Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Typen min som jeg elsker utrolig høyt har vist seg tidligere å ha kjøpt eskorte på utenlandsk reise med kompiser. Etter jeg fant ut av det stridet det imot mitt alt av mitt moral kompass men jeg valgte å se forbi det fordi det var før min tid, og han lovte at han aldri har gjort det i Norge eller etter at vi ble sammen.

Vel, i går tikket det inn en melding på telefonen hans fra et ukjent nr hvor det bare stod «hi». Han sa «sikkert bare spam» og la vekk telefonen. Jeg fikk en dårlig magefølelse og sjekket fort mens han var vekke fra telefonen og da så jeg at meldingene var slettet og at det lå en melding til der.

I september, 02 på natten har denne damen sendt bilde av adressen sin, hvilken dør hun bor i og «😘». 

Jeg og typen sover sammen nesten hver natt, men den natten sov vi ikke sammen. Jeg gikk i detektiv mode og søkte opp nr inne på eskorte siden og der dukka hun opp. Så dette vil si at han 99% sikkert har kjøpt eskorte mens vi har vært sammen og hjertet mitt dras i alle retninger.

Har aldri elsket en gutt så høyt før og jeg har veldig høye og strenge krav til hvordan jeg skal bli behandlet (og han behandler meg perfekt, utenom dette med eskorter selvsagt). Det jeg synes er verst med det hele er at vi har sex 2-3 ganger daglig og jeg suger han når enn han vil (vi har like høy sexlyst). Men han har dessverre mye penger og kontanter og har vel blitt gæren av det..

I hvertfall: nå har jeg nummeret hennes og vurderer å ringe henne, være ydmyk og bare spørre om hun har lyst til å svare på noen spørsmål. Skjønner at eskorter har taushetsplikt av noe slag.. Hva tenker dere?

Vet ikke om jeg trenger den ekstra bekreftelsen fra henne for å få sånn «okei nå MÅ jeg gå» eller hva det skal gjøre for meg.. Som sagt, aldri elsket noen så høyt før og hadde 100% slått opp hvis dette var noen av eksene mine som hadde gjort det.

Anonymkode: f0787...58b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet jo han har vært der?

Ville vært utrolig bad for business hvis en eskorte røpet sine kunder.

Anonymkode: 89c05...bcf

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet

Du har fått beviset ditt. Jeg hadde sjekket meg hos legen Asap og fått han til å gjøre det samme. 

Dette forholdet er over. Han har vært utro (det er noen som mener at å bruke eskorte er ikke utroskap). Han er ingen god kjæreste.

Anonymkode: 133b8...597

• Liker 18
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Typen min som jeg elsker utrolig høyt har vist seg tidligere å ha kjøpt eskorte på utenlandsk reise med kompiser. Etter jeg fant ut av det stridet det imot mitt alt av mitt moral kompass men jeg valgte å se forbi det fordi det var før min tid, og han lovte at han aldri har gjort det i Norge eller etter at vi ble sammen.

Vel, i går tikket det inn en melding på telefonen hans fra et ukjent nr hvor det bare stod «hi». Han sa «sikkert bare spam» og la vekk telefonen. Jeg fikk en dårlig magefølelse og sjekket fort mens han var vekke fra telefonen og da så jeg at meldingene var slettet og at det lå en melding til der.

I september, 02 på natten har denne damen sendt bilde av adressen sin, hvilken dør hun bor i og «😘». 

Jeg og typen sover sammen nesten hver natt, men den natten sov vi ikke sammen. Jeg gikk i detektiv mode og søkte opp nr inne på eskorte siden og der dukka hun opp. Så dette vil si at han 99% sikkert har kjøpt eskorte mens vi har vært sammen og hjertet mitt dras i alle retninger.

Har aldri elsket en gutt så høyt før og jeg har veldig høye og strenge krav til hvordan jeg skal bli behandlet (og han behandler meg perfekt, utenom dette med eskorter selvsagt). Det jeg synes er verst med det hele er at vi har sex 2-3 ganger daglig og jeg suger han når enn han vil (vi har like høy sexlyst). Men han har dessverre mye penger og kontanter og har vel blitt gæren av det..

I hvertfall: nå har jeg nummeret hennes og vurderer å ringe henne, være ydmyk og bare spørre om hun har lyst til å svare på noen spørsmål. Skjønner at eskorter har taushetsplikt av noe slag.. Hva tenker dere?

Vet ikke om jeg trenger den ekstra bekreftelsen fra henne for å få sånn «okei nå MÅ jeg gå» eller hva det skal gjøre for meg.. Som sagt, aldri elsket noen så høyt før og hadde 100% slått opp hvis dette var noen av eksene mine som hadde gjort det.

Anonymkode: f0787...58b

Kan du tenke på en eneste grunn til at han skal sende og motta meldinger fra en eskorte hvis de ikke har hatt kontakt? Tror du de bare har spist middag og vært på kino sammen? Selvsagt ikke!

Du trenger ikke mere bevis. Spørsmålet er bare hva konklusjonen din blir. Vil du fortsette forholdet til han?

Og sjekk deg hos legen!

• Liker 9
  • Nyttig 11
Skrevet

Ikke plag henne. Du vet jo at han har vært der, så hvorfor trenger du å vite mer? Dette må du ta opp med han, og ta en runde med deg selv om du vil være sammen med en som tydelig har et behov for å besøke eskorter

Anonymkode: bcc82...233

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Fortid er fortid 🙌

Anonymkode: addca...dda

• Nyttig 3
Skrevet

Du tror vel ikke at ei dame som selger sex driver og svarer på sånne spørsmål til fremmede?

Når det er sagt, så virker ikke denne fyren helt god. Men han er vel alfa nok til at du uansett fortsetter å spise ut av hånden hans selv om han går bak ryggen din med horer.

Vel, du gjør som du vil. 🤷‍♂️

Anonymkode: 46cc3...7f8

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Skal du konfrontere mannen?

Anonymkode: 1cca9...ebe

Skrevet

Hadde bare forlatt han så kan han sitte der å lure.

Anonymkode: ca4fa...fb3

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Fortid er fortid 🙌

Fortid - som i september i år??

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Ikke bare er det sannsynlig at hun ikke vil svare deg, men det er til og emd mulig hun direkte lyver til deg for han. Og så informerer hun han om spørsmålet. Hun ønsker ikke å miste en potensielt fast kunde. 

TS, du søker desperat for bekreftelse fordi sannheten gjør så vondt at du håper å finne noe som motbeviser realiteten. Det er en naturlig prosess, men det er akkurat denne tankeprosessen som er årsaken til at så mange forblir i forhold hvor de blir bedratt. 

Du har bevis, langt mer enn nødvendig. Det er absolutt ingen tvil. Gjør det slutt, så kort og kontant som mulig, med minst mulig ord. Kun da kan det hende at han vokser på smerten over å miste deg, og kanskje det kan bli dere igjen om et år, hvis han jobber seg forbi dette. 

Anonymkode: b9967...eef

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

En eskorte kan jo ikke legge ut informasjon om kundene sine. Det er en svært dårlig business move. Dette er ikke en normal elskerinne men en profesjonell aktør som tjener penger på å selge sex.

Denne mannen ser på eskorte som mindre trøblete og enklere å forholde seg til enn en elskerinne. Kjøpe sex blir 100% på hans premisser. 

Jeg ville gjort det slutt, dette er utroskap. Jeg vilke aldri stolt på en mann som gikk bak ryggen min slik. Ta en tur til gynekologen og test deg for kjønns sykdommer.

Anonymkode: ecf12...085

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
petterm skrev (4 minutter siden):

Fortid - som i september i år??

Les hovedinnlegget en gang til 😉 hun visste han var svak for eskorter - lenge før september i år 

• Liker 3
Skrevet

Du har jo allerede bevis. Nå er vel forholdet over? Eller trenger du enda mer bevis på det samme? Er det nok bevis først når du får påvist gonore eller HIV?

Anonymkode: 94d02...2db

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Dette er en mann du elsker - som altså KJØPER mennesker for sex. Selv om han får mye sex med deg.

Det vil si at han har et bedritent menneskesyn, men i tillegg har han enten noen lyster/fantasier som han ikke kan være åpen med deg om (hvem vet hva slags syke greier det kan være) eller så tenner han på makten det gir å kjøpe en kvinne for sex.

Er dette virkelig en mann du kan elske? gifte deg, få barn med? Ha en fremtid med? Det sier seg selv at mannen lyver for deg, så hvordan kan du leve med å vite at mannen du elsker aldri er ærlig med deg?

Anonymkode: d187f...dbf

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Helt unødvendig. 

Og det burde jo faktisk si sitt. Hvorfor skal du akseptere noe annet av denne fyren? Hvorfor er standarden en annen overfor din nåværende? Er det fordi han har så masse penger og liksom er så snill og grei med deg? Synes du det er snilt og greit og en god behandling av deg når han går og kjøper sex hos andre? 

Har aldri elsket en gutt så høyt før og jeg har veldig høye og strenge krav til hvordan jeg skal bli behandlet

Tydeligvis ikke om dette er greit. Hvorfor kaller du denne fyren en gutt? Er han ikke en voksen ansvarlig mann? 

Anonymkode: 5d6a9...fae

• Liker 7
Skrevet

Jeg skjlnner ikke hvorfor du tenker at eskorten kan eller vil gi deg informasjon her.

En ting er at hun ikke nødvendigvis husker han. For henne er han en kunde i mengden, han er ikke et menneske hun har et personlig forhold til. 

Videre kan hun jo ikke svare av flere grunner som nevnes men det er jo også potensielt livsfarlig for henne å svare på slikt så det er jo langt unna bare dumt for business som flere sier men direkte farlig å være henne. Det å kontakte en eskorte for å få svar vil aldri gi svar men kan være farlig for henne så ikke gjør det.

Du har allerede svaret ditt. Du vet jo at han har vært der.

Uansett om han nå skulle ha dratt dit uten å fullbyrde så har jo intensjonen vært å betale henne for seksuelle tjenester. Det er ikke en bra fyr rett og slett. Du fortjener bedre.

Anonymkode: 4def7...687

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Han fikk en melding fra en eskorte. Denne meldingen slettet han, men han sparte på en melding fra september med hennes adresse.

Det ser ut til at han møtte henne i september, men hvor mange andre ganger kan han ha møtt henne?

Du kommer ikke til å få svar fra eskorten. Hun er avhengig av kundene sine og at de anbefaler henne videre.

Du kan ikke skylde på penga hans, det er ikke de som tar avgjørelsen for ham. Sett deg ned og prat med ham, og så bestemmer du deg for hva du vil. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Du har jo bevis, du trenger ikke snakke med henne. Det du gjør nå er bare å utsette å ta et valg. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Fines det noe hun kan si som gjør utroskapet bedre?

Manen din kjøper menesker for å ha sex med de, og du kan ikke vite om hun har gjort det frivilig eller om hun blir tvunget til det.... Om typen din eller "arbeidsgiver" mistenker at hun har fortalt deg noe, kan hun bli sat i stor fare! 

Så uanset om det finnes noe du ønsker deg fra henne, så synes jeg ikke du kan utsette henne for risikoen.

Han har ikke bare blit veldig full eller forelsket seg i en annen. Han har kontaktet en dame, blit enig om pris, avtalt tid og sted... Han har med andre ord hat god tid til å tenke gjenom hva han gjore, han hadde god tid til å ombesteme seg. Han valgte å være utro, forseter du forholdet nå så samtyker du til at han kjøper sex mens han er i forhold med deg. Det er ingen ting hun (eller noen andre) kan si som endrer på hva du vet.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...