Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

det er ekkel følelse i dag å kjenne på at all jobben som ble lagt ned forrige uke føles bortkastet nå etter tre dager med alt for mye god mat, snacks og godis. Tips og råd for å unngå en neste gang?

Anonymkode: 33fff...6ae

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må lære deg matematikk. 

4 gode dager minus 3 dårlige dager er faktisk bedre enn 7 dårlige dager.

Trening og sunn mat blir aldri bortkastet. 

Slik perfeksjonist tankegang vil få deg til å droppe alt.

Anonymkode: 3fefc...fea

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Aksept for at dager er ulike. Uker er ulike.
Syklusen bestemmer endel her, null problem med gode helger en viss del av måneden, betydelig verre den andre halvdelen. Men har rom for det. For min del har jeg bare bestemt meg at cravings er ok, men jeg får bare lov å fråtse i mørk sjokolade. Funker strålende. Er virkelig ikke så mye jeg orker, følelsen går over, og det er ikke massivt med cravings hele resten av uka.  Så, kanskje akseptere at det ikke er til å unngå, men bestemme hvordan man skal løse det på best mulig måte.

Anonymkode: 5be95...7b2

AnonymBruker
Skrevet

For å eliminere eller redusere problemet, så må du først finne årsaken. 

Hvorfor ble det tre dager med mer mat enn planlagt? 
Hvorfor spiste du mer enn du planla de dagene? 

Jeg reduserer overspising ved å sitte hjemme. Men det er et veldig dårlig tips til deg dersom du overspiser mer når du er hjemme enn ute i sosiale lag.  
Jeg dropper all snacks ved å heller ta meg ett glass vin, men det er en veldig dårlig anbefaling til deg dersom du fråtser mer om du drikker. 

Anonymkode: 55e3b...5ad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

det er ekkel følelse i dag å kjenne på at all jobben som ble lagt ned forrige uke føles bortkastet nå etter tre dager med alt for mye god mat, snacks og godis. Tips og råd for å unngå en neste gang?

Anonymkode: 33fff...6ae

Hvorfor har du så mye ekle tanker knyttet til god mat?

Anonymkode: b1052...202

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oi, jeg trodde dette var en tråd om en fyllekule😂

Anonymkode: 17b9c...146

• Liker 2
Skrevet

Selv passer jeg på å ikke kjøpe inn mer enn jeg faktisk skal spise. Noe som feks er 10 biter med smågodt. Da er det det jeg putter i posen. Ikke en spade for hver sort jeg vil ha. Da unngår jeg å spise for mye. 

Også takker jeg nei til kake og slikt. Det er ikke noe offer. Et par minutter med nytelse er ikke verdt det. For jeg spør meg alltid om det er verdt det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...