Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fortalte omsider elskeren min at jeg hadde mer følelser enn det som var "planen" vår :tristbla:

Det gikk som fryktet, og han sa han ikke hadde slike følelser for meg nå, at han ikke var klar for et forhold nå. Han kunne ikke si noe om hva som kunne skje senere, nå var han bare interessert i sex :tristbla:

Er det noen av dere som har blitt avvist av den dere ønsket dere, for så å oppleve at han ombestemte seg? at dere fikk hverandre senere på tross av hva han sa tidligere?

Denne gangen mer enn noen gang hadde jeg ønsket jeg kunne få "viljen min" :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Desverre har jeg aldri opplevd det. Jeg har opplevd akkurat det samme som deg, har fortalt hva jeg føler til en jeg hadde et kortere forhold til, men han var ikke interessert i at forholdet skulle bli seriøst. Han ombestemte seg aldri, selv om han gjerne vill beholde kontakten som "venner".

Det beste du kan gjøre nå er å tro på det han sier. Prøv å dropp kontakten og trekk deg unna. Dessuten er det din beste mulighet til å få ham til å ombestemme seg på. Dersom du forsvinner ut av livet hans så er det en liten sjanse at han savner deg.... Men jeg ville ikke håpet for mye hvis jeg var deg. Gutter har en tendens til å mene det når det sier at de ikke er interessert. Jeg har nesten aldri opplevd eller hørt om noen som har opplevd det motsatte, desverre.

Jeg vet det er vondt å ha kjærlighetssorg. Hvis du kutter kontakten med ham så gjør du kanskje sørgeperioden litt lettere for deg selv, pluss at du kanskje kommer litt fortere over ham.. Klem til deg!

Skrevet

Dette har jeg også lurt på!! Men nå er jeg i den situasjonen at det kan kanskje skje... Tør nesten ikke skrive det for da går det vel i vasken. Nei, jeg tør ikke skrive mer om det :ler: for jeg er redd jeg har blitt "lurt" (sannsynligvis av meg selv) igjen... :forvirret:

Uhh... alt for mye spenning og usikkerhet nå kjenner jeg!! :sur:

Skrevet

Jeg har en solskinnshistorie til deg, da! Jeg er nemlig gift med en mann som holdt meg på avstand i to år før vi ble sammen :)

I dag skjønner han ikke hva han tenkte på, men han trodde at han var på utkikk etter en helt annen type jente enn meg. Heldigvis ga jeg ikke opp (eller, jeg gjorde det til slutt og møtte en annen, og DA flippet han helt ut, tenk det...)

Men han er jo litt spesiell. Jeg har ikke opplevd det med noen andre, og heller ikke hatt det sånn selv. Forelskelse er jo avhengig av spenning, og når noen henger på kroken og dingler mister i alle fall jeg lett interessen. Det skal liksom være litt vanskelig. Easy come, easy go... Så han jeg har nå kommer jeg i alle fall aldri til å slippe taket i, han var vanskelig å få has på!!!! :ler:

Skrevet
(eller, jeg gjorde det til slutt og møtte en annen, og DA flippet han helt ut, tenk det...)

Samme som har skjedd her! Han oppdaget plutselig at jeg hadde noe på gang med en annen etter at jeg hadde fått det hele litt på avstand, og ble tydeligvis ganske sjalu! Og har vært kjempesøt og tatt kontakt igjen osv, men nå har det vært stille noen dager så det var kanskje en flopp... :tristbla:

Huff, takler ikke denne spenningen lenger :sur:

Hadde ikke gjort noe med en liten solskinnsvri på min historie og kjenner jeg.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...