Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er en jente på 16 år som går vg1 og er gravid. Jeg venter baby i april. Jeg ville bare høre om det er noen andre her inne som fikk baby i løpet av vgs og hvordan det gikk. Jeg har selvfølgelig en plan på hvordan dette ordnes mtp skole, men vil bare høre litt andres historier, da jeg føler meg veldig utrygg på fremtiden. 

Anonymkode: 197e7...758

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fødte mitt første barn som 17 åring. Han er i dag blitt myndig. Det har gått veldig fint på alle måter. Vi leide de første årene, fikk støtte som aleneforsørger, og tok utdannelse ferdig noen år etterpå. Fikk kjøpt hus når jeg var kommet i midten av tyveårene, da jeg hadde fast jobb. Det går som regel alltid fint, ha troen på deg selv - du blir en god mamma ❤️

Anonymkode: 0b06f...53d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble også gravid når jeg var 16 år. Men jeg tok abort. Fikk barn noen år senere og var fremdeles ung, ikke så ung som deg men likevel. Det gikk veldig fint. Man får til det man vil. Fremtiden blir som du skaper den, ikke stress. Alt går som regel seg til på veien mens du går den ❤️

Anonymkode: 3e6fd...1ea

Skrevet

Jeg håper dere har en god helsesykepleier på skolen som du kan snakke med. Der er det sikkert gode råd og få!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...