Floja Felíz Skrevet 31. mars 2006 #1 Del Skrevet 31. mars 2006 Lurer på hvilke typer blå blomster som blomstrer i august. Har sett på anemoner, med fant ut at de blomstrer i juni-juli, så da er de kanskje vanskelig å få tak i i august? Ellers så tror jeg bare jeg vet om hortensia, men er usikker på om det passer. Noen som vet om andre fine blå blomster som er i sesong i august? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 31. mars 2006 #2 Del Skrevet 31. mars 2006 Lurer på hvilke typer blå blomster som blomstrer i august. Har sett på anemoner, med fant ut at de blomstrer i juni-juli, så da er de kanskje vanskelig å få tak i i august? Ellers så tror jeg bare jeg vet om hortensia, men er usikker på om det passer. Noen som vet om andre fine blå blomster som er i sesong i august? ← Oida....bør jo blomstre der du bor også Hadde ringt noen på stedet med litt peiling. Har dere ikke noe hagesenter eller noe? Kanskje de vet. Ellers står det vel i endel florabøker tenker jeg. Ta en tur på biblioteket.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 31. mars 2006 Oida....bør jo blomstre der du bor også Hadde ringt noen på stedet med litt peiling. Har dere ikke noe hagesenter eller noe? Kanskje de vet. Ellers står det vel i endel florabøker tenker jeg. Ta en tur på biblioteket.. ← Hehe, ja jeg burde kanskje nevne at jeg bor på det storm- og regnfulle vestlandet. Jeg får vel svinge innom biblioteket en dag, men det er så kjeeeedelig, og mye lettere å spørre om det er noen blomster-orakler her. Det er omtrent som da jeg hadde tysk på skolen; mye lettere å spørre naboen enn å slå opp i ordboka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 31. mars 2006 #4 Del Skrevet 31. mars 2006 Hehe, ja jeg burde kanskje nevne at jeg bor på det storm- og regnfulle vestlandet. Jeg får vel svinge innom biblioteket en dag, men det er så kjeeeedelig, og mye lettere å spørre om det er noen blomster-orakler her. Det er omtrent som da jeg hadde tysk på skolen; mye lettere å spørre naboen enn å slå opp i ordboka... ← Ja, ikke sant Er sånn selv jeg. Noen ganger vet jeg svaret selv også, men gidder ikke tenke etter. Mye lettere å spørre...hehehehe. Toppen av latskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 31. mars 2006 #5 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Hortensia - de er lekre!! Ei jeg kjenner hadde en slik en da hun giftet seg - den var kuul og annerledes. (Men det kan ha vært i juni/juli...jeg husker ikke helt. Vi er ikke så close.) http://www.dittbryllup.no/Bryllupstips/sml...toppbilde02.jpg http://www.dittbryllup.no/Bryllupstips/sml...ages/4_stor.jpg Endret 31. mars 2006 av *Emma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2006 #6 Del Skrevet 31. mars 2006 Gå innom på nærmaste blomsterbutikk og spør, dei har nok kontroll over det meste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2006 #7 Del Skrevet 1. april 2006 Kornblomster blomstrer i august. De finnes i blått, rosa, hvitt og lilla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå