Gå til innhold

Vi vurderer barn nummer fire, noen her med fire barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har tre barn, alder på barna er 18, 15 og 3 år. De to største hadde stor glede av å vokse opp sammen, og vi ser at minste ønsker søsken å leke med. De største leker litt med lille, men såklart på en annen måte enn små barn hadde gjort. Lille søker ofte kontakt med de største, men de er mest opptatt av sine ting naturlig nok. 

Vi har økonomi til et barn til. Jeg er 35 år, og har enda mange gode egg igjen. Har sjekket dette. Vi er nå inne på tanken om det fjerde barnet, og lurer på om hva dere som gikk fra tre til fire barn, syntes om valget? 😊

Anonymkode: a2ac0...e19

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke? Kjør på! :)

Anonymkode: ac9fd...004

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvorfor ikke? Kjør på! :)

Anonymkode: ac9fd...004

Tenker litt "hvorfor ikke" vi også, og det hadde vært veldig fint for minste. Men vi lurer jo litt på hvordan overgangen fra tre til fire barn vil være, samtidig er de to største så store at de er selvstendige på alt. Hadde vært mer styr hvis alle var små 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Vi har tre barn, alder på barna er 18, 15 og 3 år. De to største hadde stor glede av å vokse opp sammen, og vi ser at minste ønsker søsken å leke med. De største leker litt med lille, men såklart på en annen måte enn små barn hadde gjort. Lille søker ofte kontakt med de største, men de er mest opptatt av sine ting naturlig nok. 

Vi har økonomi til et barn til. Jeg er 35 år, og har enda mange gode egg igjen. Har sjekket dette. Vi er nå inne på tanken om det fjerde barnet, og lurer på om hva dere som gikk fra tre til fire barn, syntes om valget? 😊

Vi har fem, og det er bare koselig! Selvfølgelig travelt, men vi liker det sånn. Det eneste jeg ville tenkt på om jeg var dere er at det jo fort blir fire år mellom de to yngste, det er nok litt for mye for å lage to «lekekamerater». Men når det er sagt, så har vi veldig fine bånd på kryss og tvers i flokken, med stor og liten aldersforskjell, og på tvers av kjønn.

Anonymkode: 399d8...7f2

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere oppriktig ønsker ett barn til så kjør på. Men yngste er jo allerede 3, så det vil uansett bli et stort aldersgap.

Anonymkode: b3518...51a

Skrevet

Jeg har 5 barn fikk attpåklatten  først jeg🤣🤣🤣så 4 barn på rappen… hadde en liten periode m 4 bleiebarn .. ingen er planlagte .. men elsker dem alle..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som en kollega så fint sa til min mann i fjor da det ble diskutert at nr. 3 var en kanskje - «Et kanskje er et JA! Man angrer aldri på et vane uansett». Så da kjørte vi på vi :) 

Anonymkode: 9abfa...367

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Blåknapp skrev (5 timer siden):

Jeg har 5 barn fikk attpåklatten  først jeg🤣🤣🤣så 4 barn på rappen… hadde en liten periode m 4 bleiebarn .. ingen er planlagte .. men elsker dem alle..

Så koselig for barna!❤️ Vi er tre søsken men alltid ønsket meg flere

Anonymkode: 3f1e6...239

Skrevet

Jeg kan svare som eldst av fire at jeg elsker å være fire søsken! Vi har stor aldersforskjell (litt mindre en det blir hos dere), og det har jeg også satt enormt pris på😊

Anonymkode: 57fdb...5fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...