Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #1 Skrevet 30. mars 2006 Har dere det slik?????? jeg blir så frustrert og lei meg, og vet ikke hva jeg skal gjøre. For å prate om det nytter ikke.Da blir bare min sambo oppgitt å går sin vei og sier jeg må slutte med tullet mitt.... *sukk* er det rart jeg blir opgitt?? saken er den at jeg føler meg ikke elsket når vi har sex. Vi har det helt vidunderlig sammen og jeg elsker han av hele mitt hjerte. Men ofte når vi har sex føler jeg ikke at jeg er med på det. Han vil ikke se på meg og sjelden kysse meg, Med en gang han har fått utløsning så er sexen over og ferdig, og jeg blir som regel liggende alene i sengen, og tårene kommer ofte..... Skal det virkelig være sånn??? Noe i meg sier NEI, det er ikke slik det skal være... Men vi har også de fine stundene da, begge nyter og jeg ligger i armene hans etterpå og alt er bare velstand.... han er jo verdens skjønneste mann, men når det kommer til å vise følelser..... ja da raser alt bare sammen for meg Det er bare det at han ikke klarer å åpne seg, han forteller meg ikke hva han føler. Han sier han er veldig gla i meg.... visst jeg sier det først.... Jeg og kvinner flest vil jeg tro, trenger å få høre at man er elsket og likt og bli kysset på for å føle seg sexy og at partneren liker deg og tenner på deg. Jeg trenger hvertfall det, men hvordan få ham til å skjønne det, når jeg prøver å si i fra gang på gang på en ordentlig måte uten at det når inn...????? Hva gjør jeg galt??? Det verste jeg vet er at jeg ligger der utilfredstillt og at han bare går fordi han er jo ferdig..... og ikke ville han se meg i øynene, ikke ville han kysse meg..... eller si han var gla i meg, eller at jeg er pen..... Er alle menn slik??? Er det så vanskelig for dem å vise følelser?
Gjest Binna Skrevet 30. mars 2006 #2 Skrevet 30. mars 2006 (endret) Kan det være at du er veldig følsom av deg? Jeg vet hvordan den følelsen kan være. Tror det er ganske vanlig at gutter/ menn kan værelitt sånn. Men det hørtes litt vèl avvisende ut det du skriver, til å være en kjæreste. Hvis jeg er inne i en deprimert periode reagerer jeg ganske likt deg, jeg tenker på alt det han KUNNE ha gjort, men ikke gjør istedet for alt han gjør. Sånn er jeg ikke når jeg føler meg "normal". Endret 31. mars 2006 av hæxa
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #3 Skrevet 30. mars 2006 Det eneste du gjør galt er å falle for fristelsen til å se etter feil i deg selv. Det er ikke alltid vårt ansvar. Noen ganger er det den andre som bærer ansvaret noen ganger bærer vi det i fellesskap. Men det høres ut som du er i et nedbrytende forhold. Det er det selvfølgelig bare du som vet noe om. Det er ditt forhold. Ikke alle menn er sånn.
Hiawata- Skrevet 30. mars 2006 #4 Skrevet 30. mars 2006 Nei, jeg har det ikke slik. Det høres ikke ut som om du har det så bra ang. sex. At menn er trege til å vise følelser og kansje er ego i senga er vel ikke noe nytt akkurat. Men alle er ikke slik. Og visst dere er samboere og har vært sammen en stund burde det ikke være slik som du beskriver..... Jeg har samboer, har bodd i lag et års tid. Han slet med å vise meg følelser, pga fortiden sin, og at han har blitt såret. Men jeg sa til ham at han kan ikke leve i fortiden for resten av livet og at han måtte tørre å satse og slippe seg løs. Alle trenger å føle seg elsket... Vet ikke hvilket råd jeg skal gi deg, men du må prøve å prate med han. Visst han ikke respekterer deg og vil høre på det du har å si og ta det til etterrettning, ja så er han ikke god nok for deg.... Ingen trenger slike.... Når man er i et forhold, så er man to, og kommunikasjon er alfa omega..... Regel nr 1: KOMMUNIKASJON...... husk det!!!! En oppegående normal mann burde forstå deg og skjønne hva du sier. Sex mellom to personer er mellom to personer og da skal begge parter ha det godt, og det skal være gjensidig. Min elskede er blitt kjempeflink til å utrykke følelser. Han gjør småe søte ting, og kan stoppe meg på tur til kjøkkenet f.eks, bare for å gi meg et langt heftig kyss og si at han elsker meg.... slike ting er kjempeviktig i et forhold, synes nå jeg..... Jeg hadde ikke klart å gått rudnt i et forhold uten at min kjære kysset eller fortalte meg fine ting.... Håper det ordner seg for dere! stå på. *klem*
fomlepung Skrevet 30. mars 2006 #5 Skrevet 30. mars 2006 Nei nei... ikke alle menn er slik som du beskriver samboeren din. Jeg må i hvertfall innrømme at jeg kjenner meg overhode ikke igjen i hvordan denne samboeren din oppfører seg. Uansett, så synes jeg han virker noe "ego-tripper" i senga da... altså, pump og kjør til han er ferdig og bare gå?! Sikkert en hyggelig mann dette sånn ellers, men han høres jo helt avstumpet ut på det feltet.. i hvertfall ut i fra hva du skriver her. Spør du meg, så er det han som er og har problemet her. Du er tydligvis bare kun klar over problemet. Tåler han ikke å prate og det fortsetter slik litt for lenge, så ser jeg nesten enden av forholdet deres er jeg redd. Mitt råd er i hvertfall at du gir klart uttrykk overfor han at du ser hele situasjonen som et klart og vanskelig problem som må løses.
Gjest Marcuz Skrevet 31. mars 2006 #6 Skrevet 31. mars 2006 Like etter at det har gått for de aller fleste menn, så er kvinner totalt uinteressante.
Nabodama Skrevet 31. mars 2006 #7 Skrevet 31. mars 2006 Reagerer på at han ikke vil se på deg, kysse deg osv når dere har sex. Det kan tyde på at han selv har et dårlig forhold til sex, har et problem i forhold til noe med sex. Det trenger altså ikke å ha noe med deg å gjøre. Men sånn er det ikke godt å ha det! Å ha sex med en mann som oppfører seg så upersonlig når dere har sex, som er det mest intime mellom to mennesker, må være fælt. Mange sier at kommunikasjon er viktig, og det er sant. Men jeg tror ikke det hjelper å bare prate dere to i mellom hvis han har underliggende problemer når det gjelder sex. Han virker jo heller ikke villig til å prate med deg om det. Hvis han ikke selv er villig til å gå i seg selv, virkelig prøve å gjøre noe med det, blir det vanskelig. Da tenker jeg på at han kanskje kunne prate med en psykolog, men det kan også oppfattes som et nederlag for ham å søke hjelp for dette. Men det må jo være et eller annet som er årsak til at han gjør seg fort ferdig, ikke ser på deg eller kysser deg.
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2006 #8 Skrevet 31. mars 2006 Huff og huff. Sånn synes jeg ikke det skal være. Min mann er alltid kjærlig, også under og etter sex. Han vier meg full oppmerksomhet og er tilstede hele tiden. Jeg har aldri følt meg "utnyttet" på noen måte. Jeg synes det høres leit ut å ha det sånn som deg, og hvis jeg oppdaget at jeg lå i sengen alene og gråt etter sex så ville jeg nok lurt på hva i all verden som var galt. Det skal jo ikke være sånn???? Mulig det er du som er overfølsom, men jeg synes det høres ut som det er han som er kald mot deg. Dette bør du ta opp med ham fordi det er ikke sikkert han er klar over det selv. Merker han ikke at du ligger der og gråter? Hvis forholdet skal overleve så synes jeg dere må snakke om dette. Du må fortelle ham nøyaktig hva du føler når han bare går. Kan være han aldri har lært seg til å vise følelser og ikke forstår at dette er viktig for deg.
Gjest Lovegeckos Skrevet 31. mars 2006 #9 Skrevet 31. mars 2006 Min første reaksjon er at du bør prøve å få han til å sørge for at du er tilfredtilt før han har utløsning for det er en kjenn kjerning at etter mannen har hatt utløsning slår sovehormonene til slik at de blir trøtte og sovner. Videre syns jeg det er merkelig at en som elsker en annen vil at h*n skal føle seg uvel, særlig etter at man har gitt mye av seg selv. Du skal ikke tro at du gjør noe galt her, det er det han som gjør. Men om du igjen skal forsøke å ta opp temaet med han forsøk å ikke anklag Lykke til
Gjest Gorgonzola Skrevet 31. mars 2006 #10 Skrevet 31. mars 2006 (endret) Har dere det slik?????? jeg blir så frustrert og lei meg, og vet ikke hva jeg skal gjøre. For å prate om det nytter ikke.Da blir bare min sambo oppgitt å går sin vei og sier jeg må slutte med tullet mitt.... *sukk* er det rart jeg blir opgitt?? saken er den at jeg føler meg ikke elsket når vi har sex. Vi har det helt vidunderlig sammen og jeg elsker han av hele mitt hjerte. Men ofte når vi har sex føler jeg ikke at jeg er med på det. Han vil ikke se på meg og sjelden kysse meg, Med en gang han har fått utløsning så er sexen over og ferdig, og jeg blir som regel liggende alene i sengen, og tårene kommer ofte..... Skal det virkelig være sånn??? Noe i meg sier NEI, det er ikke slik det skal være... Men vi har også de fine stundene da, begge nyter og jeg ligger i armene hans etterpå og alt er bare velstand.... han er jo verdens skjønneste mann, men når det kommer til å vise følelser..... ja da raser alt bare sammen for meg Det er bare det at han ikke klarer å åpne seg, han forteller meg ikke hva han føler. Han sier han er veldig gla i meg.... visst jeg sier det først.... Jeg og kvinner flest vil jeg tro, trenger å få høre at man er elsket og likt og bli kysset på for å føle seg sexy og at partneren liker deg og tenner på deg. Jeg trenger hvertfall det, men hvordan få ham til å skjønne det, når jeg prøver å si i fra gang på gang på en ordentlig måte uten at det når inn...????? Hva gjør jeg galt??? Det verste jeg vet er at jeg ligger der utilfredstillt og at han bare går fordi han er jo ferdig..... og ikke ville han se meg i øynene, ikke ville han kysse meg..... eller si han var gla i meg, eller at jeg er pen..... Er alle menn slik??? Er det så vanskelig for dem å vise følelser? ← Da har jeg egentlig bare ett spørsmål: Har du fortalt ham det du har fortalt oss her inne? Hvis nei: DO IT, hvis ja: Han bør skjerpe seg og jobbe med dette! Endret 31. mars 2006 av Gorgonzola
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå