AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Skrevet 22 timer siden Har lest så mange skrekkeksempler på de som skal montere, så hva er erfaring her? Tid, resultater og hvordan det var underveis. Anonymkode: 16b92...3c7
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Skrevet 13 timer siden Vi satte opp epoc kjøkken hos svigers og ene tante barnet. Hos svigers så passet ikke ting, målene stemte ikke. Vi måtte kjøpe flere foringer for å få det til å bli pent. Fikk og feil dør der kjøleskap var. Tegninger var ikke lett å forstå til tider. Hos ho jeg er tante til så var det feil skuffer med, for store til skråget var feil med benkeplate var for liten, fikk med for få hengsler. Det gikk nesten 3 mnd før rett skuffer kom. Hadde det ikke vært for at jeg hadde satt opp kjøkken før og fant løsninger som gjorde at det ble pent hadde nok ikke blitt som det ble. Anonymkode: 83b08...3df
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Skrevet 13 timer siden Montert IKEA kjøkken med 8 skapmoduler og 5 skuffmoduler med tre skuffer hver. Det var litt mer jobb enn jeg så for meg, skikkelig puslespill. Var ganske drittlei halvveis 🤭 og fingrene ble noe ømme av arbeidet. Men, bortsett fra den enorme mengden deler var det ganske uproblematisk, jeg fikk ingen feil deler og alt passet helt fint og var riktig forhåndshullet. Må være våken på plasseringen av skruer/plugger/hengsler siden de fleste deler er ment å kunne brukes til flere størrelser og kombinasjoner, så følger man ikke instruksen nøye blir det lett feil og tilbake til start. Etter hvert sitter det mer i fingrene og går fortere uten instruksjonen, hvis man har mange moduler. Det går nok mye fortere med installatør som gjør dette hele tiden og nærmest på autopilot. Men, det er så lett å gjøre det selv at det var helt uaktuelt å betale så mye for det. En installatør bruker vel fort 1-2 dager. Jeg brukte 4-5 dager på å montere og skru det opp, men da var jeg på jobb på dagtid, så synes det var helt OK. Anonymkode: 01dcb...ba0
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden Har satt opp to kjøkken fra IKEA. Det var lekende lett. Montørene gjør det sikkert på halve tiden enn det jeg brukte, men jeg er jo bare en amatør. Anonymkode: b6a31...2cf
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden Skrudd opp to Ikeakjøkken, og med tunga rett i munnen var det en positiv opplevelse. Sorterte og organiserte alt først, også var det bare å ta skap for skap Anonymkode: c3edc...92c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå