Grønnsaksvaffel Skrevet 2. november #21 Skrevet 2. november Jeg hadde gjort det i senga. Jeg har ikke problem med at han runker ved siden av meg i senga. Den er like mye hans som min.
AnonymBruker Skrevet 2. november #22 Skrevet 2. november Det ble badet inatt ja.. Anonymkode: 12a1e...970
AnonymBruker Skrevet 2. november #23 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Krenket fordi man ikke nødvendigvis synes det er ok at partneren tar seg til rette seksuelt mens man allerede har sagt nei? Folk er forskjellige og har ulike grenser. Du har dine, andre har sine. Ikke kall folk krenket fordi de ikke ønsker det samme som deg. Når min mann sier nei, så betyr det nei. Da skal jeg selvsagt ikke trenge meg på, det sier seg selv. Anonymkode: 8ee86...f17 Det er snakk om en partner som koser seg mens den andre ligger og sover. Herregud! Anonymkode: dc976...fab 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. november #24 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er snakk om en partner som koser seg mens den andre ligger og sover. Herregud! Anonymkode: dc976...fab Jeg synes heller ikke dette er så drøyt, men glad jeg spurte for det synes tydligvis andre. Anonymkode: 12a1e...970
AnonymBruker Skrevet 2. november #25 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er snakk om en partner som koser seg mens den andre ligger og sover. Herregud! Anonymkode: dc976...fab Og så? Man kan gå på badet eller på stua og la den andre sove i fred. Anonymkode: 8ee86...f17 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. november #26 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ligger i sengen, veldig kåt. Lyst på sex, men mannen ville sove. Har lyst å dra frem en vibrator eller dildo, men er det innafor når mannen helt tydelig ikke ville ha sex eller kose med meg, og heller sove? Anonymkode: 12a1e...970 Nei, da kan du gå ut i stua eller på badet. Anonymkode: 9ecf0...b55 2
AnonymBruker Skrevet 2. november #27 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Og så? Man kan gå på badet eller på stua og la den andre sove i fred. Anonymkode: 8ee86...f17 I et langt forhold så spyr man, driter på seg, føder og gjør mange andre grisete ting. Men her blir man altså krenka av at partneren bruker vibrator når man sover!!!! Herregud, verden går totalt av skaftet! Anonymkode: dc976...fab 1
AnonymBruker Skrevet 2. november #28 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ligger i sengen, veldig kåt. Lyst på sex, men mannen ville sove. Har lyst å dra frem en vibrator eller dildo, men er det innafor når mannen helt tydelig ikke ville ha sex eller kose med meg, og heller sove? Anonymkode: 12a1e...970 Kan du ikke fingre deg selv? Ikke lyd. Anonymkode: 514bc...491
AnonymBruker Skrevet 2. november #29 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan du ikke fingre deg selv? Ikke lyd. Anonymkode: 514bc...491 Jo, det er vel det beste alternativet sånn sett 🙂 Anonymkode: 12a1e...970
AnonymBruker Skrevet 2. november #30 Skrevet 2. november Disgusting å ligge og onanere ved siden av noen som sover. Anonymkode: f939d...360 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. november #31 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (13 minutter siden): I et langt forhold så spyr man, driter på seg, føder og gjør mange andre grisete ting. Men her blir man altså krenka av at partneren bruker vibrator når man sover!!!! Herregud, verden går totalt av skaftet! Anonymkode: dc976...fab Gøy når man blir kalt krenka hvis man sier nei til noe. Anonymkode: 8ee86...f17 4
AnonymBruker Skrevet 2. november #32 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gøy når man blir kalt krenka hvis man sier nei til noe. Anonymkode: 8ee86...f17 Men du sier jo for faen ikke nei til noe!!! Mannen sover jo!!! Herregud! Anonymkode: dc976...fab 5
AnonymBruker Skrevet 2. november #33 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men du sier jo for faen ikke nei til noe!!! Mannen sover jo!!! Herregud! Anonymkode: dc976...fab Det var da voldsomt... Anonymkode: 8ee86...f17 2 2
Grønnsaksvaffel Skrevet 2. november #34 Skrevet 2. november Jeg tenker at parene selv må avklare seg i mellom hva som er greit og ikke greit for dem. 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. november #35 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var da voldsomt... Anonymkode: 8ee86...f17 Takk og lov for at jeg ikke lever i en parallell krenkbar virkelighet som beskrives her, men i selve det virkelige livet - der man driter, spyr, blør, føder, puler … og runker!!!! Takk for meg. Anonymkode: dc976...fab 1
AnonymBruker Skrevet 2. november #36 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ligger i sengen, veldig kåt. Lyst på sex, men mannen ville sove. Har lyst å dra frem en vibrator eller dildo, men er det innafor når mannen helt tydelig ikke ville ha sex eller kose med meg, og heller sove? Anonymkode: 12a1e...970 Har du ikke fingre? Anonymkode: 3e80e...fb2 1
AnonymBruker Skrevet 2. november #37 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Takk og lov for at jeg ikke lever i en parallell krenkbar virkelighet som beskrives her, men i selve det virkelige livet - der man driter, spyr, blør, føder, puler … og runker!!!! Takk for meg. Anonymkode: dc976...fab Interessant at du snakker nedsettende om grensene andre setter for seg selv. For min del er søvn veldig viktig, og seksuelle grenser viktig. Sier jeg nei til sex fordi jeg vil sove, er det ikke en invitasjon til runking, vibratorbråk eller tv-støy for den saks skyld. Og jeg har heldigvis en partner som respekterer mime grenser like mye som jeg respekterer hans. Vi tar ikke på vei for at den andre sier nei en gang i blant, og vi snakker ikke nedsettende til hverandre ved å bruke begrepet "krenka" hvis man er for trøtt en kveld og vil prioritere søvn. Anonymkode: 8ee86...f17 1 3
AnonymBruker Skrevet 2. november #38 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Interessant at du snakker nedsettende om grensene andre setter for seg selv. Her er man ikke bare krenka, men man er - fri og bevare meg vel - andregrads krenka. Mitt råd - ikke gå ut! Bli værende i et polstra rom. For sikkerhets skyld. Anonymkode: dc976...fab
AnonymBruker Skrevet 2. november #39 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Her er man ikke bare krenka, men man er - fri og bevare meg vel - andregrads krenka. Mitt råd - ikke gå ut! Bli værende i et polstra rom. For sikkerhets skyld. Anonymkode: dc976...fab Igjen, det var da voldsomt. Anonymkode: 8ee86...f17 3
AnonymBruker Skrevet 2. november #40 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Igjen, det var da voldsomt. Anonymkode: 8ee86...f17 Voldsomt? Sa den første-, andre- og tredjegrads krenka. Anonymkode: dc976...fab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå