Gå til innhold

Liker du eller noen i familien din Pizza Grandiosa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker en godt stekt grandis! Gjerne med litt ekstra ost og krydder. Er vel mest tomme kalorier, så spiser det sjeldent. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi er tre av fire som spiser Grandiosa 

Anonymkode: 4e51d...e76

Skrevet

Jeg kan til nød spise Grandiosa. Er ikke veldig begeistret. Foretrekker å lage selv. Det gir meg litt mer handlingsrom. 

AnonymBruker
Skrevet

Mor mi er vill etter det, spesielt den firkanta. 

Anonymkode: 6b339...c5c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.11.2025 den 11.54):

Nysgjerrig her. Mannen min påstår dette ikke er menneskemat, jeg synes det er greitt nok som et alternativ til ei brødskive til middag.

Anonymkode: 5e4de...21c

Ja, vi synes det er godt en gang i ny og ned

AnonymBruker
Skrevet
Hololo skrev (På 2.11.2025 den 12.16):

Sjeldent jeg spiser frossen pizza i det hele tatt, men de få gangene jeg gjør det er det rustica.

Prøvd å varme den opp?

Anonymkode: 080f7...6ab

AnonymBruker
Skrevet

Alle her spiser Grandiosa/ferdigpizza, men vi har det maks to-tre ganger i året. Vi liker best hjemmelaget pizza, dernest fra restaurant. Gransiosa er nødmat, noe man lager når man ikke gidder å lage noe annet.

Anonymkode: 4c677...5df

Skrevet

Jeg liker Grandiosa godt. Jeg har spesielt fått sansen for "Full Pakke" varianten i det siste, trenger ikke å "oppgradere" den. :)

• Hjerte 1
Skrevet

alle liker det her i huset. Ikke det bi velger en lørdagskveld men fantastisk når man skal ha no kjapt mellom slaga, ungdommen skal fikse sjøl e.l. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Grandiosa. Ikke verdens beste mat, men sånn når man vil ha salt og smeltet ost. Litt sånn dagen derpå-mat. Spiser kanskje 5 i året.

Jeg vokste opp med foreldre som ikke likte det og aldri kjøpte det.

Anonymkode: 3e342...7e3

AnonymBruker
Skrevet

Klarer ikke å spise Grandiosa for den pizzasausen er bare søt. Foretrekker ferdig deig eller pinsa. Så og si like fort gjort å lage som en Grandiosa om du kjøper ferdig pizzasaus og reven ost. 

Anonymkode: 853c5...281

• Liker 1
Skrevet

Grandis en sen natt etter å ha vært på by'n er jo en klassiker...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, spiser det og alle andre i hisholdningen. Er ikke ofte, men gud så glad jeg er for at jeg kan hive en grandis i ovnen når det er krise eller tidsklemma tar en. Alt med måte og da spiser jeg det med null dårlig samvittighet. 

Anonymkode: f69fc...413

AnonymBruker
Skrevet

Den er ikke dårlig, men det er ikke en kulinarisk opplevelse heller. Terningkast tre, "følelsen" av å spise grandis trekker ned for min del. Det må nærme seg ti år siden sist jeg smakte det i det hele tatt, men i tenårene/vgs gikk det mye. 

Når det er sagt kan den bli veldig god med minimalt av innsats. Husker jeg var veldig glad i å strø litt rødløk og mais over, det løfter den skikkelig. Liker at det er Jarlsberg på den også 😀

Anonymkode: df944...535

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min liker det. Det ene barnet vårt vet jeg liker det, det andre vet jeg ikke om har smakt det. Jeg klarer det ikke. Da jeg var barn hadde vi ofte grandiosa på lørdagskvelden, og det gledet jeg meg alltid til. Som voksen kjøpte jeg det aldri, frem til en gang jeg var syk og hadde dårlig matlyst og ikke visste hva jeg skulle finne på. Jeg kom på hvor godt jeg likte både lukten mens pizzaen stod i ovnen og å spise den foran tv-en sammen med foreldrene mine som barn. Det luktet som jeg husket, men det smakte på ingen måte slik jeg hadde forestilt meg. Jeg prøvde en gang til etter at jeg var blitt frisk igjen, men nei, jeg liker ikke grandiosa. 

Anonymkode: 4bbd6...019

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om noen som ikke liker Grandiosa. 

Anonymkode: bb29e...cc3

• Liker 1
Skrevet

Synes grandis er relativt dårlig frossenpizza. Tykk bunn er bra, sausen og topping mindre bra, synes nesten alt av butikkmerkene egentlig ender opp bedre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.11.2025 den 11.54):

Nysgjerrig her. Mannen min påstår dette ikke er menneskemat, jeg synes det er greitt nok som et alternativ til ei brødskive til middag.

Anonymkode: 5e4de...21c

Tar han feil. OK pizza det.

Anonymkode: dd282...208

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og barna liker det, mannen er ikke så begeistret. Hender vi kjøper et par grandis på fredager hvis mannen er borte på jobb. Helst Delux med skinke og mozzarella. 

Anonymkode: 5df59...f76

Skrevet

Ungdommene elsker det...

Jeg synes det er helt OK å spise hvis jeg får det servert, men ville aldri laget det til meg selv. Tar heller ei brødskive ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...