AnonymBruker Skrevet 2. november #1 Skrevet 2. november Hvilken ultralyd tok dere for å få tydelige bilder av ansiktstrekk? Og i hvilken graviditetsuke gjorde dere dette? Bor i Oslo og er usikker på hvilken jeg skal velge. Ser jo at 5D gir tydeligst bilder men finner ingen som tilbyr det? Anonymkode: 2f8fa...5d4
AnonymBruker Skrevet 2. november #2 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilken ultralyd tok dere for å få tydelige bilder av ansiktstrekk? Og i hvilken graviditetsuke gjorde dere dette? Bor i Oslo og er usikker på hvilken jeg skal velge. Ser jo at 5D gir tydeligst bilder men finner ingen som tilbyr det? Anonymkode: 2f8fa...5d4 Var i uke 28 tror jeg, da tok jordmor 3D bilde for oss på sykehuset . Jeg var i hvert fall over 7 måneder på vei, for dette var i september og nå er det 26 dager til termin. Anonymkode: fd68f...6f7 1
AnonymBruker Skrevet 2. november #3 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Var i uke 28 tror jeg, da tok jordmor 3D bilde for oss på sykehuset . Jeg var i hvert fall over 7 måneder på vei, for dette var i september og nå er det 26 dager til termin. Anonymkode: fd68f...6f7 Takk for svar☺️ var dette offentlig ultralyd? Tenker jeg ringer sykehuset og hører om de tar slikt der. Anonymkode: 2f8fa...5d4
AnonymBruker Skrevet 2. november #4 Skrevet 2. november Rart at man gidder. Sånne bilder ser jo uansett helt jævlige ut🤨 Anonymkode: fa467...b22 4
AnonymBruker Skrevet 2. november #5 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Rart at man gidder. Sånne bilder ser jo uansett helt jævlige ut🤨 Anonymkode: fa467...b22 Det synes ikke jeg☺️💕 Anonymkode: 2f8fa...5d4 2
AnonymBruker Skrevet 2. november #6 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar☺️ var dette offentlig ultralyd? Tenker jeg ringer sykehuset og hører om de tar slikt der. Anonymkode: 2f8fa...5d4 Det er kun på medisinsk indikasjon ultralyd blir tatt på sykehuset, det ble nok tatt 3d fordi jordmor var hyggelig og grei Anonymkode: 4f747...256
AnonymBruker Skrevet 2. november #7 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er kun på medisinsk indikasjon ultralyd blir tatt på sykehuset, det ble nok tatt 3d fordi jordmor var hyggelig og grei Anonymkode: 4f747...256 Hva mener du med kun medisinsk indikasjon? Jeg har vært på 12- og 18-ukers ultralydkontroll på sykehuset, ikke noe medisinsk indikasjon der. Men skal tilbake i uke 24 for har fått ekstra kontroll pga et myom Anonymkode: 2f8fa...5d4
AnonymBruker Skrevet 2. november #8 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva mener du med kun medisinsk indikasjon? Jeg har vært på 12- og 18-ukers ultralydkontroll på sykehuset, ikke noe medisinsk indikasjon der. Men skal tilbake i uke 24 for har fått ekstra kontroll pga et myom Anonymkode: 2f8fa...5d4 Det betyr at sykehuset ikke tar inn gravide kun for å gjøre en 3d ultralyd, det er på en måte bare for kos og gøy de to du har vert på har absolutt hatt medisinsk indikasjon det da de er for å undersøke om fosteret er frisk og at forholdene er fine. Den i uke 24 er også det da, pga myomet men du kan jo bare spør når du er der om dere også kan se på baby i 3d? Anonymkode: 4f747...256 2
AnonymBruker Skrevet 2. november #9 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk for svar☺️ var dette offentlig ultralyd? Tenker jeg ringer sykehuset og hører om de tar slikt der. Anonymkode: 2f8fa...5d4 Ja det var på offentlig sykehus 😊. Anonymkode: fd68f...6f7
AnonymBruker Skrevet 2. november #10 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det betyr at sykehuset ikke tar inn gravide kun for å gjøre en 3d ultralyd, det er på en måte bare for kos og gøy de to du har vert på har absolutt hatt medisinsk indikasjon det da de er for å undersøke om fosteret er frisk og at forholdene er fine. Den i uke 24 er også det da, pga myomet men du kan jo bare spør når du er der om dere også kan se på baby i 3d? Anonymkode: 4f747...256 Skjønner. Tenker jeg ringer og hører i morgen☺️ Anonymkode: 2f8fa...5d4
AnonymBruker Skrevet 2. november #11 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det var på offentlig sykehus 😊. Anonymkode: fd68f...6f7 Hvordan fikk du den ultralyden? Var det noe spesiell oppfølging?☺️ Anonymkode: 2f8fa...5d4
AnonymBruker Skrevet 2. november #12 Skrevet 2. november Jeg tok privat i uke 28. Har gjort det med alle kidsa. Syns det er kjempegøy ! Anonymkode: 31139...c41 1
Chantielle Skrevet 2. november #13 Skrevet 2. november Ryddet for avsporinger, samt svar til dette. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 2. november #14 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvordan fikk du den ultralyden? Var det noe spesiell oppfølging?☺️ Anonymkode: 2f8fa...5d4 Var en helt vanlig ultralydtime hvor jordmor sa at vi kunne prøve 3D, siden hun lå så perfekt til med ansiktet. Anonymkode: fd68f...6f7
AnonymBruker Skrevet 2. november #15 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tok privat i uke 28. Har gjort det med alle kidsa. Syns det er kjempegøy ! Anonymkode: 31139...c41 Tok privat i uke 30, det er veldig gøy! Helt enig! Hun var helt lik seg selv da hun ble født, og hun synes selv det er gøy å ha ordentlig bilde av seg selv allerede fra inni magen😊 Anonymkode: 2844d...eba 1
AnonymBruker Skrevet 2. november #16 Skrevet 2. november 3D UL hos privat klinikk i uke 29. Fikk også sett i 3D på sykehuset tidligere, men ikke bilder. Anonymkode: 038e1...a2f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå