AnonymBruker Skrevet 1. november 2025 #1 Skrevet 1. november 2025 Hei! Jeg trenger tips til initiativ til sex eller andre gøy måter en mann hadde likt at damen tok initiativ på. Typ ta på i bilen, sende et frekt bilde på jobb mm. Hva hadde du likt som mann? Anonymkode: 64377...887 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #2 Skrevet 2. november 2025 At hun i det hele tatt hadde lyst til å ha sex med meg. Anonymkode: 35f0c...346 4 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #3 Skrevet 2. november 2025 Begge deler funker veldig bra her. Anonymkode: 8bc9d...dc5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #4 Skrevet 2. november 2025 AnonymBruker skrev (8 timer siden): At hun i det hele tatt hadde lyst til å ha sex med meg. Anonymkode: 35f0c...346 Støtter. Det å i det hele tatt vise lyst og kåthet på en eller anne måte hadde vært fantastisk. Anonymkode: dd857...ba9 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #5 Skrevet 2. november 2025 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Støtter. Det å i det hele tatt vise lyst og kåthet på en eller anne måte hadde vært fantastisk. Anonymkode: dd857...ba9 Seriøst? Må dere menn bare alltid ta initiativ i deres forhold da? Anonymkode: 64377...887
AnonymBruker Skrevet 3. november 2025 #6 Skrevet 3. november 2025 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Seriøst? Må dere menn bare alltid ta initiativ i deres forhold da? Anonymkode: 64377...887 Ja, mange av oss må det, og blir veldig ofte avvist og får vite at "vi bare tenker på sex". Etterhvert slutter vi å ta initiativ og sexen blir veldig sporadisk. Fordi den er så sporadisk, blir det både litt kleint og slett ikke så godt som da man hadde det jevnlig. Noen av oss går også ut og finner en annen å ha sex med i hemmelighet, mens kanskje de fleste skrur av sin egen seksualitet og blir mer eller mindre aseksuelle. Det er en ond sirkel. Anonymkode: 35f0c...346 3 3 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2025 #7 Skrevet 3. november 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, mange av oss må det, og blir veldig ofte avvist og får vite at "vi bare tenker på sex". Etterhvert slutter vi å ta initiativ og sexen blir veldig sporadisk. Fordi den er så sporadisk, blir det både litt kleint og slett ikke så godt som da man hadde det jevnlig. Noen av oss går også ut og finner en annen å ha sex med i hemmelighet, mens kanskje de fleste skrur av sin egen seksualitet og blir mer eller mindre aseksuelle. Det er en ond sirkel. Anonymkode: 35f0c...346 Takk for svar! Det forstår jeg. Her er det slik at jeg ofte er den som tar initativ og er «på», men mannen er ofte for trøtt osv. Så nå prøver jeg å finne noen andre måter jeg kan vekke den seksuelle lysten i han, men det er jammen ikke lett… Anonymkode: 64377...887 1
Soft mann Skrevet 3. november 2025 #8 Skrevet 3. november 2025 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Takk for svar! Det forstår jeg. Her er det slik at jeg ofte er den som tar initativ og er «på», men mannen er ofte for trøtt osv. Så nå prøver jeg å finne noen andre måter jeg kan vekke den seksuelle lysten i han, men det er jammen ikke lett… Anonymkode: 64377...887 Uffda det høres ikke greit ut. Uansett hvor trøtt eg er, så er det nok at hun setter seg oppå meg ( selv om eg nesten har sovnet. Eller hun kan stryke meg på lår, pung, penis alt virker dessverre like godt. 🤗 medfører at eg er svært trøtt på jobb dagen etter🙈
AnonymBruker Skrevet 5. november 2025 #9 Skrevet 5. november 2025 elsker når jeg får bilde eller en liten filmsnutt av dama når hu bruker leketøy og skriver at hun varmer opp til jeg kommer hjem. eller ett litt frekt bilde med instruksjoner om hva jeg skal gjøre med hu når jeg kommer hjem. Beføling uansett når. gjerne i litt offentlige situasjoner. digger at når jeg kommer ut av dusjen stopper hun meg putter penis i munn suger hardt en gang og går igjen. gjerne mens hu selv er naken. Anonymkode: f9d7e...4f6 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #10 Skrevet 16. november 2025 Tror jeg kan svare for mange, men selfølgelig ikke alle. At en kvinne i det hele tatt viser interesse for sex tenner voldsomt. Og om hun i tillegg ønsker å ta initiativ til at det skal bli sexuell aktivitet, da er nok de fleste solgt. Hvordan spiller da nesten ingen rolle. Men for min egen del liker jeg det direkte og ærlig. F.eks. en melding som: Gled deg til du kommer hjem, og i tillegg et halvfrekt bilde, hadde gjort susen for min del. Anonymkode: f6e8b...bf9 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #11 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Tror jeg kan svare for mange, men selfølgelig ikke alle. At en kvinne i det hele tatt viser interesse for sex tenner voldsomt. Og om hun i tillegg ønsker å ta initiativ til at det skal bli sexuell aktivitet, da er nok de fleste solgt. Hvordan spiller da nesten ingen rolle. Men for min egen del liker jeg det direkte og ærlig. F.eks. en melding som: Gled deg til du kommer hjem, og i tillegg et halvfrekt bilde, hadde gjort susen for min del. Anonymkode: f6e8b...bf9 Signerer denne jeg. Anonymkode: 329d9...c08 1
Snok1 Skrevet 17. november 2025 #12 Skrevet 17. november 2025 AnonymBruker skrev (På 2.11.2025 den 10.07): Seriøst? Må dere menn bare alltid ta initiativ i deres forhold da? Anonymkode: 64377...887 Nei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå