Kosemose Skrevet 4. november #81 Skrevet 4. november Jeg elsker en godt stekt grandis! Gjerne med litt ekstra ost og krydder. Er vel mest tomme kalorier, så spiser det sjeldent. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #82 Skrevet 4. november Vi er tre av fire som spiser Grandiosa Anonymkode: 4e51d...e76
Strigiformes Skrevet 4. november #83 Skrevet 4. november Jeg kan til nød spise Grandiosa. Er ikke veldig begeistret. Foretrekker å lage selv. Det gir meg litt mer handlingsrom.
AnonymBruker Skrevet 4. november #84 Skrevet 4. november Mor mi er vill etter det, spesielt den firkanta. Anonymkode: 6b339...c5c
tonebelinda Skrevet 4. november #85 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (På 2.11.2025 den 11.54): Nysgjerrig her. Mannen min påstår dette ikke er menneskemat, jeg synes det er greitt nok som et alternativ til ei brødskive til middag. Anonymkode: 5e4de...21c Ja, vi synes det er godt en gang i ny og ned
AnonymBruker Skrevet 4. november #86 Skrevet 4. november Hololo skrev (På 2.11.2025 den 12.16): Sjeldent jeg spiser frossen pizza i det hele tatt, men de få gangene jeg gjør det er det rustica. Prøvd å varme den opp? Anonymkode: 080f7...6ab
AnonymBruker Skrevet 4. november #87 Skrevet 4. november Alle her spiser Grandiosa/ferdigpizza, men vi har det maks to-tre ganger i året. Vi liker best hjemmelaget pizza, dernest fra restaurant. Gransiosa er nødmat, noe man lager når man ikke gidder å lage noe annet. Anonymkode: 4c677...5df
JimmyOlsen Skrevet 6. november #88 Skrevet 6. november Jeg liker Grandiosa godt. Jeg har spesielt fått sansen for "Full Pakke" varianten i det siste, trenger ikke å "oppgradere" den. 1
monican94 Skrevet 6. november #89 Skrevet 6. november alle liker det her i huset. Ikke det bi velger en lørdagskveld men fantastisk når man skal ha no kjapt mellom slaga, ungdommen skal fikse sjøl e.l.
AnonymBruker Skrevet 6. november #90 Skrevet 6. november Jeg liker Grandiosa. Ikke verdens beste mat, men sånn når man vil ha salt og smeltet ost. Litt sånn dagen derpå-mat. Spiser kanskje 5 i året. Jeg vokste opp med foreldre som ikke likte det og aldri kjøpte det. Anonymkode: 3e342...7e3
AnonymBruker Skrevet 6. november #91 Skrevet 6. november Klarer ikke å spise Grandiosa for den pizzasausen er bare søt. Foretrekker ferdig deig eller pinsa. Så og si like fort gjort å lage som en Grandiosa om du kjøper ferdig pizzasaus og reven ost. Anonymkode: 853c5...281 1
LeneXCII Skrevet 6. november #92 Skrevet 6. november Grandis en sen natt etter å ha vært på by'n er jo en klassiker... 1
AnonymBruker Skrevet 8. november #93 Skrevet 8. november Ja, spiser det og alle andre i hisholdningen. Er ikke ofte, men gud så glad jeg er for at jeg kan hive en grandis i ovnen når det er krise eller tidsklemma tar en. Alt med måte og da spiser jeg det med null dårlig samvittighet. Anonymkode: f69fc...413
AnonymBruker Skrevet 8. november #94 Skrevet 8. november Den er ikke dårlig, men det er ikke en kulinarisk opplevelse heller. Terningkast tre, "følelsen" av å spise grandis trekker ned for min del. Det må nærme seg ti år siden sist jeg smakte det i det hele tatt, men i tenårene/vgs gikk det mye. Når det er sagt kan den bli veldig god med minimalt av innsats. Husker jeg var veldig glad i å strø litt rødløk og mais over, det løfter den skikkelig. Liker at det er Jarlsberg på den også 😀 Anonymkode: df944...535
AnonymBruker Skrevet 8. november #95 Skrevet 8. november Mannen min liker det. Det ene barnet vårt vet jeg liker det, det andre vet jeg ikke om har smakt det. Jeg klarer det ikke. Da jeg var barn hadde vi ofte grandiosa på lørdagskvelden, og det gledet jeg meg alltid til. Som voksen kjøpte jeg det aldri, frem til en gang jeg var syk og hadde dårlig matlyst og ikke visste hva jeg skulle finne på. Jeg kom på hvor godt jeg likte både lukten mens pizzaen stod i ovnen og å spise den foran tv-en sammen med foreldrene mine som barn. Det luktet som jeg husket, men det smakte på ingen måte slik jeg hadde forestilt meg. Jeg prøvde en gang til etter at jeg var blitt frisk igjen, men nei, jeg liker ikke grandiosa. Anonymkode: 4bbd6...019 1
AnonymBruker Skrevet 8. november #96 Skrevet 8. november Aldri hørt om noen som ikke liker Grandiosa. Anonymkode: bb29e...cc3 1
amio Skrevet 8. november #97 Skrevet 8. november Synes grandis er relativt dårlig frossenpizza. Tykk bunn er bra, sausen og topping mindre bra, synes nesten alt av butikkmerkene egentlig ender opp bedre.
AnonymBruker Skrevet 8. november #98 Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (På 2.11.2025 den 11.54): Nysgjerrig her. Mannen min påstår dette ikke er menneskemat, jeg synes det er greitt nok som et alternativ til ei brødskive til middag. Anonymkode: 5e4de...21c Tar han feil. OK pizza det. Anonymkode: dd282...208
AnonymBruker Skrevet 9. november #99 Skrevet 9. november Jeg og barna liker det, mannen er ikke så begeistret. Hender vi kjøper et par grandis på fredager hvis mannen er borte på jobb. Helst Delux med skinke og mozzarella. Anonymkode: 5df59...f76
Uanonym bruker Skrevet 9. november #100 Skrevet 9. november Ungdommene elsker det... Jeg synes det er helt OK å spise hvis jeg får det servert, men ville aldri laget det til meg selv. Tar heller ei brødskive
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå