Mei88 Skrevet 2. november #41 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Her er man ikke bare krenka, men man er - fri og bevare meg vel - andregrads krenka. Mitt råd - ikke gå ut! Bli værende i et polstra rom. For sikkerhets skyld. Anonymkode: dc976...fab Det er ikke snakk om å bli krenket i det hele tatt.. men respekt/mangel på respekt for den som ligger å sover, som potensielt blir vekket 2
AnonymBruker Skrevet 2. november #42 Skrevet 2. november Avklar på forhånd! Jeg hadde sagt ja, men det er sikker mange som hadde sagt nei også. Anonymkode: 65f25...64b
AnonymBruker Skrevet 2. november #43 Skrevet 2. november På min side sparket jeg kjerringa og vibrator ut av soverommet. Ga klar beskjed at det der kan hun gjøre i et annet rom når jeg skal sove. Og det gjør hun. Kommer noen stønn fra badet av og til når ikke jeg orker😄 Anonymkode: 9ecf0...b55 2
AnonymBruker Skrevet 2. november #44 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ligger i sengen, veldig kåt. Lyst på sex, men mannen ville sove. Har lyst å dra frem en vibrator eller dildo, men er det innafor når mannen helt tydelig ikke ville ha sex eller kose med meg, og heller sove? Anonymkode: 12a1e...970 Min type vil ofte sove men hjelper meg hvis jeg vil bruke vibrator. Uansett om han er så trøtt at han nesten sovner på meg mens jeg holder på. Det er fantastisk raust av ham. Vi burde alle vært så rause med hverandre at vi ville gjort det for hverandre. Anonymkode: 27d18...e01
AnonymBruker Skrevet 2. november #45 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (20 timer siden): Kan selvfølgelig gå på badet mens det føles bare utrolig kjedelig for tredje gang denne uken …. Dette får det til å høres ut som om du vil han skal merke det fordi du skal "friste" han. La han sove. Anonymkode: ee679...f15 1
Rotemor Skrevet 2. november #46 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (11 timer siden): I et langt forhold så spyr man, driter på seg, føder og gjør mange andre grisete ting. Men her blir man altså krenka av at partneren bruker vibrator når man sover!!!! Herregud, verden går totalt av skaftet! Anonymkode: dc976...fab Hvorfor tolker du det til krenkende? Vet du ikke hva ordet betyr? Å tenke på partners søvnkvalitet har ingenting med krenkelser å gjøre. Snakk om å overdrive!!! (Evt ikke forstå norsk! Man «krenkes» tydeligvis av den minste uenighet..) 1
AnonymBruker Skrevet 2. november #47 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette får det til å høres ut som om du vil han skal merke det fordi du skal "friste" han. La han sove. Anonymkode: ee679...f15 Nei, det er mer at det føles ut som jeg må gå i «skammekroken»… er jo min seng og Anonymkode: 12a1e...970 1
AnonymBruker Skrevet 3. november #48 Skrevet 3. november Voldsomt til negative kommentarer her. Skillsmissegrunnlag? Altså helt ærlig... du virker som en rigid tørrpinne, fritt for å ikke være gift med deg. Slå deg løs i sengen, hvis mannen ikke synes noe om det så gir han beskjed på en konstruktiv måte morningen etterpå, eller som meg - synes det er flott at dama tar hånd om sin egen seksualitet. Et forhold er forhold - men noen lever tydeligvis i DDR-forhold. Anonymkode: 7a078...1a4 2
AnonymBruker Skrevet 3. november #49 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (På 2.11.2025 den 2.18): Ligger i sengen, veldig kåt. Lyst på sex, men mannen ville sove. Har lyst å dra frem en vibrator eller dildo, men er det innafor når mannen helt tydelig ikke ville ha sex eller kose med meg, og heller sove? Anonymkode: 12a1e...970 Ja det synes jeg. Om kjæresten er trøtt og ikke lyst, så tar jeg som regel en runk ved siden av henne. Blir litt rart å sende meg på badet og ut av egen seng for å ta en runk 😅 Anonymkode: 9f999...f11 1
Arild37 Skrevet 3. november #50 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (22 timer siden): Disgusting å ligge og onanere ved siden av noen som sover. Anonymkode: f939d...360 Heldigvis er jeg ikke i et forhold hvor onani blir sett på som disgusting. Herregud, Hva er så galt med det 2
AnonymBruker Skrevet 3. november #51 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det synes jeg. Om kjæresten er trøtt og ikke lyst, så tar jeg som regel en runk ved siden av henne. Blir litt rart å sende meg på badet og ut av egen seng for å ta en runk 😅 Anonymkode: 9f999...f11 Får hun ikke lyst på deg av det altså? Hadde ikke klart å la være 🫣 Anonymkode: 022ab...ffb 1
Cam03 Skrevet 3. november #52 Skrevet 3. november (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nei, det er mer at det føles ut som jeg må gå i «skammekroken»… er jo min seng og Anonymkode: 12a1e...970 Hva med å gå og legge deg før han. Så kan du kose deg og få orgasme i egen seng. Og så blir det enten en bonusrunde med han etterpå eller søvn. Endret 3. november av Cam03 1
kri.star Skrevet 3. november #53 Skrevet 3. november Hos oss er det helt innafor - og oppfordret til. Det er ikke alltid slik at det passer å ha sex, eller lysten ikke er helt der for begge samtidig - men vi ønsker hverandre godt og synes det er utrolig digg og frigjørende å kunne nyte seg selv ved siden av den andre alikevel
AnonymBruker Skrevet 3. november #54 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Får hun ikke lyst på deg av det altså? Hadde ikke klart å la være 🫣 Anonymkode: 022ab...ffb Det er jo derfor jeg evt tar en runk, fordi hun ikke orker og har lyst. Noen ganger er voksne mennesker utslitt fra jobb Anonymkode: 9f999...f11
AnonymBruker Skrevet 3. november #55 Skrevet 3. november Gjør det enkelt TS., spør ham rett ut. «Hvis du sover og jeg våkner kåt, er det greit om jeg tar en runde med vibratoren?». Da får du svar av den eneste som har noe med dette å gjøre. Da bør du også respektere hans svar også, hvis det er nei får du ta med deg vibratoren et egnet sted. Anonymkode: 65f25...64b 1
feliek54 Skrevet tirsdag kl. 09:43 #56 Skrevet tirsdag kl. 09:43 AnonymBruker skrev (På 2.11.2025 den 2.18): Ligger i sengen, veldig kåt. Lyst på sex, men mannen ville sove. Har lyst å dra frem en vibrator eller dildo, men er det innafor når mannen helt tydelig ikke ville ha sex eller kose med meg, og heller sove? Anonymkode: 12a1e...970 Ja det er greit.og fint om han vet du har en slik
Soft mann Skrevet tirsdag kl. 09:48 #57 Skrevet tirsdag kl. 09:48 AnonymBruker skrev (På 2.11.2025 den 2.18): Ligger i sengen, veldig kåt. Lyst på sex, men mannen ville sove. Har lyst å dra frem en vibrator eller dildo, men er det innafor når mannen helt tydelig ikke ville ha sex eller kose med meg, og heller sove? Anonymkode: 12a1e...970 Selvfølgelig er de innafor. Kanskje han vil delta og😉.
Søkende mann Skrevet onsdag kl. 18:34 #58 Skrevet onsdag kl. 18:34 AnonymBruker skrev (På 2.11.2025 den 2.18): Ligger i sengen, veldig kåt. Lyst på sex, men mannen ville sove. Har lyst å dra frem en vibrator eller dildo, men er det innafor når mannen helt tydelig ikke ville ha sex eller kose med meg, og heller sove? Anonymkode: 12a1e...970 Gå i ett annet rom så er det innafor synes jeg
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:44 #59 Skrevet onsdag kl. 18:44 AnonymBruker skrev (På 2.11.2025 den 2.57): Jeg hadde nok ventet, i nøden gått på badet og brukt min dusjvenn fra puberteten. Anonymkode: e1f0b...593 Puberteten? Jeg er 35 og den er fortsatt min venn! Jeg hadde nok ikke satt så pris på å bli påtvunget andres seksualitet når jeg har takket nei. Litt avhengig av partners personlighet kunne det føltes veldig ut som demonstrering/press. Anonymkode: e020e...7e2 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:46 #60 Skrevet onsdag kl. 18:46 Kvalmende oppførsel av deg TS. La han få sove i fred, hvis du absolutt er så sexavhengig at du må gjøre sånt hele tiden anbefaler jeg deg å skaffe deg hjelp hos psykolog. Anonymkode: fa6be...e13 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå