AnonymBruker Skrevet 3. november #1 Skrevet 3. november Jeg føler meg som en dum naiv nyinnflytter. Her jeg bor har jeg bodd i 2 år. Jeg har i 1 år vært på jakt etter et nytt sted å bo men har ikke lyktes. Jeg deler boflate med andre noe som er helt greit. Men det er mye bråk her. Jeg har vært dum og naiv som trodde det skulle ordne seg med ny bolig her jeg bor. Jeg flyttet fra storbyens mas og kjas. Orket hamsterhjulet mer. Flere som har "driti" seg ut på denne måten? Anonymkode: 2571a...088
AnonymBruker Skrevet 3. november #2 Skrevet 3. november Deler bolfate, som at du har leilighet på siden av, eller at du bor sammen med noen? Jeg har flyttet til nye boliger flere ganger, og oppdaget at naboer ikke er noe hyggelige og mye bråk. Solgte og kom meg videre. Livet er for kort til å mistrives. Anonymkode: f3e12...188
AnonymBruker Skrevet 3. november #3 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Deler bolfate, som at du har leilighet på siden av, eller at du bor sammen med noen? Jeg har flyttet til nye boliger flere ganger, og oppdaget at naboer ikke er noe hyggelige og mye bråk. Solgte og kom meg videre. Livet er for kort til å mistrives. Anonymkode: f3e12...188 Vel ja. Kollektiv. Anonymkode: 2571a...088
AnonymBruker Skrevet 3. november #4 Skrevet 3. november Alle kan være uheldig opplevd to flyttinger etter hverandre så feil. Måtte bare flytte videre. Tapte masse penger da det var leiligheter jeg kjøpte. Viktig å trives der du bor❤️Lykke til!!! Anonymkode: 4585e...fa9
AnonymBruker Skrevet 8. november #5 Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (På 3.11.2025 den 14.49): Alle kan være uheldig opplevd to flyttinger etter hverandre så feil. Måtte bare flytte videre. Tapte masse penger da det var leiligheter jeg kjøpte. Viktig å trives der du bor❤️Lykke til!!! Anonymkode: 4585e...fa9 Hvordan ble du uheldig med flyttingen? Dyrt å flytte ja Anonymkode: 2571a...088
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:02 #6 Skrevet onsdag kl. 23:02 Har du det bra? Anonymkode: 64d43...39b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå