AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Hei! Jeg flyttet i dag inn i en eldre leilighet, og lukten her er gammel og innestengt. Leiligheten er leid til en billig penge, og det er heldigvis kun 6 måneder jeg skal bo her før kjøp av leilighet selv. Standaren er naturligvis ikke så bra heller, så jeg prøver å gjøre det så koselig som mulig. Men lukten er dessverre intens. Her var en sofa, lenestol og to tepper fra før. Så jeg antar jeg blir nødt til å vaske trekkene på alt og rense teppene? Men hva mer kan jeg gjør for å fjerne lukten? Og har noen tips til hvordan jeg kan få en eldre slitt leilighet til å se et hakk bedre ut for en billig penge? 🙂 Anonymkode: fbd5e...04c
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Det er ikke mugg du lukter, da? Anonymkode: 6a6c4...fbb
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden Sitronmelisse. En plante eller to i hvert av de større rommene, røsk gjerne litt i dem. Anonymkode: fa706...ec3
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden Eddik fjerner lukt. Sett noen skåler med 50% eddik og 50% vann rundt omkring. Utover det er det vel å lufte. Må ded gamle møblene stå der? Kan utleier fjerne dem? Jeg ville ikke trives med en sofa, og særlig tepper, som har vært brukt av mange før meg. Tepper samler på mye rart. Få dem fjernet! Anonymkode: 333e2...ba9 1
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden #5 Skrevet 18 minutter siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Eddik fjerner lukt. Sett noen skåler med 50% eddik og 50% vann rundt omkring. Utover det er det vel å lufte. Må ded gamle møblene stå der? Kan utleier fjerne dem? Jeg ville ikke trives med en sofa, og særlig tepper, som har vært brukt av mange før meg. Tepper samler på mye rart. Få dem fjernet! Anonymkode: 333e2...ba9 Min erfaring er at eddik kun er fint å ha hvis det er midlertidig lukt som må fjernes. Ikke om det er snakk om inngrodd lukt. Som da kanskje er akkumulert over lang tid. Her ville jeg fjernet alle møbler, gjort en grundig vask, luftet skikkelig og fått inn møbler som ikke lukter. Selv synes jeg salmiakkvann funker bra til grundig rengjøring. Men viktig å gå over med rent vann etterpå. Anonymkode: e977f...4f3
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden #6 Skrevet 11 minutter siden luft 5 minutter tre ganger til dagen. Anonymkode: ff039...13e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå