AnonymBruker Skrevet 2. november #21 Skrevet 2. november Handler kun på nettet. Kan være alle mulige nettsteder, avhengig av hva jeg trenger. Anonymkode: 722aa...c1c
AnonymBruker Skrevet 2. november #22 Skrevet 2. november Vi syr selvsagt våre egne klær. Anonymkode: d1dbd...3eb
AnonymBruker Skrevet 2. november #23 Skrevet 2. november Handler mest på missmaya, så litt på Indiska, nectar og zalando. Anonymkode: 87e3d...bad
Blåttvann Skrevet søndag kl. 15:00 #24 Skrevet søndag kl. 15:00 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du trenger ikke gå noen plass. Bare kjøpe Hest-genser så har du det du trenger. Anonymkode: db0ad...eb7 Du blander nok 40-åra med 50 og 60-åra. 2
AprilLudgate Skrevet søndag kl. 15:03 #25 Skrevet søndag kl. 15:03 44 år: Alle «hjemmeklærne» mine er merinokolleksjonen (bukse og genser) fra Cubus, wrapkjolene fra Awan eller type sweatgenser/kjole. Siste kjøpte jeg på Lindex. Kjolene er fra….ah. Husker ikke navnet, de selger mye ull/lin i dyrere prisklasse. Norsk produsent. Ellers går det litt i Selected Femme, In Wear og liknende. Mye av det man finner på Vakre Vene, Villoid osv. Jeg har nesten aldri funnet noe jeg liker på Høyer og merkene de fører i klær. Orker ikke syntetiske fibre som innerplagg, unntaket er blandingskjolene til Selected Femme som har noe syntetisk. Av yttertøy blir det ofte en ullkåpe og en vanntett- ish parkas som funker på vinter og ikke er for sportslig. Liker best enkelte av de lengre modellene til Didriksons for det formålet. Chelseaboots, Adidas Gazelle eller sneakers. 1
Grønnsaksvaffel Skrevet søndag kl. 15:06 #26 Skrevet søndag kl. 15:06 Jeg handler fra Villoid.no, Smuk Oslo, Floyd, og lokale butikker ikke tilknyttet kjede. Liker merkene Missmaya, Osmine af Nor, Neo Noir bl.a. 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:06 #27 Skrevet søndag kl. 15:06 Handler mest på Companys og Deguy. Har mye topper fra Part Two og bukser fra Lois og Cambio. Anonymkode: 64ac8...f04
Mardina Skrevet søndag kl. 15:15 #28 Skrevet søndag kl. 15:15 Zalando og Zizzi. Noen ganger på Bonprix. Er ikke opptatt av mote. Er 46.
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:32 #30 Skrevet søndag kl. 15:32 Jeg handler på rapportert som alle andre i tråden 😅 Liker best klassiske plagg og kjoler, skjørt . Wolford, oscalito, by Melina, by Timoo, Tommy hilfiger, ralph lauren .. kjøper på zalando, boozt, Marinka , wolford boutique, høyer, vakre vene . Anonymkode: 254bc...f33
Grønnsaksvaffel Skrevet søndag kl. 15:43 #31 Skrevet søndag kl. 15:43 Jeg glemte å skrive opp Hos Josefine på Gol - må alltid innom der når jeg er i området.
Ruskesara1973 Skrevet søndag kl. 15:44 #32 Skrevet søndag kl. 15:44 B-young og Zavanna... for det meste. Jeans kjøper jeg på Cubus.
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:11 #33 Skrevet søndag kl. 16:11 Companys, Vakre Vene, Frøken Dianas Salonger, Lindex og Finn.no. Stort sett 😊 Anonymkode: cf66c...311
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:17 #34 Skrevet søndag kl. 17:17 Har kuttet ut bik bok, vero moda, Cubus og nettbutikker. Kjøper vel alle andre steder. Anonymkode: 20fc3...016
Phoenix Heart Skrevet søndag kl. 17:48 #35 Skrevet søndag kl. 17:48 Handler ikke i noen faste butikker, handler der jeg finner klær jeg liker. 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:52 #36 Skrevet søndag kl. 17:52 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når jeg er ute og reiser, så stikker jeg innom Uniqlo. Jeg håper kjeden kommer til Norge, fordi det er de klærne jeg har vært på utkikk etter i årevis. Anonymkode: 7cc3f...bf7 elsker basisklærna dem har ja. Tskjortene er til å dø for Anonymkode: e4e50...109
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:08 #37 Skrevet søndag kl. 18:08 Handler på Carlings, Levis Store, Zalando, Høyer, Ferner, Follestad, Boozt, Asos og den del andre steder Anonymkode: 0d2d1...4f0 1
mimifin72 Skrevet søndag kl. 18:14 #38 Skrevet søndag kl. 18:14 Ellos. Er glad i klærne til Only Carmakoma og Wasabi concept.
Chantielle Skrevet søndag kl. 18:50 #39 Skrevet søndag kl. 18:50 Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt, avsporinger, samt svar til dette. Chantielle mod. 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:47 #40 Skrevet mandag kl. 19:47 Me & My Cousin, Høyer, Ferner Jacobsen og Finn. Anonymkode: 4ad5b...39a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå