AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Jeg har kjent denne venninen i noen år og vi har reist sammen litt det siste året. Jeg begynte merke at ting hun gjorde ikke er ok. Hum har spurt etter lommepenger på ferie. I noen europeiske land måtte man betale med euro. Så hun hadde ikke med seg og jeg måtte låne til henne. Hun ble alltid oppgitt hvis jeg ikke ga henne penger. Hun begynte også til tider å være frekk mot meg og kjefte på meg av småting. Jeg oppfattet henne som kontrollerende også fordi hun vil bestemme alt. Hvis jeg kom med forslag til noe, avviste hun denne aktiviteten. Hun samarbeider ikke så mye Ene gangen inviterte jeg henne på først. Og hun kom alltid uten å ta med noe, ikke mat eller drikke. Selvom jeg hadde sagt at hun må ta med noe for å spise slik at vi deler litt på alt. Da jeg hadde bursdag ga hun meg ikke en ordentlig gave men noe godteri som kostet under 1 euro. Jeg ga henne både vin og penger da hun hadde bursdag. Hun kaller meg selvopptatt fordi jeg poster for mye på instagram bilder av mer selv. Noe jeg ikke gjør mer enn 1 gang i måneden. Og har ikke så mange bilder som det hun tror. Jeg har begynt å droppe henne og holder henne på avstand. Men hun tar fortsatt kontakt og jeg svarer såvidt. Anonymkode: a761e...65d
TLR Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg har kjent denne venninen i noen år og vi har reist sammen litt det siste året. Jeg begynte merke at ting hun gjorde ikke er ok. Hum har spurt etter lommepenger på ferie. I noen europeiske land måtte man betale med euro. Så hun hadde ikke med seg og jeg måtte låne til henne. Hun ble alltid oppgitt hvis jeg ikke ga henne penger. Hun begynte også til tider å være frekk mot meg og kjefte på meg av småting. Jeg oppfattet henne som kontrollerende også fordi hun vil bestemme alt. Hvis jeg kom med forslag til noe, avviste hun denne aktiviteten. Hun samarbeider ikke så mye Ene gangen inviterte jeg henne på først. Og hun kom alltid uten å ta med noe, ikke mat eller drikke. Selvom jeg hadde sagt at hun må ta med noe for å spise slik at vi deler litt på alt. Da jeg hadde bursdag ga hun meg ikke en ordentlig gave men noe godteri som kostet under 1 euro. Jeg ga henne både vin og penger da hun hadde bursdag. Hun kaller meg selvopptatt fordi jeg poster for mye på instagram bilder av mer selv. Noe jeg ikke gjør mer enn 1 gang i måneden. Og har ikke så mange bilder som det hun tror. Jeg har begynt å droppe henne og holder henne på avstand. Men hun tar fortsatt kontakt og jeg svarer såvidt. Anonymkode: a761e...65d Kutt henne ut. Hun er ingen god vennine 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden Vennskap skal tilføre livet noe positivt. Gjør det ikke det, så er det ikke noe å samle på. Én ting er å gi slækk i perioder når den andre har det vanskelig, noe annet er å regelrett bli behandlet som dritt. Det er ikke verdt det å holde på et dårlig vennskap selv om man kanskje ikke har et flust av venner rundt seg. Du har bare ett liv, velg hvem som skal være i det med omhu! Anonymkode: 1e857...f56 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå