Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kjøper kvinner i 40åra klær?

Hva er den typisk klær for den aldersgruppen? Og ikke minst pris...

Anonymkode: 123cc...924

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det varierer sikkert fra person til person. 

Selv så kjøper jeg endel på Zalando, men jeg kjøper også endel brukt i bruktbutikker og på Tise/Finn. Av og til kjøper jeg fra utlandet på sider som Disturbia, Asos osv.

Jeg har ikke så høy inntekt, men jeg har blitt mer opptatt av materiale i klærne jo eldre jeg har blitt. Kjøper fortsatt syntetisk, men gidder ikke syntetiske strikkeklær og kjøper ekte skinn om det er det materialet jeg ønsker i sko og klær.

Ser ikke poenget med designerklær eller annen type klær og sko som er overpriset. 

Anonymkode: a0b5b...d5a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tolker spørsmålet ditt som "Hvilke merker". Ikke som "Hvor". Svar på siste er Steen og Strøm, Zalando, Harvey Nichols, Høyer... 

Stort sett samme stedene som jeg handlet i 30-årene. Og også en del merker som har fulgt meg fra 20-årene. 

Tiger of Sweden, Filippa K, Samsøe, Marlene Birger, HM, Massimo Dutti, Cos, Ralph Lauren, Zara, Barbour, Brrgn, Burberry... 

Plagg varierer vel fra 200 til 20 000. 

Anonymkode: 08545...3fb

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Der de vil! ☺️

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper en del fra carma.no. Jeg ser på hva plaggene inneholder. Prøver så langt det lar seg gjøre å holde meg unna polyester. Jeg har bygget meg en god basegarderobe no. Så jeg døler ikke jeg må kjøpe noe hver gang jeg skal noe. Som jeg gjorde før. 

Anonymkode: a1652...3ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Der de selger klær som en liker?

Anonymkode: 9781d...abb

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bik bok🤭 Dressbuksene har perfekt fasong for meg, og jeg er kresen på bukser. 

Ellers litt av hvert, ikke noen fast butikk. Handler på budsjettpris, ikke noe fancy. 

Anonymkode: 99de9...3b0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg handler der jeg bestandig har handlet, dvs HM, Cubus, Lindex, B.Younng, Vero Moda... Og så har jeg handlet litt på Temu og Shein det siste året.

Anonymkode: 66968...127

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hvor kjøper kvinner i 40åra klær?

Hva er den typisk klær for den aldersgruppen? Og ikke minst pris...

Anonymkode: 123cc...924

41.

Kler meg som jeg ønsker. Mye joggebukser fra sportsbutikk da de er så mye, mye fine tjukke ullgensere fra sportsbutikker, noen gensere fra temu, egentlig overalt. Alt fra temu til bruktmarked til vanlige type cubus butikker. Driter i merke. Og liker ikke strame klassisk fashion klær som kåper og svarte bukser. Jeg er 174 cm og 58 kg så passer alle type kler,men liker kose klær. Når jeg skal på julebord derimot går fin kjolen på, men det holder for meg😅

Anonymkode: 87c75...a20

Skrevet

Jeg handler mye på Gudrun Sjödén, finner basisplagg på H&M, Lindex og Cubus og supplerer med selvsydd og bruktfunn. Det som har endret seg siden jeg var i 20-årene er primært bevissthet rundt materiale og kvalitet, mer enn stil og hvor jeg handler.

Skrevet

Vintagebutikker, Ebay, Finn.no eller Zalando for basisplagg. Har min egen stil og bryr meg ikke om trender. Faktisk synes jeg det er trist når jeg ser ting jeg har elsket i 10 år bli trendy.

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke gå noen plass. Bare kjøpe Hest-genser så har du det du trenger. 

Anonymkode: db0ad...eb7

• Liker 1
Skrevet

Handler på Boozt, ulike merker. Ellers H&M, COS, Zara, Mango, Massimo Dutti, Other Stories og Tise. Undertøy og strømpebukser handler jeg som regel hos Lindex🙂 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner i 40 åra er nok like ulike som de i 20 og 30 åra, og handlemønsteret deretter. Jeg handler mest på Vic, Match, Emil/Emilie, Selected, Companys, Claire og Høyer. Handler også en del på nett, da er det mest Ralph Lauren, Monsoon, Riccovero, Floyd og Ellos. Handler en del basisting som strømpebukser og undertøy hos Lindex, KappAhl og Cubus. 

Anonymkode: 09eeb...aad

AnonymBruker
Skrevet

Companys, Other Stories, Boozt.com, Selected, Capone. Noen ganger Lindex. 

Anonymkode: 28545...c08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg er ute og reiser, så stikker jeg innom Uniqlo. Jeg håper kjeden kommer til Norge, fordi det er de klærne jeg har vært på utkikk etter i årevis.

Anonymkode: 7cc3f...bf7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Cellbes, bon prix, koko.

Anonymkode: 494ec...d60

AnonymBruker
Skrevet

Hm og new yorker. Og bruktbutikker

Anonymkode: 194e3...fac

AnonymBruker
Skrevet

Joggeklær hos hennes og Mauritz,

Anonymkode: cda50...574

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noen spesielle preferanser.

Det går i zalando, temu, h&m, cubus, floyd, zara, uniqlo, primark osv.

Bryr meg ikke om merker på klær, men desto mer opptatt av det på sko (adidas, nike og puma).

-- kvinne 

Anonymkode: 66ebe...c15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...