Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her om dagen fikk jeg Ellos katalogen i posten, og bladde fort gjennom den mens jeg satt på do (til opplysning...)

Der var det mye stygt altså! :sjenert: Er det mange som handler der? Husker at mamma kjøpte noen klær til meg derfra da jeg var liten, og selv da husker jeg at jeg synes de klærne var ganske fæle....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet
Her om dagen fikk jeg Ellos katalogen i posten, og bladde fort gjennom den mens jeg satt på do (til opplysning...)

Der var det mye stygt altså!  :sjenert:  Er det mange som handler der? Husker at mamma kjøpte noen klær til meg derfra da jeg var liten, og selv da husker jeg at jeg synes de klærne var ganske fæle....

enig. innimellom glimter de til med noe som ser ok ut, men det hjelper lite når passformen er helt forferdelig. prøvde nemlig å bestille noe en gang, men det satt helt grusomt på :forvirret:

Skrevet

Ellos er sånn midt på treet. Enkelte til innimellom er ok. La Redoute har litt gøyere og sprekere innfall i katalogen sin.

Gjest Gjest
Skrevet

Syns det er dårlig passform og kvalitet fra ellos jeg..

Finner ikke noe som sitter fint hvertfall..

Men har bestillt meg noe nå, var kommet en ny litt mer 'sporty' stil der.. Brun jakke, knebukse og shorts..Spent på hvordan det sitter..

Gjest Gjest
Skrevet

Ellosklær har ejg gitt opp for lenge siden - har aldri opplevd noe annet enn dårlig kvalitet der. Klærne kan se ok ut på kleshengeren, men stoffet mister fullstendig fasong når man har brukt det noen minutter.

Skrevet

Skjønner ikke at folk tør å kjøpe klær de ikke har prøvd på...

Gjest gjesta
Skrevet

ja har erfart det kan være litt risky..

men som oftest passer det når jeg bestiller str min :)

hvis ikke går det an å returnere.

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Tror nok mange av postordrekatalogene overlever på folk som vanskelig kan komme seg til vanlige klesbutikker (eldre, syke/funksjonshemmede og ikke minst folk som bor usentralt og tungvint til). Da har man ikke alltid så mange valgmuligheter.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er jo bare å retunere det, å det er også gratis. En greit måte å prøve klær på om man ikke har tid til å gå på shopping.

Skrevet

Har også hatt min kvote med mislykkede kjøp der, men siste gang passet alt. Nå har jeg riktignok lært leksa, så jeg kjøper ikke noe mer avansert enn topper der da, og nå sist en joggbukse (beregnet til innendørs-subbe-rundt-i-bukse).

Har fra før en tynn bomullsgenser som snart er slitt i filler (etter 3 års jevnlig bruk) så noe har de da.

Skrevet

Må jo være lov å leve litt på kanten vel ;)

Skrevet (endret)

Er det gratis å returnera? :klø:

Endret av Årolilja
Skrevet
Det er jo bare å retunere det, å det er også gratis. En greit måte å prøve klær på om man ikke har tid til å gå på shopping.

Er det gratis å returnere? Gjelder det andre kataloger og??? Har mange ganger tenkt å bestille, men har ikke orket siden sjansen for at jeg blir å returnere det er stor!

Skrevet

Er ikke helt gratis da...Du må først betale port og frakt for å få varene. Hvis du returnerer noe, må du betale porto på det også. - Så hvis du returnerer mye, så koster det fort noen kroner...

Skrevet
Er ikke helt gratis da...Du må først betale port og frakt for å få varene. Hvis du returnerer noe, må du betale porto på det også. - Så hvis du returnerer mye, så koster det fort noen kroner...

Stemmer ikke ;)

Gratis å returnere noe som ikke passer.

Synte Ellos har noe OK. Barneklær ihvertfall. Undertøy derfra er aldees håløst.. :forvirret:

Gjest synseren
Skrevet

Greit med Ellos-plus for meg som bruker store størrelser. Kvaliteten på klærne er varierende, noen ganger bra noen ganger dårlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...