AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Jeg brukte sist mitt Bank Norwegian-kort på å betale togbilletter i Ruter-appen forrige lørdag (177 kr totalt), men det betalte jeg inn dagen etter så pr 31/10 så hadde jeg 0,- i gjeld til de. Så jeg skjønner ikke hvorfor de nå sender meg en faktura på rente på 700 kr, noen som skjønner dette her? Hadde jeg hatt noe utestående så hadde jeg skjønt det, men har ikke brukt kortet på ukesvis bortsett fra forrige helg. Skal ringe de i morgen men lurte på om noen har peiling på dette? Skjønner bare ikke logikken. Anonymkode: ca8ab...c22
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Hva står under transaksjoner? Har du hatt rentebærende saldo til de tidligere i høst eller tidligere i år? Anonymkode: 2721d...685 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva står under transaksjoner? Har du hatt rentebærende saldo til de tidligere i høst eller tidligere i år? Anonymkode: 2721d...685 Jeg skyldte de nesten 70.000 kr pr 15/10, men betalte inn alt 16/10. Ikke brukt kortet etter det bortsett fra de 177 kr. Anonymkode: ca8ab...c22
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skyldte de nesten 70.000 kr pr 15/10, men betalte inn alt 16/10. Ikke brukt kortet etter det bortsett fra de 177 kr. Anonymkode: ca8ab...c22 Du må uansett betale renter, der skjønner du vel? Anonymkode: 279c9...f4a 2 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må uansett betale renter, der skjønner du vel? Anonymkode: 279c9...f4a Hvorfor svarer du så frekt? Nei jeg skjønner ikke hvorfor det er renter når jeg har betalt ned alt for flere uker siden. Anonymkode: ca8ab...c22
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor svarer du så frekt? Nei jeg skjønner ikke hvorfor det er renter når jeg har betalt ned alt for flere uker siden. Anonymkode: ca8ab...c22 Rentene som er påløpt i oktober før du betalte ned beløpet. Anonymkode: 143b1...91c 1 3
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Skrevet 12 timer siden Du har ikke betalt alle påløpte renter frem til du nedbetalte lånet Anonymkode: 4fb1c...aeb 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor svarer du så frekt? Nei jeg skjønner ikke hvorfor det er renter når jeg har betalt ned alt for flere uker siden. Anonymkode: ca8ab...c22 Fordi det virker litt rart å ikke skjønne at de ikke låner deg penger gratis? Anonymkode: 279c9...f4a 2 4
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fordi det virker litt rart å ikke skjønne at de ikke låner deg penger gratis? Anonymkode: 279c9...f4a Men jeg har jo ikke lånt noe penger.. alt er nedbetalt. Anonymkode: ca8ab...c22
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #11 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men jeg har jo ikke lånt noe penger.. alt er nedbetalt. Anonymkode: ca8ab...c22 Du tok kreditt for 70K. For hver dag du hadde denne kreditten må du betale renter. Anonymkode: 279c9...f4a 1 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #12 Skrevet 12 timer siden Det er nok rentekostnader fra 1. oktober til og med dagen du betalte inn det store gjenstående beløpet. Anonymkode: b89a9...920 1 3
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #13 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er nok rentekostnader fra 1. oktober til og med dagen du betalte inn det store gjenstående beløpet. Anonymkode: b89a9...920 Takk for svar, da skjønner jeg. Anonymkode: ca8ab...c22 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #14 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du tok kreditt for 70K. For hver dag du hadde denne kreditten må du betale renter. Anonymkode: 279c9...f4a Sikker på det? Alle kredittkort jeg har hatt er rentefrie frem til forfall. Det er imidlertid noen unntak her. For eksempel kontantuttak beregnes det rente for fra dag 1. Anonymkode: b849b...771
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #15 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sikker på det? Alle kredittkort jeg har hatt er rentefrie frem til forfall. Det er imidlertid noen unntak her. For eksempel kontantuttak beregnes det rente for fra dag 1. Anonymkode: b849b...771 Men ts har neppe brukt de 70.000 kr i løpet av én måned. Anonymkode: b89a9...920
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #16 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg skyldte de nesten 70.000 kr pr 15/10, men betalte inn alt 16/10. Anonymkode: ca8ab...c22 Når kjøpte du det til kr 70000? De gir kun rentefri fram til neste forfallsdato. Anonymkode: 692e0...6dc
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #17 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sikker på det? Alle kredittkort jeg har hatt er rentefrie frem til forfall. Det er imidlertid noen unntak her. For eksempel kontantuttak beregnes det rente for fra dag 1. Anonymkode: b849b...771 Men TS oppgir at det var 70 000 i gjeld som svar på spørsmål om det har vært rentebærende gjeld på kredittkortet... Anonymkode: 2721d...685
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå