AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #41 Skrevet 18 timer siden Gnå skrev (34 minutter siden): Altså, folk må bare kjøpe og spise Grandiosa for min del. Men å kjøpe et ferdig oppskåret brød, skivet ost og en pakke skinke, er jo ikke noe vanskeligere enn å kjøpe pizza? Og å smelle det sammen og sette det i microen går jo raskere enn å steke pizzaen. Så akkurat det argumentet kjøper jeg ikke helt. Men at smaken ikke er helt lik, og at noen kanskje foretrekker pizzaen, kan jeg gå med på 🙃 pris. Brød er dyrt. mener jeg betalte over 60 kroner sist jeg kjøpte noe annet en kneip. en pakke ost er hinsides. (200 pr kilo er billig for ost i dag) Skinke er ikke akkurat rimelig det heller. om man ikke spiser skinke til vanlig går mye i søppla også. Kjøper man grandis på tilbud ligger dem fint i fryseren til du er fysen. Får mange grandisser for prisen at ev brød, ost og skinke. Anonymkode: 7f2ff...272 2 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #42 Skrevet 18 timer siden Nei, akkurat Grandiosa spiser jeg ikke. Finnes bedre frosne pizzaer enn den. Anonymkode: d3f64...117 2
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #43 Skrevet 18 timer siden Mannen min eksker den og gikk amok på salg nå. Jeg spiser til nød..men da skal jeg være sulten. Så jeg lager meg suppe eller salat når han tar en grandiosa. Anonymkode: 6184c...263 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #44 Skrevet 17 timer siden Jeg kan spise det. Liker best den med kjøttdeig og løk. Men lager helst pizza selv da det går veldig kjapt. Anonymkode: ee5e3...737
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #45 Skrevet 17 timer siden Skal man ha frossenpizza, så er nesten alle andre frossenpizzaer bedre. For min del går det ikke an å spise grandiosa uten ketchup og noe krydder. Uten dette smaker det som papp. Det har altfor lite kjøtt. Noe sånt som 5 gram kjøtt. Nesten hele innholdet av en grandiosa er hvete og soya. Ikke særlig næringsrikt altså. I nøden spiser fanden fluer, men jeg velger ikke å lage grandiosa. Aldri. Skal jeg ha noe lettvint, så hadde jeg heller spist kalde pølser med litt gulost. Det hadde vært mye mer næringsrikt, og det hadde vært mye sunnere enn en grandiosa. Raskere også. Anonymkode: d62bf...51c 1 3
Mardina Skrevet 16 timer siden #46 Skrevet 16 timer siden Jeg liker Grandiosa, alle varianter. Spiser det innimellom, når jeg ikke orker styre med matlaging. 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #47 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes det er kjempegodt, men spiser det ikke ofte. Brødskive er langt mer næringsrikt, forutsatt at du kjøper skikkelig brød. Grandiosa er godt, men næringsmessig fullstendig innholdsløst. Anonymkode: 40b9c...ee7 Næringsmessig fullstendig innholdsløst er jo det ikke.... ... det er brød. Brød basert på hvetemel er basisvare i store deler av verden. Så kommer litt tomatsaus. Så er det ost - helt vanlig sunt pålegg, det er skinke/kjøtt og litt parika på toppen. Helt normal mat. Anonymkode: c7915...dc0 1 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #48 Skrevet 16 timer siden Det er ikke det beste jeg vet, men går absolutt ned. En ferdigpizza med voldsomt tykk bunn, derimot, det klarer jeg ikke å få i meg. Anonymkode: 9518b...234
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #49 Skrevet 16 timer siden Liker og liker… helt OK iblant hvor det er dårlig tid og man bare skal lage noe kjapt, og hvis det er kampanje på de blir det rimelig mat. Men er ikke så veldig glad i pizza, så blir sjelden det på meg. Til ungene lager jeg heller en margharita. De liker ferdigbunn, ferdigsaus og ferdig revet ost bedre enn frossenpizza 🤭 Vi spiser kanskje 2-3 grandiosaer i året her i hus. Men, jeg synes ikke den smaker papp og sånt som en del sier. Den er spiselig men såpass kjedelig at mye annet velges foran. Anonymkode: ca459...907
Grønnsaksvaffel Skrevet 16 timer siden #50 Skrevet 16 timer siden Jeg skjønner egentlig ikke argumentet med at det er raskt når man har dårlig tid. Det er jo mye som er kjappere enn å steke en Grandiosa.
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #51 Skrevet 15 timer siden Jeg har aldri likt det, selv ikke som barn. Anonymkode: fafe2...8e9
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #52 Skrevet 14 timer siden Jeg pleide av og til å kjøpe den med kjøttdeig og løk på mine yngre dager, da jeg var student. Vet ikke om den finnes lenger. Nå går det i dr.oetker sin pga ungen som kun vil ha pizza med skinke og ost de gangene vi ikke kjøper på peppes eller tilsvarende. Har aldri likt den orginale med paprika. Anonymkode: 731d4...f78
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #53 Skrevet 14 timer siden Jeg har aldri kjøpt en grandiosa og kommer neppe til å gjøre det heller, om ikke jeg skal handle for noen andre. Det er jo den desidert dårligste ferdigpizzaen på markedet. Anonymkode: fdfb5...f92 2
-jk- Skrevet 7 timer siden #54 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): pris. Brød er dyrt. mener jeg betalte over 60 kroner sist jeg kjøpte noe annet en kneip. en pakke ost er hinsides. (200 pr kilo er billig for ost i dag) Skinke er ikke akkurat rimelig det heller. Anonymkode: 7f2ff...272 Slutt å handle på Meny Godt surdeigsbrød på Extra betaler jeg rundt 45,- for. Norvegia er ofte på tilbud til under 100,- pr. kg, da kjøper jeg noen kg og fryser ned. Skinke er vel omtrent det billigste kjøttpålegget som er å oppdrive?
Kålrota Skrevet 7 timer siden #55 Skrevet 7 timer siden Bare mannen som liker Grandiosa (eller frossenpizza generelt) her, så vi har det sjelden.
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #56 Skrevet 6 timer siden Elsker pizza generelt! Hjemmelaget, på restaurant eller frossenpizza. De fleste takeaway er mer så som så, ofte veldig kjedelig bunn. Av frossenpizza liker jeg best Grandiosa Pepperoni og Dr Oetker med kylling eller med spinat. Jeg liker ikke vanlig Grandiosa, den smaker lite, så synes diskusjonen liker/liker ikke blir for unyansert Spiser nok frossenpizza altfor ofte, men er veldig glad i det. Lager jeg selv, blir det ofte ferdig, ferskkjøpt bunn med Mutti tomatsaus. Anonymkode: 3bd48...e1c
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #57 Skrevet 6 timer siden nei personlig kjøper jeg ikke grandiosa, mannen kan av og til kjøpe den "hjemmelaget" og bruke den som utgangspunkt for å slenge på mer stæsj men jeg er ikke egentlig så glad i det heller. Jeg syns det smaker papp og er enig med mannen til TS, det er utrolig mye man kan lage på tilsvarende tid som er mye bedre tenker jeg. Anonymkode: eccdf...646
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #58 Skrevet 6 timer siden Jeg spiser heller gress fremfor en grandiosa! Det er noe av det verste jeg vet! Den eneste grandisen som jeg har likt var den som het mild taco og som ikke hadde noe kjøtt på, den var god den! Anonymkode: 17911...868 1 1
Gnå Skrevet 3 timer siden #59 Skrevet 3 timer siden -jk- skrev (4 timer siden): Slutt å handle på Meny Godt surdeigsbrød på Extra betaler jeg rundt 45,- for. Norvegia er ofte på tilbud til under 100,- pr. kg, da kjøper jeg noen kg og fryser ned. Skinke er vel omtrent det billigste kjøttpålegget som er å oppdrive? Ja, også må man jo tenke at dette også holder til flere måltider enn den ene pizzaen. 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #60 Skrevet 3 timer siden Ingen av oss liker Grandiosa. Anonymkode: 55c0a...9fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå