Gå til innhold

Blå blomster i august

Floja Felíz

Anbefalte innlegg

Lurer på hvilke typer blå blomster som blomstrer i august. Har sett på anemoner, med fant ut at de blomstrer i juni-juli, så da er de kanskje vanskelig å få tak i i august? Ellers så tror jeg bare jeg vet om hortensia, men er usikker på om det passer.

Noen som vet om andre fine blå blomster som er i sesong i august?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på hvilke typer blå blomster som blomstrer i august. Har sett på anemoner, med fant ut at de blomstrer i juni-juli, så da er de kanskje vanskelig å få tak i i august? Ellers så tror jeg bare jeg vet om hortensia, men er usikker på om det passer.

Noen som vet om andre fine blå blomster som er i sesong i august?

Oida....bør jo blomstre der du bor også ;) Hadde ringt noen på stedet med litt peiling. Har dere ikke noe hagesenter eller noe? Kanskje de vet. Ellers står det vel i endel florabøker tenker jeg. Ta en tur på biblioteket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida....bør jo blomstre der du bor også ;) Hadde ringt noen  på stedet med litt peiling. Har dere ikke noe hagesenter eller noe? Kanskje de vet.  Ellers står det vel i endel florabøker tenker jeg. Ta en tur på biblioteket..

Hehe, ja jeg burde kanskje nevne at jeg bor på det storm- og regnfulle vestlandet. :ler:

Jeg får vel svinge innom biblioteket en dag, men det er så kjeeeedelig, og mye lettere å spørre om det er noen blomster-orakler her. Det er omtrent som da jeg hadde tysk på skolen; mye lettere å spørre naboen enn å slå opp i ordboka... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg burde kanskje nevne at jeg bor på det storm- og regnfulle vestlandet. :ler:

Jeg får vel svinge innom biblioteket en dag, men det er så kjeeeedelig, og mye lettere å spørre om det er noen blomster-orakler her. Det er omtrent som da jeg hadde tysk på skolen; mye lettere å spørre naboen enn å slå opp i ordboka...  :sjenert:

Ja, ikke sant :) Er sånn selv jeg. Noen ganger vet jeg svaret selv også, men gidder ikke tenke etter. Mye lettere å spørre...hehehehe. Toppen av latskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hortensia - de er lekre!!

Ei jeg kjenner hadde en slik en da hun giftet seg - den var kuul og annerledes. (Men det kan ha vært i juni/juli...jeg husker ikke helt. Vi er ikke så close.)

http://www.dittbryllup.no/Bryllupstips/sml...toppbilde02.jpg

http://www.dittbryllup.no/Bryllupstips/sml...ages/4_stor.jpg

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...