Gå til innhold

Liker du eller noen i familien din Pizza Grandiosa?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Slarti skrev (21 minutter siden):

Helt enig.
Pluss helstrøm.
Mista det lille jeg hadde av respekt for han da han nekta å smake på grandiosa.

Grandiosa er rimelig helt ok mat.
Selv har jeg nå frysern full etter medlemstilbud på extra.
Steker opp en og har 2 matpakker av det.
Kald grandiss er ikke så ille.
Og under 20 kroner for lunch er ganske billig.

Jeg baker bedre pizza selv, men man skal ikke undervurdere en billig og enkel lunch.
Eller som andre sier.
Etter 4 timer overtid er faktisk grandiosa genialt.
Enkelt og man blir mett av det.

Ved 4 timer overtid får jeg dekket overtidsmat av arbeidsgiver og da blir det definitivt ikke Grandiosa (men kanskje en pizza fra Pizzabakeren).

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Grønnsaksvaffel skrev (1 minutt siden):

Ved 4 timer overtid får jeg dekket overtidsmat av arbeidsgiver og da blir det definitivt ikke Grandiosa (men kanskje en pizza fra Pizzabakeren).

Bra du kan skryte.
For det er langt fra alle yrker som har betalt mat ved overtid.
Er egentlig ganske få yrker som har det.

• Liker 4
Skrevet
Slarti skrev (1 minutt siden):

Bra du kan skryte.
For det er langt fra alle yrker som har betalt mat ved overtid.
Er egentlig ganske få yrker som har det.

Beklager at du ble krenket av innlegget mitt, jeg visste ikke at du var så hårsår.

Vil du at jeg skal slette innlegget slik at ikke flere blir krenket?

AnonymBruker
Skrevet

Hele familien min (jeg og mine foreldre) likte den da jeg vokste opp, men nå spiser jeg det ikke lenger. Koker heller poteter og heller over en hot tomatsaus som jeg hiver sammen, eller lager en rask potetsalat fremfor å spise det altså.

Anonymkode: 852f9...6d8

Skrevet

Det er ikke det at jeg ikke liker det. Men jeg skjønner ikke hvorfor man ikke like gjerne kan lage deg et ostesmørbrød hvis man først er travel og/eller har lyst på tomatsaus og smeltet ost?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Går ned som nødmat. Men det finnes da flere andre alternativer som smaker bedre og mye nærmere en ordentlig pizza enn grandis

Anonymkode: b5560...418

• Liker 1
Skrevet

Frossenpizza er min venn på dårlige dager. Som regel går jeg for andre enn Grandiosa, vel så mye på grunn av størrelsen (selv om jeg ikke skal påstå at jeg aldri har spist en hel alene...), men jeg kan helt fint spise den også. Alle dager må ikke være gourmet-dager. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen. Nei takk.

Anonymkode: 6bc89...d07

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kona syntes Grandiosa er helt ok. Ingen av unga liker det.

Anonymkode: 615f5...c0d

Skrevet

Ingen her synes det er noe særlig. Riktignok bor jeg alene ;) Har ikke kjøpt frossenpizza siden 90-tallet, lager heller en selv om jeg får lyst på pizza.

AnonymBruker
Skrevet

Her liker 3 av 4 grandiosa 4 oster. Blir middag kanskje 3-4 ganger i året. Typisk når vi kommer hjem sent fra ferie feks 😊

Anonymkode: e94f2...9d7

AnonymBruker
Skrevet
Gnå skrev (20 minutter siden):

Det er ikke det at jeg ikke liker det. Men jeg skjønner ikke hvorfor man ikke like gjerne kan lage deg et ostesmørbrød hvis man først er travel og/eller har lyst på tomatsaus og smeltet ost?

Fordi ikke alle har fint brød og kjøttpålegg og ost i kjøleskapet til enhvert tid, vel. Og det er enklere å bare smelle en Grandis i ovnen. I tillegg foretrekker nok mange også smaken.

PS - jeg bor sentralt i Oslo og et vanlig syn søndag ettermiddag er se unge folk rusler ut fra Joker-butikken med en Grandis under armen. Typisk folk som ikke til enhver tid har kjøleskapet fullt av ting. Samtidig er restaurant/take away mer masete og koster mye mer. 

Anonymkode: c7915...dc0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 3f41e...b4b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes faktisk orginal Grandiosa UTEN paprika er veldig godt. Mine foretrukne frossenpizza.

Anonymkode: 74666...82e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fordi ikke alle har fint brød og kjøttpålegg og ost i kjøleskapet til enhvert tid, vel. Og det er enklere å bare smelle en Grandis i ovnen. I tillegg foretrekker nok mange også smaken.

PS - jeg bor sentralt i Oslo og et vanlig syn søndag ettermiddag er se unge folk rusler ut fra Joker-butikken med en Grandis under armen. Typisk folk som ikke til enhver tid har kjøleskapet fullt av ting. Samtidig er restaurant/take away mer masete og koster mye mer. 

Anonymkode: c7915...dc0

Altså, folk må bare kjøpe og spise Grandiosa for min del. Men å kjøpe et ferdig oppskåret brød, skivet ost og en pakke skinke, er jo ikke noe vanskeligere enn å kjøpe pizza? Og å smelle det sammen og sette det i microen går jo raskere enn å steke pizzaen. Så akkurat det argumentet kjøper jeg ikke helt.

Men at smaken ikke er helt lik, og at noen kanskje foretrekker pizzaen, kan jeg gå med på 🙃

AnonymBruker
Skrevet

Ett av to barn liker det. 

Jeg synes ikke det er menneskemat.

Anonymkode: d47cd...0cc

AnonymBruker
Skrevet

Mannen liker det, jeg liker ikke. Men jeg liker andre frossenpizzaer da. 

Anonymkode: c79a1...26b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er kjempegodt, men spiser det ikke ofte. Brødskive er langt mer næringsrikt, forutsatt at du kjøper skikkelig brød. Grandiosa er godt, men næringsmessig fullstendig innholdsløst.

Anonymkode: 40b9c...ee7

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en dypryser vi fyller med grandis når det er tilbud 😄

Anonymkode: 6b61e...cb8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja vi liker Grandiosa, veldig godt til kveldsmat istedenfor ostesmørbrød, eller som en rask varm matbit etter skolen hvis vi skal videre på noe annet. 

Anonymkode: 64d58...a4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...