Gå til innhold

Både jeg og farmor har brodert adventskalender til guttene

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Å måtte være takknemlig og glad for total overkjøring og nedpissing av territoriet er på grensen til psykisk vold. 

Gaven fra svigermor er ikke kalendere. Det er total overkjøring, og TS trenger IKKE være takknemlig og glad for den "gaven".

Svigermor VISSTE at hun broderte selv, men valgte å brodere to kalendere I SKJUL i hui og hast og så gi bort kalenderne før TS fikk bli ferdig med sitt prosjekt! TS var stolt og engasjert, og svigermor OVERKJØRTE henne totalt med viten og vilje! 

Det er INGENTING å være takknemlig for her. 

Anonymkode: d1c34...fab

💯 Det er akkurat hva det er. 

Anonymkode: 56824...23d

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.11.2025 den 21.01):

Jammen meg komplisert idag og bli bestemor🤭

Anonymkode: a9751...689

Hvis man tenker at det er komplisert å unngå å gjøre som denne bestemoren gjorde så tenker jeg man enten har 0 i IQ, en antisosial personlighetsforstyrrelse eller er på spekteret. Så kanskje på tide med en utredning hos psykolog.

For hvis bestemoren ikke gjorde dette med slemme hensikter så var det likevel helt ufattelig uhøflig, korttenkt, tonedøvt og lite hyggelig!

Man kan da ikke bare gå rundt hva man vil selv om det sårer andre kraftig og så bare få fripass fordi "man mente det sikkert godt".

Anonymkode: a3c70...f1c

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvis man tenker at det er komplisert å unngå å gjøre som denne bestemoren gjorde så tenker jeg man enten har 0 i IQ, en antisosial personlighetsforstyrrelse eller er på spekteret. Så kanskje på tide med en utredning hos psykolog.

For hvis bestemoren ikke gjorde dette med slemme hensikter så var det likevel helt ufattelig uhøflig, korttenkt, tonedøvt og lite hyggelig!

Man kan da ikke bare gå rundt hva man vil selv om det sårer andre kraftig og så bare få fripass fordi "man mente det sikkert godt".

Her vil jeg slå et slag for spekter-diagnosene og si at det er absolutt HØYST sannsynlig at mange med spekterdiagnoser hadde sett TVERS gjennom Svigermors oppførsel og sett det beint frem som det er: dritt. Det er det som er så fint med de. De klarer ikke la seg lure. 

Naive godtroende "alle vil meg vel og la oss flette håret til hverandre"-folka derimot… De hadde ikke sett knyttneven om den traff dem midt mellom øya en gang. 

Anonymkode: d1c34...fab

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mente EQ ikke IQ. Og må bare presisere at jeg ikke mener at folk med autisme er ego og slemme! Men det er en av få unnskyldninger jeg kan komme på for å gjøre en sånn relasjons-blunder annet enn å være slem. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...