AnonymBruker Skrevet 1. november #1 Skrevet 1. november Ønsker ikke å gå ut i offentligheten å møte noen der. Har en tindermatch som vi har lagt hverandre til på snapchat. Vi er begge inneforståtte med at dette ikke er start på dating men et eventuelt ligg (eller fler). Er det innafor å invitere set selv hjem til han da? Og hva og hvordan? Spørre om å ta en øl hjemme hos han? Anonymkode: 923ae...221 1
AnonymBruker Skrevet 1. november #2 Skrevet 1. november Det anbefales å gå ut i offentligheten og møtes der Anonymkode: 0bd41...597
AnonymBruker Skrevet 4. november #3 Skrevet 4. november Det kan være ganske farlig. Anonymkode: fe9c5...6de
AnonymBruker Skrevet 4. november #4 Skrevet 4. november Evt. drite i å ligge rundt med randoms. Det ødelegger sjela di på sikt, samtidig som du blir mindre attraktiv for forhold. Det er dokumentert ganske greit i psykiatrien. Anonymkode: 31ac6...f6c 3 4
AnonymBruker Skrevet 5. november #5 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (12 timer siden): Evt. drite i å ligge rundt med randoms. Det ødelegger sjela di på sikt, samtidig som du blir mindre attraktiv for forhold. Det er dokumentert ganske greit i psykiatrien. Anonymkode: 31ac6...f6c en potensiell partner vet kun det du velger å fortelle....ingen sier vel at de har liggi rundt Anonymkode: 847f8...9e5 5 1
AnonymBruker Skrevet 5. november #7 Skrevet 5. november Det er innafor hvis du ikke er redd det skal skje noe , liker bedre å være hjemme hos meg selv jeg da . Anonymkode: 37d5f...cea 1
AnonymBruker Skrevet 5. november #8 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (11 timer siden): en potensiell partner vet kun det du velger å fortelle....ingen sier vel at de har liggi rundt Anonymkode: 847f8...9e5 Det er kun tapermenn med null sosial intelligens som ikke lukter om dama har liggi rundt. De andre bruker henne for det hun er verdt, et ligg og overhodet ikke forhold. m51 som er god på det der 😉 Anonymkode: 31ac6...f6c 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #9 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (12 timer siden): en potensiell partner vet kun det du velger å fortelle....ingen sier vel at de har liggi rundt Anonymkode: 847f8...9e5 Dere er lett gjenkjennelige Anonymkode: 44df2...8a7 3
AnonymBruker Skrevet 6. november #10 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er kun tapermenn med null sosial intelligens som ikke lukter om dama har liggi rundt. De andre bruker henne for det hun er verdt, et ligg og overhodet ikke forhold. m51 som er god på det der 😉 Anonymkode: 31ac6...f6c det er jo tapermennene som oppfører seg slik. Anonymkode: 4539f...1ea 5
AnonymBruker Skrevet 6. november #11 Skrevet 6. november Lurt å møtes på et offentlig sted først ja og ikke dra hjem til menn man ikke kjenner. Og uansett hvem man skal invitere sånn generelt synes jeg det et bedre å enten invitere andre eller bli invitert av andre framfor å invitere seg selv hjem til andre. Anonymkode: a2a7d...262
AnonymBruker Skrevet 6. november #12 Skrevet 6. november Invitere seg selv hjem til en date første gang dere møter? Du mener å invitere deg selv til voldtekt? Du bør være klar over realitetene. Blir du voldtatt så har du ingen sak. Slike saker ender 99% i en henleggelse. Anonymkode: 740d0...28d
AnonymBruker Skrevet 6. november #13 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (På 5.11.2025 den 13.16): en potensiell partner vet kun det du velger å fortelle....ingen sier vel at de har liggi rundt Anonymkode: 847f8...9e5 Da får man vel satse på å lyve resten av livet i tillegg til å ha risikoen hengende over hodet at noen kan avdekke det. Glimrende plan. Alternativt kan man være ærlig og faktisk finne noen likesinnede med de samme verdiene som seg selv. Anonymkode: df139...a64 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. november #14 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Da får man vel satse på å lyve resten av livet i tillegg til å ha risikoen hengende over hodet at noen kan avdekke det. Glimrende plan. Alternativt kan man være ærlig og faktisk finne noen likesinnede med de samme verdiene som seg selv. Anonymkode: df139...a64 Merkelig resonnement. Hvis man ikke forteller andre om tidligere sexpartnere eller antallet så det er lite å avdekke. Og hva skal man lyve om? Tenger man å snakke om fortiden med tidligere kjærester/dates i det hele tatt? Anonymkode: a2a7d...262
AnonymBruker Skrevet 6. november #15 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Merkelig resonnement. Hvis man ikke forteller andre om tidligere sexpartnere eller antallet så det er lite å avdekke. Og hva skal man lyve om? Tenger man å snakke om fortiden med tidligere kjærester/dates i det hele tatt? Anonymkode: a2a7d...262 Da antar du at enhver sexpartner man har foregår utenfor sine egne kretser. Dette stemmer ikke nødvendigvis, og i min erfaring er det sjeldnere. Og nei, "man" trenger naturligvis ikke å snakke om fortiden, men det er mange som bryr seg om den. Om noen med det synspunktet ender opp med å ta det opp må man enten lyve/være ærlig/si at man ikke ønsker å svare. Kun de to siste er gyldige valg i mine øyne. Anonymkode: df139...a64
AnonymBruker Skrevet 7. november #16 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Merkelig resonnement. Hvis man ikke forteller andre om tidligere sexpartnere eller antallet så det er lite å avdekke. Og hva skal man lyve om? Tenger man å snakke om fortiden med tidligere kjærester/dates i det hele tatt? Anonymkode: a2a7d...262 Det trenger man ikke. Synes det er et fokus man ikke bør ha. Anonymkode: 6e3ad...d63
AnonymBruker Skrevet 7. november #17 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (På 6.11.2025 den 0.59): Det er kun tapermenn med null sosial intelligens som ikke lukter om dama har liggi rundt. De andre bruker henne for det hun er verdt, et ligg og overhodet ikke forhold. m51 som er god på det der 😉 Anonymkode: 31ac6...f6c Hadde nok ganske enkelt lurt deg Anonymkode: 71cd7...1bb 1
AnonymBruker Skrevet 7. november #18 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (16 timer siden): Da antar du at enhver sexpartner man har foregår utenfor sine egne kretser. Dette stemmer ikke nødvendigvis, og i min erfaring er det sjeldnere. Og nei, "man" trenger naturligvis ikke å snakke om fortiden, men det er mange som bryr seg om den. Om noen med det synspunktet ender opp med å ta det opp må man enten lyve/være ærlig/si at man ikke ønsker å svare. Kun de to siste er gyldige valg i mine øyne. Anonymkode: df139...a64 Å dele intime detaljer om andre fra en relasjon som var basert på tillit, er ufint og kleint og det sier mest om den som deler det. Hvis man er veldig opphengt i fortiden til den man dater, vitner det mest om usikkerhet og en slik relasjon hadde jeg bare styrt unna. Jeg har aldri blitt spurt om detaljer rundt fortiden min med andre eller antall og det spør jeg heller ikke andre om. Ingen av mine tidligere kjærester kjenner hverandre, og meg bekjent er det heller ingen steder der det er naturlig at de møtes. Anonymkode: a2a7d...262 1 1
Crazydoglady Skrevet 7. november #19 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (På 5.11.2025 den 0.56): Evt. drite i å ligge rundt med randoms. Det ødelegger sjela di på sikt, samtidig som du blir mindre attraktiv for forhold. Det er dokumentert ganske greit i psykiatrien. Anonymkode: 31ac6...f6c Så spørs det om det er korrelasjon eller kausalitet da.. At mange med div utfordringer i livet har usunne forhold til ting, risikofylt adferd, søker oppmerksomhet og validering gjennom sex osv gjør nok at de som strever er overrepresentert ifht å "ligge rundt" uten at det betyr at å ligge rundt, generelt sett, er ødeleggende for sjela. Ikke minst vil det jo påvirkes av hvem man ligger rundt med, hvordan man behandles, om man gjør det fordi man faktisk har lyst selv eller føler at man må pga manglende selvtillit osv og selvsagt mye mer.. TS, det er helt sikkert innafor, spørsmålet er jo hvor smart det er å treffe noen man ikke kjenner privat først. Men det må jo nesten du vurdere selv. Det er jo ikke sånn at å møte noen ute en gang eller tre nødvendigvis avslører dårlige intensjoner heller, mange som oppfører seg helt eksemplarisk ute blant folk eller i starten av en relasjon for så å snu helt senere,
AnonymBruker Skrevet 7. november #20 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Å dele intime detaljer om andre fra en relasjon som var basert på tillit, er ufint og kleint og det sier mest om den som deler det. Hvis man er veldig opphengt i fortiden til den man dater, vitner det mest om usikkerhet og en slik relasjon hadde jeg bare styrt unna. Jeg har aldri blitt spurt om detaljer rundt fortiden min med andre eller antall og det spør jeg heller ikke andre om. Ingen av mine tidligere kjærester kjenner hverandre, og meg bekjent er det heller ingen steder der det er naturlig at de møtes. Anonymkode: a2a7d...262 Å definere FFs/ONS som en relasjon basert på tillit er veldig tynt i min mening, og det er altså da kun den typen relasjoner jeg sikter til. Du velger å mene at folk som tar fortiden inn i sin vurdering av en person er usikre, jeg mener heller at det bare tyder på at en person vil avklare om man har ulike verdier fortest mulig, enten om det gjelder tidligere vold, rusmisbruk, seksuell historikk, utroskap, seriemonogami osv. Jeg mener at fortiden er en god pekepinn på å avklare slikt. Jeg ville også heller kontret og sagt at en person som er redd for å dele om ting fra fortiden sin er den som er usikker rundt sin egen fortid. Anonymkode: df139...a64 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå