Dina Skrevet 31. mars 2006 #1 Skrevet 31. mars 2006 Hei! Jeg skal male tak og vegger i stuen min. Taket skal (selvfølgelig) være hvitt, men ang. farge på veggene er jeg litt usikker. Jeg tenkte på Latte... Den er ganske lys, og litt varm, er den ikke??
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2006 #2 Skrevet 31. mars 2006 Vi har Kaffe Latte (Butinox sin) på stua vår og er storfornøyd med den: Lys, men likevel varm! Søstra mi hermet akkurat i sin stue og har dratt frem noen detaljer ved å male dem i kaffe (mørkebrun, nesten svart), kjempelekkert!
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2006 #3 Skrevet 31. mars 2006 Vi har en farge som heter gul sandstein. Den er lys og varm.
Titti72 Skrevet 31. mars 2006 #4 Skrevet 31. mars 2006 Lattefargen er en farge jeg tror det tar tid å bli lei av. Den er varm og flott, og hvis du slenger inn noe kaffebønnebrunt så blir det dritstilig!!! Jeg har Latte -50% hjemme fordi sambo som er maler har malt mengder av stuer med den og nektet å ha den hjemme.... Men jeg fikk ny sofa istedenfor da.....
Pusekatt Skrevet 2. april 2006 #5 Skrevet 2. april 2006 Driver og maler stuene mine nå, faktisk, i fargen 0510 fra Lady - Vår, heter den, og den er kjempelekker! Lys sitrongul, og gjett om det blir lyst og fin - og rommene virker myyyyye større! Vi skal ha caffe latte i entreen, hadde vi tenkt. Nydelig farge, men vi syntes det kanskje ble litt anonymt for stuene. I entreen (uten vinduer) er det fint med en lys og varm farge - tenkte vi, hvertfall
Gjest Gjesta Skrevet 2. april 2006 #6 Skrevet 2. april 2006 (endret) Så er det vel og forskjell på Kaffe Latte og Latte..Den ene lysere enn den andre, husker ikke hvilken akkurat nå. For min egen del er jeg litt lei av disse fargene, heller mer mot gråere lysfarger, enn brunaktige. En annen farge som er veldig fin, er en som kalles krem. (Husker ikke helt produsenten) Den er noe lysere en endel som er nevnt her, men det liker uansett jeg. En fordel med fargen er at alt av dører, vinduer/karmer fra feks Swedoor, kan komme i denne fargen. Det kan være en fordel for mange. Endret 2. april 2006 av sjarmtroll
Gjest Hufsa Skrevet 2. april 2006 #7 Skrevet 2. april 2006 Vi har akkurat malt stuen i "lys provence", veldig lys og fin
Gjest synseren Skrevet 2. april 2006 #8 Skrevet 2. april 2006 (endret) Hei! Jeg skal male tak og vegger i stuen min. Taket skal (selvfølgelig) være hvitt, men ang. farge på veggene er jeg litt usikker. Jeg tenkte på Latte... Den er ganske lys, og litt varm, er den ikke?? ← Søkte på nettet og fant fargen: Latte. Synes den var kjempefin og kunne tenkt meg noe lignende i stuen selv . Den er både lys og varm i følge meg. Endret 2. april 2006 av synseren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå