Kosemose Skrevet 3 timer siden #81 Skrevet 3 timer siden Jeg elsker en godt stekt grandis! Gjerne med litt ekstra ost og krydder. Er vel mest tomme kalorier, så spiser det sjeldent. 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #82 Skrevet 3 timer siden Vi er tre av fire som spiser Grandiosa Anonymkode: 4e51d...e76
Strigiformes Skrevet 3 timer siden #83 Skrevet 3 timer siden Jeg kan til nød spise Grandiosa. Er ikke veldig begeistret. Foretrekker å lage selv. Det gir meg litt mer handlingsrom.
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #84 Skrevet 3 timer siden Mor mi er vill etter det, spesielt den firkanta. Anonymkode: 6b339...c5c
tonebelinda Skrevet 3 timer siden #85 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (På 2.11.2025 den 11.54): Nysgjerrig her. Mannen min påstår dette ikke er menneskemat, jeg synes det er greitt nok som et alternativ til ei brødskive til middag. Anonymkode: 5e4de...21c Ja, vi synes det er godt en gang i ny og ned
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #86 Skrevet 3 timer siden Hololo skrev (På 2.11.2025 den 12.16): Sjeldent jeg spiser frossen pizza i det hele tatt, men de få gangene jeg gjør det er det rustica. Prøvd å varme den opp? Anonymkode: 080f7...6ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå