Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg lurer på hva er det man får kjøpt for 300kr i dag bursdag\julegave. fornuftige gaver som man får bruk for og glad for 

for eks jeg klær, kjøkken utstyr og det koster som regel mer enn 300. jeg spør fordi jeg vil ha en billigere ønskeliste og er veldig nysgjerrig på hva man får kjøpt i dag til den prisen 

Anonymkode: 81e2a...374

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo så mye, så nesten håpløst å lage ei liste uten å vite mer konkret hva du er på jakt etter. 

Anonymkode: fe4ba...67e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Håndkle/dusjsåpe, teppe, bok, fargeleggingsbok/farger, sjokolade/skål, julehefte/stearinlys, ullstrømper, lue, votter, te/kaffe, julesnop/kakebomme, kakefat, toalettveske, mummikopp, gjenbrukssugerør, pute, tøfler, hårstrikker/hårklemmer, refleks, blomsteroppsats, juleoppsats (lage selv), lykt, kakeform, skrivebok/penn, puslespill.

Anonymkode: d0d50...5b1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke komme på en eneste ting under 300 kr du ønsker deg….?

Det er jo i grunn et du-problem. Dyre vaner?

Anonymkode: 390c5...fa9

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo så mye, så nesten håpløst å lage ei liste uten å vite mer konkret hva du er på jakt etter. 

for eks klær alt fra truser\ bh til bukser genser, ull undertøy 

kakefat

deler til bålpanne

nå er jeg 32år så har har alt av service, bestikk, skjærefjøler men lager en del mat så pleier og få en del ekstra utstyr til kjøkkenet

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du kan ikke komme på en eneste ting under 300 kr du ønsker deg….?

Det er jo i grunn et du-problem. Dyre vaner?

Anonymkode: 390c5...fa9

haha overhode ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Håndkle/dusjsåpe, teppe, bok, fargeleggingsbok/farger, sjokolade/skål, julehefte/stearinlys, ullstrømper, lue, votter, te/kaffe, julesnop/kakebomme, kakefat, toalettveske, mummikopp, gjenbrukssugerør, pute, tøfler, hårstrikker/hårklemmer, refleks, blomsteroppsats, juleoppsats (lage selv), lykt, kakeform, skrivebok/penn, puslespill.

Anonymkode: d0d50...5b1

vel nå har jeg alt på den listen, sånn er det når man har levd noen år da har man det meste man trenger og blir da vanskelig og ønske seg fornuftige ting til en grei pris 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker meg forbruksvarer. F.eks god olivenolje, fin balsamico, hele spekepølser, vin, portvin, et lite ostefat, bodylotion, dusjsåper, lys & servietter osv. 

Anonymkode: b1bb2...e73

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

En flaske vin. En god olivenolje. Kjeks med to tapenader. 

Anonymkode: 4b4e2...00e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

for eks klær alt fra truser\ bh til bukser genser, ull undertøy 

kakefat

deler til bålpanne

nå er jeg 32år så har har alt av service, bestikk, skjærefjøler men lager en del mat så pleier og få en del ekstra utstyr til kjøkkenet

Lue med oppladbart lys synes jeg er kjekt og finnes bl.a. hos Clas Ohlson og Jula.

T-skjorter hos KappAhl, men de er rimelige hos Cubus og H&M også 

Undertøy hos KappAhl, men rimelige flere steder. 

Langpanne med lokk fra Jernia.

Jeg pleier å se etter tilbud og passer på å kjøpe da. Cubus har jo dager innimellom med 40% på alt i butikken.

Skrevet

Krydder, te, en spesiell type kaffe, olje ...

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

kunne overhode ikke tatt mer feil. jeg elsker tilbud 

alt vi har av møbler har vært på tilbud 

har ikke et enste plagg som koster mer enn 1000kr 

kjøkken glass fra ikea service fra coop 

katte seng fra øogb 

jeg skjønner overhode ikke hvorfor det er så vanskelig og skjønne det at man syns det er vanskelig og finne billige gaver når alle klager på et prisene går opp hele tiden 

å når man er i 30årne har di aller felste det man trenger av kopper og karr 

jeg skulle virkelig ønske at klær ikke var så dyre er ikke min feil at det koster det, det koster i dag 

AnonymBruker
Skrevet
Gaia skrev (3 minutter siden):

Krydder, te, en spesiell type kaffe, olje ...

krydder kan jeg skrive opp

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Lue med oppladbart lys synes jeg er kjekt og finnes bl.a. hos Clas Ohlson og Jula.

T-skjorter hos KappAhl, men de er rimelige hos Cubus og H&M også 

Undertøy hos KappAhl, men rimelige flere steder. 

Langpanne med lokk fra Jernia.

Jeg pleier å se etter tilbud og passer på å kjøpe da. Cubus har jo dager innimellom med 40% på alt i butikken.

var veldig billig det undertøyet :) t skjorte må jeg nesten vente med siden jeg går ned i vekt nå

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Strikker ikke selv, men kjøper hjemmestrikket pannebånd, sokker eller votter på Facebook. Syns det er gøy å få. Rituals er også godt mottatt. Lokal sjokolade. 

Anonymkode: a8813...844

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Strikker ikke selv, men kjøper hjemmestrikket pannebånd, sokker eller votter på Facebook. Syns det er gøy å få. Rituals er også godt mottatt. Lokal sjokolade. 

Anonymkode: a8813...844

Sokker med lengde på hadde vært fin gang 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sokker med lengde på hadde vært fin gang 

Gave 

AnonymBruker
Skrevet

Noen eksempler:

• sminke-/skjønnhetsprodukter,
  • kaffe eller te,
  • spill,
  • bøker (enten pocket eller på tilbud),
  • Rosendahl Karen Blixen julepynt (jeg samler, og det kommer stadig nye),
  • sokker eller knestrømper (jeg elsker de i ullblanding fra Lindex som koster 149 kr per par, og der får man 3 for 2),
  • drikkeflaske (får aldri for mange), 
  • øredobber 

Egentlig synes jeg du er litt vrang, og mistenker at du prøver å bevise at det er nesten umulig å finne gaver under 300 kroner. Du avfeier jo til og med gaveforslag av forbrukstypen eller ting man kan ha flere av, som sjokolade, julehefter, dusjsåpe og puslespill med at det er ting du allerede har. Da begynner det å virke både krevende og utakknemlig.

Jeg må dessuten fnise litt av at du er blant de "som har levd noen år", for så å fortelle at du har oppnådd den respektable og anselige alder av 32. :fnise: 

Anonymkode: 4292b...7c4

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Noen eksempler:

• sminke-/skjønnhetsprodukter,
  • kaffe eller te,
  • spill,
  • bøker (enten pocket eller på tilbud),
  • Rosendahl Karen Blixen julepynt (jeg samler, og det kommer stadig nye),
  • sokker eller knestrømper (jeg elsker de i ullblanding fra Lindex som koster 149 kr per par, og der får man 3 for 2),
  • drikkeflaske (får aldri for mange), 
  • øredobber 

Egentlig synes jeg du er litt vrang, og mistenker at du prøver å bevise at det er nesten umulig å finne gaver under 300 kroner. Du avfeier jo til og med gaveforslag av forbrukstypen eller ting man kan ha flere av, som sjokolade, julehefter, dusjsåpe og puslespill med at det er ting du allerede har. Da begynner det å virke både krevende og utakknemlig.

Jeg må dessuten fnise litt av at du er blant de "som har levd noen år", for så å fortelle at du har oppnådd den respektable og anselige alder av 32. :fnise: 

Anonymkode: 4292b...7c4

Kanskje lese litt før du komme med sånne kommentarer er jo mye jeg har sagt kunne vært noe 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...