Gjest Starya Skrevet 26. november 2002 #21 Del Skrevet 26. november 2002 Takke meg til den gule Lipton, jeg.. That's all I need. Med suketter. Men det må være Natreen, kjøpte en annen type sist, den var fæl.. (forøvrig er te noe jeg kun drikker til frokost og kveldsmat) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 26. november 2002 #22 Del Skrevet 26. november 2002 Takke meg til den gule Lipton, jeg.. That's all I need. Hehe...satt akkurat her og skulle skrive et innlegg om at posete er ille, men det aller værste er Gul Lipton, når jeg bare hadde fått scrolla meg ned til bunnen av sida Jaja, smaken er forskjellig må vi vel konstantere. Gul Lipton er det værste jeg får servert, nest etter den alt for sterke English Breakfast laget med teposer som man får servert overalt i Storbritania. Forferdelig!!! Samme vanen hadde de på hotellet vi bodde på da vi var på bryllupsreise i Florida, og der var det heller ikke mulig å bestille et alternativ. Endte opp med å kjøpe mine egne poser med Earl Grey (hadde glemt å ta med te i løsvekt). Skikkelig kriseløsning!! Her i huset drikker vi stort sett bare te, og det har ført til at gjester som drikker kaffe får veldig dårlig kaffe (siden posen med kaffe ligger åpnet i flere uker mellom hver gang det serveres kaffe). Vi har endelig funnet løsningen, og skaffet oss en kaffekvern, slik at vi bare lagrer hele kaffebønner i tett beholder. Så kan kaffedrikkerene også få noe godt å drikke Vet jo hvor forferdelig jeg synes det er å komme på besøk til folk som bare har fire år gamle poser med Sun Tea... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 26. november 2002 #23 Del Skrevet 26. november 2002 Vel, når det gjelder kaffe, så har jeg liggende sånne Nescafè sticks (porsjonspakker) som jeg slenger på bordet ved behov. Men det er sjelden behov... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 26. november 2002 #24 Del Skrevet 26. november 2002 He he. Jeg bruker også Nescafe Gold (eller hva den pulverkaffeen nå heter) til gjester. Det har ført til at stort sett alle som stikker innom her har med sin egen kanne med kaffe. Mannen min liker kaffe, men han sørger for å få i seg dagsdosen på jobb. Kanskje jeg skulle kjøpt en kaffetrakter for å heve standarden et lite hakk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. november 2002 #25 Del Skrevet 26. november 2002 Skal du kjøpe kaffetrakter Jen så er det bare ett merke som gjelder og det er Moccamaster. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 26. november 2002 #26 Del Skrevet 26. november 2002 Takk for tipset, Milla. Det hadde nok blitt en lettelse for alle venner og bekjente som må dra på thermoser hver gang de skal på besøk. Er det bare en sort Moccamaster? Nå spør jeg som jeg har vett til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. november 2002 #27 Del Skrevet 26. november 2002 Er det bare en sort Moccamaster? Nå spør jeg som jeg har vett til. He He, Moccamaster har flere modeller å velge i. De kan kjøpes på bla. annet Expert og Elkjøp og har 5 års garanti. Ikke kjøp billigmerker som koster 198 kroner. Når det gjelder kaffetraktere så er det faktisk riktig og si at dyrt er best. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 26. november 2002 #28 Del Skrevet 26. november 2002 Drikker mest te men i helgene er det godt med kaffe/espresso til frokosten. Siden vi drikker så lite kaffe fikk vi rådet å oppbevare malt kaffe i frysen. Pakk den godt inn i tett plastbeholder og legg i fryseboksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2002 #29 Del Skrevet 26. november 2002 Jeg kan forøvrig støtte opp under anbefalingen om Moccamaster. Første trakteren mamsen fikk var en slik, og hun forbanner fortsatt seg selv for at hun lot den stå etter skilsmissen... Hun har hatt et par andre i huset, men de ble aldri gode nok etter moccaen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. november 2002 #30 Del Skrevet 26. november 2002 Hun kan jo kjøpe en ny Moccamaster- eller kanskje du kan gi henne en i julegave? Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 26. november 2002 #31 Del Skrevet 26. november 2002 Drikker bare pose te jeg, og masse frukt te! Det er det beste syntes jeg! OGså så mye kjappere og enklere enn løs te! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. november 2002 #32 Del Skrevet 26. november 2002 Det er det beste syntes jeg! OGså så mye kjappere og enklere enn løs te! Da går du glipp av nye deilige smaksopplevelser Linnie. Sitter her og koser meg med en stor kopp Lemon Soother. Deeeeelish :D Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 26. november 2002 #33 Del Skrevet 26. november 2002 Er blitt aldeles vill etter krus og kopper på mine litt eldre dager, og akkurat nå sitter jeg med en kopp som rommer en halv liter Darjeeling og Earl grey (mikset teen ettersom jeg ville ha begge og ikke kunne bestemme meg helt for hva jeg ville ha) med sitronskiver og honning. Med Miles Davies i bakgrunnen er det slettes ikke så verst å flippe mellom KG og nynorsk fagstil (blæ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. november 2002 #34 Del Skrevet 26. november 2002 Til dere som har et glass Nescafe Gold stående.... kjøp heller Brasero. Den er bare sååå mye bedre. Jeg liker ikke te jeg! Drikker bare kaffe og den skal være SVART! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. november 2002 #35 Del Skrevet 26. november 2002 Jeg drikker Lakris - te (pose) innimellom måltidene. Har hørt at det skal være bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 26. november 2002 #36 Del Skrevet 26. november 2002 Jeg drikker Lakris - te (pose) innimellom måltidene. Har hørt at det skal være bra... Åååååå, kan du fortelle meg hvor du får kjøpt denne ? Hørtes utrolig godt ut....pleez:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 26. november 2002 #37 Del Skrevet 26. november 2002 Jeg drikker Lakris - te (pose) innimellom måltidene. Har hørt at det skal være bra... Bra for hva? Lakris-te..hmm...hvor finner du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. november 2002 #38 Del Skrevet 26. november 2002 Åååååå, kan du fortelle meg hvor du får kjøpt denne ? Hørtes utrolig godt ut....pleez:) Den har jeg kjøpt i Sveige - nermere bestemt Euro Cash. Bra for hva? Lakris-te..hmm...hvor finner du den? Det skal vist være bra for forbrenningen. Jeg har lavt stoffskifte, så da er det greit med litt ekstra stimuli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 26. november 2002 #39 Del Skrevet 26. november 2002 Lakris generelt øker stoffskiftet, derfor er det anbefalt at folk med for høyt stoffskifte ikke spiser så mye lakris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 26. november 2002 #40 Del Skrevet 26. november 2002 Å dæsken! Da skal jeg ta affære å smelle innpå med lakris da! Guttungen drikker forresten nypete, laget av ekstrakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå