Gjest -eline- Skrevet 30. mars 2006 #1 Skrevet 30. mars 2006 Jeg holder nå på med finpussing av masteroppgaveforslag som skal sendes inn, i forbindelse med dette så skal jeg sende inn arbeidsprøver. Har satt sammen porteføljen min allerede, men tittet litt ekstra gjennom papirene og ser nå at det står 4-5 arbeider med max 4 bilder hver. Nå sender jeg inn 5 arbeider hvor 2 av de har 2 bilder hver, 1 har 3 bilder, 1 har 4 bilder og 1 har 5(!). Tror dere det gjør noe siden jeg ikke akkurat har "fylt opp kvota" mi? Har ikke veldig lyst til å kutte ned på noen heller siden akkurat disse bildene viser forskjellige teknikker som jeg ikke har vist i de andre oppgavene.
Beam Skrevet 31. mars 2006 #2 Skrevet 31. mars 2006 Ville kanskje tatt kontakt med studiestedet og spurt. Kommer ikke så langt med synsing akkurat på dette spørsmålet. Vet fra hvor jeg studerer så kan de være veldig firkantet på dette med regler, så er nok lurest å forhøre deg med noen som vet hva som er tillatt.
Gjest -eline- Skrevet 31. mars 2006 #3 Skrevet 31. mars 2006 Sant, var bare litt utålmodig. Sendte en mail i natt og fikk svar i dag (og ja, det var greit).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå