AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #1 Skrevet 2. november 2025 Ligger i sengen, veldig kåt. Lyst på sex, men mannen ville sove. Har lyst å dra frem en vibrator eller dildo, men er det innafor når mannen helt tydelig ikke ville ha sex eller kose med meg, og heller sove? Anonymkode: 12a1e...970 3 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #2 Skrevet 2. november 2025 Benytt ett annet rom? Anonymkode: a98e6...584 15
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #3 Skrevet 2. november 2025 Besøke noen som vil? 👍 Anonymkode: 0ffa2...797
mamanodrama Skrevet 2. november 2025 #4 Skrevet 2. november 2025 Nå er det sikkert mange som synes jeg er rar, men om det hadde vært andre veien og mannen lå og runket mens jeg sov ved siden av hadde jeg følt det som et overtramp. En slags form for blotting. Så nei, jeg hadde absolutt ikke gjort det. Hadde gått på badet eller noe. 9 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #5 Skrevet 2. november 2025 Kan selvfølgelig gå på badet mens det føles bare utrolig kjedelig for tredje gang denne uken …. Anonymkode: 12a1e...970 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #6 Skrevet 2. november 2025 mamanodrama skrev (21 minutter siden): Nå er det sikkert mange som synes jeg er rar, men om det hadde vært andre veien og mannen lå og runket mens jeg sov ved siden av hadde jeg følt det som et overtramp. En slags form for blotting. Så nei, jeg hadde absolutt ikke gjort det. Hadde gått på badet eller noe. Min eks samboer pleide å gjøre dette ofte etter jeg sa nei til sex etter lange jobbdager (dager jeg har to jobber), og jeg likte det ikke. Han pleide også å spørre igjen mens han runket "Du? Ser ser det ikke digg ut da? Kan du ikke bare runke meg litt da?" Anonymkode: 30e29...d86 1
mamanodrama Skrevet 2. november 2025 #7 Skrevet 2. november 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min eks samboer pleide å gjøre dette ofte etter jeg sa nei til sex etter lange jobbdager (dager jeg har to jobber), og jeg likte det ikke. Han pleide også å spørre igjen mens han runket "Du? Ser ser det ikke digg ut da? Kan du ikke bare runke meg litt da?" Anonymkode: 30e29...d86 Kvalmt.. 10 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #8 Skrevet 2. november 2025 Gå på badet, eller finn et annet rom uten noen andre. Respekter mannen din nok til å la han være fred og få sove. Ta med vibratoren og dildoen et annet sted, kos deg, legg deg igjen og ferdig😊 Anonymkode: 30e29...d86 10
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #9 Skrevet 2. november 2025 Jeg hadde nok ventet, i nøden gått på badet og brukt min dusjvenn fra puberteten. Anonymkode: e1f0b...593 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #10 Skrevet 2. november 2025 Jeg går heller ned i stua, så slipper jeg å bekymre meg for noe. Anonymkode: 18d89...565 2 1
Jdz Skrevet 2. november 2025 #11 Skrevet 2. november 2025 Å sette i gang med en støyende vibrator er kanskje litt dårlig gjort når han vil sove, men om du viser litt hensyn så tenker jeg det er helt innafor. 3
Rotemor Skrevet 2. november 2025 #12 Skrevet 2. november 2025 Jeg synes man skal la folk få sove i fred. 6 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #13 Skrevet 2. november 2025 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ligger i sengen, veldig kåt. Lyst på sex, men mannen ville sove. Har lyst å dra frem en vibrator eller dildo, men er det innafor når mannen helt tydelig ikke ville ha sex eller kose med meg, og heller sove? Anonymkode: 12a1e...970 Spennende å lese en kåt nattlig melding. Veldig! Anonymkode: dc976...fab
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #14 Skrevet 2. november 2025 Ikke vekk andre hvertfall. Separat soverom er tingen, vi har det. Sexen skjer alltid før søvnen uansett. Anonymkode: a5dd4...12f 4 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #15 Skrevet 2. november 2025 Jeg hadde blitt sur om mannen la seg ned og runket når jeg skulle sove. Hadde syntes det hadde vært ubehagelig og demonstrativt hvis jeg hadde sagt nei til sex pga trøtthet, som er en helt legitim grunn til å si nei. Håper du gikk et annet sted, og lot mannen din få sove. Å avbryte eller forstyrre andres søvn når de allerede har sagt nei, er dårlig gjort. Anonymkode: 8ee86...f17 7 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #16 Skrevet 2. november 2025 Hva gjorde du? Anonymkode: e5766...073
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #17 Skrevet 2. november 2025 Jeg er mann. Hvis jeg en lørdags kveld/natt hadde drukket og derfor ikke orket sex, men dama tok seg til rette som beskrevet i ts - jeg hadde elsket det! Virkelig! Selv om jeg ikke var i stand til å delta selv. Men bare tanken om det dagen etter hadde ført til mye sex. Herregud, som jeg hadde elsket det. Er vi så krenkbare at vi ikke kan tåle såpass av partneren i dagens samfunn? I så fall er vi på ville veier. Anonymkode: dc976...fab 4 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #18 Skrevet 2. november 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er mann. Hvis jeg en lørdags kveld/natt hadde drukket og derfor ikke orket sex, men dama tok seg til rette som beskrevet i ts - jeg hadde elsket det! Virkelig! Selv om jeg ikke var i stand til å delta selv. Men bare tanken om det dagen etter hadde ført til mye sex. Herregud, som jeg hadde elsket det. Er vi så krenkbare at vi ikke kan tåle såpass av partneren i dagens samfunn? I så fall er vi på ville veier. Anonymkode: dc976...fab Krenket fordi man ikke nødvendigvis synes det er ok at partneren tar seg til rette seksuelt mens man allerede har sagt nei? Folk er forskjellige og har ulike grenser. Du har dine, andre har sine. Ikke kall folk krenket fordi de ikke ønsker det samme som deg. Når min mann sier nei, så betyr det nei. Da skal jeg selvsagt ikke trenge meg på, det sier seg selv. Anonymkode: 8ee86...f17 2 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #19 Skrevet 2. november 2025 Her sier vi ikke nei 😅😅😅 mannen har bedre selvbeherskelse enn meg og kan fint vente. Jeg er kanskje kåtere enn han, og det kjennes helt umulig ut å vente 😅 Men heldigvis holder vi ikke på sånn.. her er det sex hver dag.. ❤️ Anonymkode: 6cd35...d68 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #20 Skrevet 2. november 2025 Skilsmissegrunnlag. Anonymkode: 6bca0...1d4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå