Gå til innhold

Hva slags hobby har du?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Reising

fotografering

trening

fiske

strikking

matlaging

trugetur/ski/skogtur

Endret av Rødstrupa
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Modellbygging, mc, brodering, historie. Ser og følger med på fotball og motorsport på tv. Pluss at jeg liker makeup, styling og negledesign. Interiør og innredning, men også matlaging som hjemlig syssel. Liker å snekre og bygge ting, men da er ikke bare for å gjøre det. Bygge terrasse eller snekre og pusse opp i den gamle hytta jeg har. Kan også male og tegne litt. 

Skrevet

IT-utvikling og serverdrift. Har et relativt stort Kubernetes-cluster kjørende på fire hypervisorer.

Brukes til leking, utprøving, læring, tøys og moro. Går en del timer med her, men det er bare gøy :D 

Anonymkode: 01c65...70e

Skrevet

Trening, både kondisjon og styrke. 
Ellers liker jeg både å lage mat og forskjellige typer håndarbeidet. 

Skrevet

Reising

Trening

Håndarbeid

Komponere og lage egne musikkstykker 

• Liker 1
Skrevet

Dansing (ballett, tåspiss, contemporary og jazz), fotografering, strikking, maling, skriving, styrketrening og matlaging.

Synes det er gøy og det gir meg noe

Anonymkode: 34052...1d8

Skrevet

Kone og barn

Dagsturer i marka

Hobbysnekring

Mekking på bil og båt

Båtliv

Allslags handyman-virksomhet i hus og hjem

• Hjerte 1
Skrevet

Skrive på Wikipedia 

Trening 

Anonymkode: e36a1...551

Skrevet

Aquascaping🥰 i nano akvarium (20-40-liter), har tre akvarium nå med kampfisk, reker og små stimfisk😅 veldig morsom hobby🥰

• Liker 2
Skrevet

Drikke kaffe. Løpe på mølle. Husarbeid. Lese nyheter. Har litt fritidsproblemer ja. 

Anonymkode: e1066...55a

Skrevet

Scrapbooking, fargelegging, strikking, hekling, brodering, puslespill, redigering av gamle bilder, fotografering og samling av gamle julekort.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.11.2025 den 2.09):

Spille et instrument. Følelsen når en nagler en låt 100% er ubeskrivelig. Record and save.

Anonymkode: c2cf4...fa8

Jeg også. Begynner å bli en rimelig habil jazzpianist på hobbynivå. Øver 2-3  timer hver dag, hele uken. Digger det !! Gir enorm glede og mestringsfølelse. 

Trener også med jevne mellomrom, men det har langt lavere prioritet 😅

Anonymkode: 5974d...417

• Liker 2
Skrevet

Jeg arrangerer musikk for kor og mindre orkester som f.eks. storband.

Motivasjonen er at jeg både får utfordret meg selv, samt at jeg tjener penger på det.  

Anonymkode: cd76f...6cf

• Liker 3
Skrevet

Tegning, maling og annet borti den gata. Det hjelper til å holde hodet litt i sjakk. Og bøker. Mest lydbøker, men og litt tekst innimellom 😊

Skrevet

Hund - motivasjonen min er at hunden min skal ha et bra liv og at jeg kan finne ut av hvor mye den faktisk kan lære og mestre. 

Matlaging - elsker å øve meg på tradisjonelle oppskrifter og ny mat. Blir glad av å servere god mat til familien min. 

Anonymkode: 83231...722

• Liker 1
Skrevet

Bunadsøm, motivasjonen er å se hvor fine bunader folk får og hvor glad de blir 🥰

Anonymkode: 3c4c0...4f7

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg også. Begynner å bli en rimelig habil jazzpianist på hobbynivå. Øver 2-3  timer hver dag, hele uken. Digger det !! Gir enorm glede og mestringsfølelse. 

Trener også med jevne mellomrom, men det har langt lavere prioritet 😅

Anonymkode: 5974d...417

Jeg øver daglig, dog ikke 2-3 timer. Det er så hinsides mye å ta hensyn til,. Beat, dynamikk, time. 

Men hinsides givende.

Anonymkode: c2cf4...fa8

Skrevet

Hest og hund . Veldig givende

Anonymkode: b4e20...1c9

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Ski, løping, sudoku, et tallspill på mobilen, podcastlytting

Anonymkode: 70fc2...17f

Skrevet

Brettspill

Bøker/litteratur

Bullet journal

Tegne

Film og tv-serier

Swing

Slalåm

Kampsport

Reise

Brodering

Skrive dikt,

Stolpejakt

Jeg liker disse tingene fordi mange av dem deler jeg med min mann, og mange av dem har jeg gjort siden jeg var liten. :) 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...