AnonymBruker Skrevet 15. mars #61 Skrevet 15. mars Trening Wikipedia Kvinneguiden. 😀 Anonymkode: 1501c...7c2 1
Strigiformes Skrevet 9. april #62 Skrevet 9. april (endret) Synge 🎶🎶🎶 Skrive små dikt og ordtak Lese Diskutere, dele meninger, synspunkter og erfaringer i temaer som opptar meg Være i bevegelse Lage mat Leke Endret 9. april av Strigiformes
Hefna Skrevet 11. april #63 Skrevet 11. april Tegne male brodre nålfilt lage smykker av sølv bestikk Fisk teltturer sanke fra naturen
AnonymBruker Skrevet 11. april #64 Skrevet 11. april Karnanna skrev (På 22.11.2025 den 23.56): Fotografing Litteratur Sy Strikking Friluftsliv Isbading Matematikk Reising Fisketurer Bilturer (lange turer til utlandet eller innenlands) Foto, sy,strikking ellers alt som jeg kommer på. Anonymkode: 58b29...e2a
Ullvott Skrevet torsdag kl. 17:49 #65 Skrevet torsdag kl. 17:49 Lesing. Kjøpe flere bøker enn jeg kommer til å få lest. Parfyme, dvs det er kanskje mer en interesse enn en hobby, men jeg prøver å bygge en god samling. Stolpejakt. Sykkelturer. Strikking. Søm/redesign/omsøm. Henge på Kvinneguiden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå