Gå til innhold

Hvor kjøper kvinner i 40-åra klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Cos

Anonymkode: aaed0...bfa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På kjerringshop.no  Kun for å irritere kg-gjengen. 

Anonymkode: 5be3f...cc6

Skrevet

Jeg handler ikke så mye klær, men sjekker innom Floyd og Frøken Dianas salonger hvis jeg trenger noe. Har også endel merino-ull fra Cubus. 

Skrevet

Kommer vel an på hvor mye penger man legger i det.

Jeg handler basisplagg på Lindex, H&M, Cubus. Eller tom på matbutikken (svart t-skjorte til 150 er mye bedre enn mange dyre t-skjorter jeg har prøvd). Bukser ofte på Zissi. Fritidsklær på Stormberg. Iblant noen plagg på Match, f.eks dressjakke.

Handler statementplagg brukt eller på mer spesielle butikker. Har også arvet en del dyre, flotte klær som kåper og jakker/cardigans. Og har kjøpt noe i utlandet (fysisk butikk).

Siste 2 plaggene jeg kjøpte var en litt dyr, vinrød genser i en "damebutikk", og en enkel svart genser på H&M.

Anonymkode: bf3b2...455

Skrevet

Hos "Hans og Grete" i Ølen. 

Anonymkode: 9a769...cb7

Skrevet

K 41

Handler bukser på carlings. Synes de har et godt utvalg. Gensere kjøper jeg ofte på bruktbutikker. Kjoler kjøper jeg på manillution. Sikler litt på frk. Dianas salonger. ;) 

Anonymkode: efe4e...806

Skrevet

Jeg er 50, men har ikke endret meg stort siden jeg var i 40-årene 😄

Reiser en del til storbyer i Europa, og handler da. Finner mye på Cos, Arket og & other stories + Uniqlo i tillegg til lokale butikker. Kan også finne noe på Sezane, liker for eksempel skjortene deres. 

Drømmer om en garderobe fylt med klær fra Totême, Stylein, Dagmar, Filippa K ..., men selv om jeg prøver å tenke kvalitet framfor kvantitet, blir det for dyrt. 

Hvis jeg handler noe her hjemme, er det fra lokale uavhengige butikker som fører typisk skandinaviske merker (Samsøe osv.,) og det hender at jeg handler fra enkelte nettbutikker, Boozt,  Zalando og Suser i Sivet. 

Anonymkode: 994b3...c23

• Liker 1
Skrevet

Zalando, naturkompaniet og fjellsport er vel der jeg handler mest tøy.

Skrevet

Jeg liker Cos av de rimelige butikkene, og Ralph Lauren, Filippa K, Sand, Skall og Aiayu for finere hverdagsklær.

Anonymkode: 556ef...316

Skrevet

Jeg foretrekker skandinaviske merker, og handler på en lokal damebutikk. Dette er mellomhøy prisklasse, ca 2000 for en bukse, 3000 for en genser, ellers kjøper jeg en del på Ferner, Follestad og Høyer (kun fysisk butikk). Kjøper aldri fast fashion, aldri syntetiske strikkeklær.

Anonymkode: 90713...ad5

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.11.2025 den 14.54):

Du trenger ikke gå noen plass. Bare kjøpe Hest-genser så har du det du trenger. 

Anonymkode: db0ad...eb7

Aldri verden. Det galehuset er det siste merket jeg vil støtte

Anonymkode: 0a38c...101

• Liker 2
Skrevet

Liker godt bukser fra Cambio, Mos Mosh og Levis, Lois. De er av god kvalitet, pent snitt og varer lenge. 

Ellers er jeg glad i Samsøe og Camilla Pihl, og har noe fra Munthe, One&other , FWSS. Dyre merker, men kjøper sjelden nyeste kolleksjon. Elsker å finne skatter til en god pris i bruktbutikker eller Tise/Finn. 

Anonymkode: 0a38c...101

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...