Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal i bryllup om et par måneder, og leter etter en kjole til min 2-åring.

Ikke brudepike aktig, men en ganske pen en, vi skal også i konfirmasjon så tenkte hun kunne bruke den der også.

Har lett overalt her jeg bor, men finner ingen jeg liker, vil se om jeg finner noe i nettbutikker.

Noen som har tips hvor jeg bør lete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett at de har MASSE fint på Assesories! Der er det ganske dyrt, kjoler ligger vel på mellom 300-700,- men de er til gjengjeld superfine og søte!! Den som ligger oppe ved Saga kino/Klingenberg i Oslo har den største barneavdelingen jeg har sett hittil. I tillegg som navnet tilsier har de masse fint tilbehør til små og store prinsesser ;)

Hvis det ikke er en slik butikk i nærheten av deg, finnes det vel pene kjoler til de små i de fleste H&M, Cubus o.l. butikkene.

Lykke til med kjolejakten! :)

Skrevet

Jeg fant INGEN kjoler på HM og slike butikker, dvs fant sommerkjoler og slikt, men synes ikke de er pene nok til bryllup.

Mulig det kommer mere når det nærmer seg 17.mai, men vi skal i første konf. slutten av april så må være kjøpt til da.

Skrevet

Har forresten ikke slik butikk som du nevnte her oppe.

Men kunne ønske det :sur:

Tror ikke vi skal til Oslo før i juni heller.....

Gjest Gjest
Skrevet

Ellos har en barneserie med ganske pene barneklær, ett eller annet frans navn hvis jeg ikke husker feil. Sjekk dem, men det ER mulig det er veldig sommerlig det også...

Gjest Gjest
Skrevet

Kan bunad være noe?

De små blir jo så skjønne når de får bunad på, og den kan senere brukes i konfirmasjon og til 17. mai.

Skrevet

Jeg har sett fine kjoler i vinduet hos Noa Noa. Riktignok i Oslo og det var i fjor høst, men såvidt jeg kan se av denne adressen finnes det en butikk i Ålesund.

Det finnes ikke en Exit-butikk hos deg da? Den på Lillestrøm skulle få inn 17. mai-klær nå i slutten av mars.

Hilsen Lille meg

Skrevet
Jeg har sett fine kjoler i vinduet hos Noa Noa. Riktignok i Oslo og det var i fjor høst, men såvidt jeg kan se av denne adressen finnes det en butikk i Ålesund.

Det finnes ikke en Exit-butikk hos deg da? Den på Lillestrøm skulle få inn 17. mai-klær nå i slutten av mars.

Hilsen Lille meg

Ante ikke at de solgte Noa noa barneklær i Ålesund :overrasket:

Vi har en, snart to Exit butikker, der har jeg faktisk ikke sett. Takk for tips!

Jehnta mi har en strikka bunad, så den kan hun ha på nå i april, men tror ikke det er noe særlig i sommerbryllup og konfirmasjon på Øst/Sørlandet.

Skrevet

Ellos har faktisk noen kjoler som er innmari fine. Ta en titt der du...

Skrevet

Ser du spurte om mulige nettbutikker - jeg har funnet denne Children's Salon med ganske mange kjoler, noen er relativt dyre, men det er også flere på salg her som kanskje kan være aktuelle?

Skrevet
Ante ikke at de solgte Noa noa barneklær i Ålesund

Vet ikke om du klarte å finne adressen på den siden jeg linket til, så jeg skriver det her: Galleriet Hår Kunst Klær, Keiser Wilhelmsgate 40.

Klarte ikke helt å få bildene til å holde seg i ro da jeg prøvde å se på kolleksjonen, men det så ut som de hadde en hvit "blondekjole" i vårkolleksjonen som kan pyntes opp.

Hilsen Lille meg

Skrevet

Forresten, jeg kom på en nettside jeg har hørt om også. Her finner du en del fine kjoler. Det er flere sider med bilder.

Hilsen Lille meg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har akkurat handla kjole til frøkena vår på Exit - med tanke på konfirmasjon og 17. mai. Og den kjolen jeg fant synes jeg er fin nok til bryllup også!

Skrevet
Ante ikke at de solgte Noa noa barneklær i Ålesund  :overrasket:

Samme som vi sliter med litt utenfor dette - selv om vi bor midt mellom to mindre byer her ute :ler: men det jeg har gjort er å handle på nett - virrevapp for eksempel har masse nydelig, litt dyrt men.. Og i Ulsteinvik har de en butikk som heter ElleMelle som har en god del fint til jenter i både kategorien rimelig, overkommelig og dyrt..

I fosnavåg har de også en fin en i det nye senteret på bryggen - så om du vil kan du jo ta turen utover der :) LaRedoute har også noe, på nettet ja...

Litt andre butikker - men til bryllup kan det jo være greit å være fin, men ikke så pyntet at du aldri kan bruke det mer heller - i allefall ikke til en toåring :)

Lykke til da..

Skrevet

Jeg syns de har masse fint på Exit og det var faktisk et par tre fine kjoler i Ellos katalogen også. Også pleier det være masse kjempe fine kjoler på MONSOON. Har ikke lest de andre innleggene i tråden - vet ikke hvor du bor hen - men det er ihvetrfall Monsoon i Oslo og Bergen.....

Skrevet (endret)

Jeg var på Exit i går men fant ingenting :tristbla:

Derimot fant jeg flere fine kjoler i Ellos katalogen :overrasket:

http://www.ellos.no/images/products/rd/nor...lls_270992o.jpg

Denne var kanskje litt for brudepikeaktig?

http://www.ellos.no/images/products/rd/nor...lls_264894o.jpg

http://www.ellos.no/images/products/rd/nor...lls_270115o.jpg

http://www.ellos.no/images/products/rd/nor...lls_270078o.jpg

Endret av Cilla
Skrevet

Kjempe fine Cilla! Jeg har sett en annen i Ellos og...(men enten fant du den ikke eller så likte du den ikke ;) ) Den hvite er jo litt brudepike men kanskje den fåes i en annen farge? Jeg syns de to siste ble litt for mye "vanlig kjole" og ikke så mye festkjole...men de to første aboslutt fine!

Skrevet

Jeg likte også best de to første!

Kanskje best den hvite, glemte å sjekke om de har den i andre farger!

Jeg har visst kastet ellos katalogen min, så har bare fått sett på internett.

Her er alle kjolene de har:

http://www.ellos.no/ListPage/ListPage.aspx?CategoryId=284

Ikke lett og bare se på et bilde, skulle gjerne kjent på stoffet også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...