Gå til innhold

Liker du eller noen i familien din Pizza Grandiosa?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i god pizza og gode smaker, og ikke så glad i en del ferdig-mat, men til tross for det synes jeg faktisk Grandiosa smaker ganske OK, merkelig nok. Selvom det ikke er kulinarisk nytelse, så er det heller ikke vondt. 

Anonymkode: 8785e...281

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har aldri kjøpt en grandiosa og kommer neppe til å gjøre det heller, om ikke jeg skal handle for noen andre.

Det er jo den desidert dårligste ferdigpizzaen på markedet.

Anonymkode: fdfb5...f92

Det er jeg uenig i, synes det finnes langt verre ferdigpizzaer.
Grandiosa 4 oster er jo til og med renvare.

Anonymkode: 8785e...281

• Nyttig 1
Skrevet

Ja, blir middagen i dag.

Tilbud på Bunnpris!

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Verken samboer eller jeg liker Grandiosa. 

Vi spiser aldri frossenpizza, men har halvstekte hjemmelagde bunner i fryseren som kan tas opp for rask middag om vi ønsker det.

Anonymkode: a15cf...aff

AnonymBruker
Skrevet

Grandis er helt ok. Verken fantastisk eller grusomt. 

Anonymkode: 5e4aa...1b2

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.11.2025 den 11.54):

Nysgjerrig her. Mannen min påstår dette ikke er menneskemat, jeg synes det er greitt nok som et alternativ til ei brødskive til middag.

Anonymkode: 5e4de...21c

Hvis jeg ser at en av pepperonivariantene på et godt tilbud, så tar jeg med noen for å ha fryseren. Det er billig, det metter, og det fyller "behovet" for salt og fett jeg har når jeg vil kose meg litt til en fotballkamp eller film.

Skrevet
Grønnsaksvaffel skrev (13 timer siden):

Jeg skjønner egentlig ikke argumentet med at det er raskt når man har dårlig tid. Det er jo mye som er kjappere enn å steke en Grandiosa.

Få matretter man bruker kortere tid på å lage enn å steke en ferdigpizza. Skru på ovn, finne frem brett og pakke ut pizza, kanskje 1-2 min. Sette inn brett med pizza i ovn når ovnen er varm, 30 sek. Totalt ca 1-3 min på "matlaging". Tiden ovnen bruker på å bli varm, og steketiden, inngår ikke i regnestykket for matlaging. I mellomtiden gjør man alle de andre tingene man også må gjøre i en travel hverdag som man ikke ville ha rukket hvis tiden hadde gått med til matlaging i stedet.

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Sticker skrev (27 minutter siden):

Få matretter man bruker kortere tid på å lage enn å steke en ferdigpizza. Skru på ovn, finne frem brett og pakke ut pizza, kanskje 1-2 min. Sette inn brett med pizza i ovn når ovnen er varm, 30 sek. Totalt ca 1-3 min på "matlaging". Tiden ovnen bruker på å bli varm, og steketiden, inngår ikke i regnestykket for matlaging. I mellomtiden gjør man alle de andre tingene man også må gjøre i en travel hverdag som man ikke ville ha rukket hvis tiden hadde gått med til matlaging i stedet.

At tiden til oppvarming og steking ikke teller i matlagingstiden hjelper veldig lite når man har liten tid før man skal ut døren igjen. Så det er det rareste argumentet i tråden.

Jeg har ferdige suppe og gryter i frysen som jeg tar opp kvelden før hvis jeg vet jeg har kort tid hjem,  disse varmer jeg i micro på 3 - 4 minutter. Jeg har også ferdigretter i frysen som kan settes rett i micro og varmes på 6 - 7 minutter.

Endret av Grønnsaksvaffel
Rette skrivefeil
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Nei takk!

Bedre å lage sin egen pizza da den er mye bedre enn noen frossenpizza. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser burgere, grandiosa, taco, lasagne fremfor det mye annet, pga jeg elsker smaken, og jeg blir mett.

Anonymkode: 83ca4...06c

AnonymBruker
Skrevet

Folk som ikke liker frossenpizza er ofte folk som sitter å pirker i maten. Hønsehjerner.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.11.2025 den 11.54):

Nysgjerrig her. Mannen min påstår dette ikke er menneskemat, jeg synes det er greitt nok som et alternativ til ei brødskive til middag.

Anonymkode: 5e4de...21c

Helt greit et par ganger i måneden. Omtrent det enkleste man kan ha til middag, og populært hos ungene. Men selvfølgelig ikke bra å ha ofte. 

Anonymkode: 57397...848

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Hos oss spiser vi ikke sånn mat. Har smakt den ved et par anledninger, men aldri kjøpt . . . For meg er det ren vomfyll . . .

Men hver sin lyst. Kan ikke tenke meg å se ned på folk som liker sånt . . . Jeg bare undres litt . . . 

Pizza lager vi selv fra grunnen av med deig som får gjære oer natten. Vi har også vedfyrt pizzaovn . . . noe man selvfølgelig ikke kan forvente at alle skal ha.

Endret av senior
AnonymBruker
Skrevet

Liker det, men har ikke spist det mer enn 3-4 ganger de siste 10 årene. Ikke av hysteri eller for å være sunn, men fordi etter de ferdige bunnene kom så er det bedre å kline litt fyll på en sånn. Bruker ikke mer tid, for jeg har uansett alltid tatt ekstra ost og skinke på grandiosa. 

Anonymkode: 4333e...e34

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Folk som ikke liker frossenpizza er ofte folk som sitter å pirker i maten. Hønsehjerner.

Det er definitivt ikke riktig.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jaha? Føler du deg angrepet fordi noen ikke liker det samme som deg? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Sticker skrev (23 timer siden):

tja, hvis du tar ut en pakke frosne grønnsaker og frossen fisk før du drar på jobb, og så slenger det i en ildfast form mens du venter på at ovnen skal varmes og så smelller over en god dæsj fløte og krydrer kjapt med  litt salt, pepper osv sammen med noe ost på toppen, og har det i ovnen like lenge som pizzaen har du et mye bedre og mer smakfullt resultat på samme tidsbruk.. 

Anonymkode: eccdf...646

AnonymBruker
Skrevet

Tja, det kan spises men synes ikke den er veldig god. Har smak noen varianter, men ikke alle. Barna synes det er godt.

Kjøper heller pinsabunn fra kjøledisken, en pose ost, en boks saus og litt pepperoni/skinke/annet og lager pizzaen selv like raskt med det! Barna liker også den bedre 🙂

Anonymkode: f842e...c02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...