opplevd at den faller av. Vi liker å ha analsex på sparket, og det er mye mindre styr med en kondom, enn at hun skal drive med spyling og forberedelser. Anonymkode: 4908e...447
AnonymBruker Skrevet 3. november 2025 #6 Skrevet 3. november 2025 Han må helt enkelt holde igjen med to fingre. Jeg klemmer fort såpass mye rundt penis ved vaginal- og analsex at jeg fort kan «nappe av» kondomet. Kondomet har jo også gjerne glidemiddel på seg. Selv om kondom er elastisk og passer mange, så er det sjeldent at det er en 100% perfect fit. Anonymkode: 48676...007
AnonymBruker Skrevet 3. november 2025 #7 Skrevet 3. november 2025 Friksjon på utsiden, smøring på innsiden, han begynte å bli litt slapp, kondomet ble satt litt feil på. Pick your poison. Anonymkode: 8455b...afa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå