AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:49 #21 Skrevet søndag kl. 17:49 Ikke meningen å kuppe, men kan man bruke denne kjolen på julebord? Anonymkode: 2dd93...ab4
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:12 #22 Skrevet søndag kl. 18:12 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ikke meningen å kuppe, men kan man bruke denne kjolen på julebord? Anonymkode: 2dd93...ab4 Nei, det er hverdags-antrekk. Anonymkode: 3c1ff...80d 8 1
Grønnsaksvaffel Skrevet søndag kl. 18:16 #23 Skrevet søndag kl. 18:16 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ikke meningen å kuppe, men kan man bruke denne kjolen på julebord? Anonymkode: 2dd93...ab4 Det kommer an på hvordan deres julebord er, men på de julebordene jeg har vært på ville man vært veldig under-pyntet med denne. 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:22 #24 Skrevet søndag kl. 18:22 AnonymBruker skrev (1 time siden): Passer disse skoene til? Eller disse? Anonymkode: 3c1ff...80d Kan jeg få link til di svarte skoene? Anonymkode: 3fa6b...01d
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:25 #25 Skrevet søndag kl. 18:25 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan jeg få link til di svarte skoene? Anonymkode: 3fa6b...01d Ja https://www.zalando.no/anna-field-ankelboots-black-an611n0t5-q11.html Anonymkode: 3c1ff...80d
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:29 #26 Skrevet søndag kl. 18:29 Det er ganske meningsløst å spørre om «kan jeg bruke dette» når vi ikke vet type julebord/settingen, hva de andre har/kleskode eller alderen deres. Anonymkode: 9db56...284 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:59 #27 Skrevet søndag kl. 18:59 Jeg forbinder julebord med glitter og paljetter. At man pynter seg litt ekstra, med hæler. Anonymkode: 99b31...29c
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:05 #28 Skrevet søndag kl. 19:05 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg forbinder julebord med glitter og paljetter. At man pynter seg litt ekstra, med hæler. Anonymkode: 99b31...29c Vi bruker ikke nødvendigvis det. Anonymkode: 3c1ff...80d 2
katties Skrevet søndag kl. 19:24 #29 Skrevet søndag kl. 19:24 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke meningen å kuppe, men kan man bruke denne kjolen på julebord? Anonymkode: 2dd93...ab4 Jeg hadde fint gjort dét, men igjen, med glitterstrømpebukse og høye heler. Når noe er enkelt i stil, farge og ikke glitrer, så MÅ man pynte med noe glitrende, føler jeg Eller kanskje til og med hvite blondetights og lyse støvletter (eller annet spennende man har). Endret søndag kl. 19:25 av katties
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:01 #30 Skrevet søndag kl. 20:01 katties skrev (35 minutter siden): Jeg hadde fint gjort dét, men igjen, med glitterstrømpebukse og høye heler. Når noe er enkelt i stil, farge og ikke glitrer, så MÅ man pynte med noe glitrende, føler jeg Eller kanskje til og med hvite blondetights og lyse støvletter (eller annet spennende man har). Ja, det blir med glitterstrømpebukse til og høye hæler. Anonymkode: 2dd93...ab4
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:06 #31 Skrevet søndag kl. 20:06 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke meningen å kuppe, men kan man bruke denne kjolen på julebord? Anonymkode: 2dd93...ab4 Absolutt! Anonymkode: 0b4d7...371
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:59 #32 Skrevet søndag kl. 22:59 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ikke meningen å kuppe, men kan man bruke denne kjolen på julebord? Anonymkode: 2dd93...ab4 Du kommer til å skille deg ut på julebordet og ikke positivt. Hvitt i julebordsesongen er no go! Anonymkode: 5a138...990 3
Thyra Skrevet mandag kl. 00:49 #33 Skrevet mandag kl. 00:49 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du kan ikke bruke de skoene til. Det er normalt å ha med skoskift i veska. Anonymkode: 89302...55a Selvsagt kan hun det. De svarte f.eks. Er normalt å ikke ha skoskift også. Ankelboots til kjole er innafor. Skoskift har jeg eventuelt med til private hjem for å slippe å bruke utesko inne. Orker ikke å drasse på mer enn nødvendig på byen. 5
Thyra Skrevet mandag kl. 00:52 #34 Skrevet mandag kl. 00:52 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg forbinder julebord med glitter og paljetter. At man pynter seg litt ekstra, med hæler. Anonymkode: 99b31...29c Glitter og paljetter passer fint til julebord, men er ikke obligatorisk. Ikke hæler heller. Ikke alle klarer å gå med hæler/ønsker å lide for skjønnheten... 6
Thyra Skrevet mandag kl. 00:58 #35 Skrevet mandag kl. 00:58 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ikke meningen å kuppe, men kan man bruke denne kjolen på julebord? Anonymkode: 2dd93...ab4 Finnes den også i svart eller rød? Selvsagt kan du bruke den, men hvitt er ganske uvanlig valg til julebord.
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 01:16 #36 Skrevet mandag kl. 01:16 Pga. stoffet vil jeg si det er en sommerkjole, selv om den er sort. Du ser jo modellen har sandaler på. Har du ikke bestilt den enda skal du se at når du mottar den så er en styggere enn på bildet. Anonymkode: eafb8...9a2 1
Thyra Skrevet mandag kl. 01:32 #37 Skrevet mandag kl. 01:32 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Pga. stoffet vil jeg si det er en sommerkjole, selv om den er sort. Du ser jo modellen har sandaler på. Har du ikke bestilt den enda skal du se at når du mottar den så er en styggere enn på bildet. Anonymkode: eafb8...9a2 Tenker den fungerer som helårskjole. Stoffet gjør at den fungerer til sommer, fargen gjør at den fungerer til høst/vinter/julebord. Jeg ville ha brukt svarte strømpebukser og ankelboots. Tykk god boblekåper til og fra.
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 01:43 #38 Skrevet mandag kl. 01:43 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Passer disse skoene til? Eller disse? Anonymkode: 3c1ff...80d Jeg ville ikke gått med de nei. Ville tatt med meg noen finsko. Anonymkode: 65817...3ee
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 05:55 #39 Skrevet mandag kl. 05:55 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Pga. stoffet vil jeg si det er en sommerkjole, selv om den er sort. Du ser jo modellen har sandaler på. Har du ikke bestilt den enda skal du se at når du mottar den så er en styggere enn på bildet. Anonymkode: eafb8...9a2 Den er av bomull, og kom opp da jeg søkte på julebord-kjoler- Anonymkode: 3c1ff...80d
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:35 #40 Skrevet mandag kl. 12:35 Ja, man kan bruke den på julebord, men jeg synes det ser ut som den er av et slags heklet materiale. Da kan det lett se litt sommeraktig ut. Men jeg synes at man kan gå med ankelboots til kjole. Det har jeg gjort selv. Gidder ikke å drasse med meg pensko i vesken. Jeg ville gått for de svarte. De andre passet ikke til et julebord. Anonymkode: 61a4e...b93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå