june mari Skrevet 3. november #1 Skrevet 3. november Jeg er gravid og har lyst å dra på privat tidlig UL. Bor avsidesliggende og har en privat klinikk 1,5 t unna meg. Ser de har en ledig time når jeg er i uke 6+5, er det for tidlig? Vil ikke risikere å dra for tidlig til å høre hjertelyd.
HeleneHS Skrevet 3. november #2 Skrevet 3. november Hvis du er sikker på dato er det ikke for tidlig. Vi så hjerteslag 6+3 (IVF, så er 110% sikker på dato 😅). Men om det er verdt 3timer i bilen for 5min blinking på en skjerm må du bestemme selv - jeg tror jeg hadde ventet hvis ikke jeg kunne tatt UL i samme by.
AnonymBruker Skrevet 3. november #3 Skrevet 3. november Hørt hjerteslag i to svangerskap, 6+2 og 6+3 Er du sikker på eggløsning burde det ikke være noe problem. Jeg hadde ivf så var helt sikker på at jeg var så langt vei på, er så små marginer så tidlig. Jeg syns det var 100% verdt det etter å ha mistet før Anonymkode: 7ecf5...4a2
AnonymBruker Skrevet 3. november #4 Skrevet 3. november Personlig ville jeg ventet til uke 10-11, men jeg har dårlig erfaring med å ta tul for tidlig. Jeg hadde selv ultralyd i uke 7 der alt så fint ut, men det var ikke liv i uke 10. Mange MA skjer i uke 8-9. Anonymkode: 54b4f...a4e
AnonymBruker Skrevet 3. november #5 Skrevet 3. november Jeg har hatt variasjoner i syklus på opp til fem dager og opplevde å bli satt seks dager tilbake på tidlig UL. Trodde jeg var 8+1, var 7+2. Hadde jeg reist da jeg var i uke 6 hadde jeg risikert å ikke se noe. Anonymkode: 94ed7...66a 1
AnonymBruker Skrevet 3. november #6 Skrevet 3. november Som andre skriver, hvis du er sikker på eggløsning, så er det nok ikke for tidlig. Personlig ville jeg ventet til 7+.. Er du usikker på EL ville jeg ventet. Anonymkode: 0b1ae...335 1
AnonymBruker Skrevet 3. november #7 Skrevet 3. november Sett hjertelyd i uke 6+ med alle men opplevd MA i uke 10 og alt vokste fint før det. Anonymkode: f0f2d...dea
AnonymBruker Skrevet 3. november #8 Skrevet 3. november Jeg ventet til 8+0 for å være sikker Anonymkode: de652...fda
AnonymBruker Skrevet 3. november #9 Skrevet 3. november Jeg hadde ventet en uke for å være sikrere. Var på UL da jeg var 6+3, men ble satt frem til 7+0. Men det er jo også risiko for at du blir satt tilbake også, så derfor hadde jeg venta litt Anonymkode: d50b2...986
AnonymBruker Skrevet 5. november #10 Skrevet 5. november Jeg har hatt UL i 5+4, 5+6, 6+0, 6+1og fikk se hjertelyd de to gangene det gikk bra. De gangene det endte med MA, var embryoet for lite for alderen allerede så tidlig. Så jeg ville dratt. Anonymkode: 01f88...e61
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå