AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #61 Skrevet 9 timer siden Jeg er veldig glad i god pizza og gode smaker, og ikke så glad i en del ferdig-mat, men til tross for det synes jeg faktisk Grandiosa smaker ganske OK, merkelig nok. Selvom det ikke er kulinarisk nytelse, så er det heller ikke vondt. Anonymkode: 8785e...281 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #62 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har aldri kjøpt en grandiosa og kommer neppe til å gjøre det heller, om ikke jeg skal handle for noen andre. Det er jo den desidert dårligste ferdigpizzaen på markedet. Anonymkode: fdfb5...f92 Det er jeg uenig i, synes det finnes langt verre ferdigpizzaer. Grandiosa 4 oster er jo til og med renvare. Anonymkode: 8785e...281 1
Nowayback Skrevet 9 timer siden #63 Skrevet 9 timer siden Ja, blir middagen i dag. Tilbud på Bunnpris! 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #64 Skrevet 9 timer siden Verken samboer eller jeg liker Grandiosa. Vi spiser aldri frossenpizza, men har halvstekte hjemmelagde bunner i fryseren som kan tas opp for rask middag om vi ønsker det. Anonymkode: a15cf...aff
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #65 Skrevet 9 timer siden Grandis er helt ok. Verken fantastisk eller grusomt. Anonymkode: 5e4aa...1b2
DesmondMiles Skrevet 9 timer siden #66 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (På 2.11.2025 den 11.54): Nysgjerrig her. Mannen min påstår dette ikke er menneskemat, jeg synes det er greitt nok som et alternativ til ei brødskive til middag. Anonymkode: 5e4de...21c Hvis jeg ser at en av pepperonivariantene på et godt tilbud, så tar jeg med noen for å ha fryseren. Det er billig, det metter, og det fyller "behovet" for salt og fett jeg har når jeg vil kose meg litt til en fotballkamp eller film.
Sticker Skrevet 9 timer siden #67 Skrevet 9 timer siden Grønnsaksvaffel skrev (13 timer siden): Jeg skjønner egentlig ikke argumentet med at det er raskt når man har dårlig tid. Det er jo mye som er kjappere enn å steke en Grandiosa. Få matretter man bruker kortere tid på å lage enn å steke en ferdigpizza. Skru på ovn, finne frem brett og pakke ut pizza, kanskje 1-2 min. Sette inn brett med pizza i ovn når ovnen er varm, 30 sek. Totalt ca 1-3 min på "matlaging". Tiden ovnen bruker på å bli varm, og steketiden, inngår ikke i regnestykket for matlaging. I mellomtiden gjør man alle de andre tingene man også må gjøre i en travel hverdag som man ikke ville ha rukket hvis tiden hadde gått med til matlaging i stedet. 1
Grønnsaksvaffel Skrevet 8 timer siden #68 Skrevet 8 timer siden (endret) Sticker skrev (27 minutter siden): Få matretter man bruker kortere tid på å lage enn å steke en ferdigpizza. Skru på ovn, finne frem brett og pakke ut pizza, kanskje 1-2 min. Sette inn brett med pizza i ovn når ovnen er varm, 30 sek. Totalt ca 1-3 min på "matlaging". Tiden ovnen bruker på å bli varm, og steketiden, inngår ikke i regnestykket for matlaging. I mellomtiden gjør man alle de andre tingene man også må gjøre i en travel hverdag som man ikke ville ha rukket hvis tiden hadde gått med til matlaging i stedet. At tiden til oppvarming og steking ikke teller i matlagingstiden hjelper veldig lite når man har liten tid før man skal ut døren igjen. Så det er det rareste argumentet i tråden. Jeg har ferdige suppe og gryter i frysen som jeg tar opp kvelden før hvis jeg vet jeg har kort tid hjem, disse varmer jeg i micro på 3 - 4 minutter. Jeg har også ferdigretter i frysen som kan settes rett i micro og varmes på 6 - 7 minutter. Endret 8 timer siden av Grønnsaksvaffel Rette skrivefeil 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå