Gå til innhold

Tips til dere som vil ha noe søtt om kvelden med lite kcal

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

1 rugsprø med 1 ss mager cottage cheese og 1 ss eplemos fra Lerum uten tilsatt sukker. Ca 100 kcal, og kjempegodt 🤤

Anonymkode: e9f3d...b1c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja. Med kanel på smaker det sikkert litt eplekake-aktig. 

Men personlig synes jeg det der hørtes så stusselig ut at jeg heller avstår, gitt😏

Synes selv de sukkerfrie kokosbollene (finnes også uten kokos på) fra Roede er ganske gode og tilfredsstillende. Er vel rundt 50 kcal i én.

Anonymkode: 7e461...bec

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

1 rugsprø med 1 ss mager cottage cheese og 1 ss eplemos fra Lerum uten tilsatt sukker. Ca 100 kcal, og kjempegodt 🤤

Anonymkode: e9f3d...b1c

Hørtes godt ut. :)  Tror jeg skal prøve det neste gang jeg skal ha meg litt kveldsmat. 

Anonymkode: 39818...086

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker skyr naturell med bær, eller rørt bringebærsyltetøy eller blåbærsyltetøy. 

Anonymkode: b0ee6...d14

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er glad i å blande cottage cheese med yoghurt, gjerne proteinyoghurt med salt karamell. Jeg har også karamellsaus med null kcal, kan ha litt mandler på eller cacao nibs eller kokosflak. Blir jo mer kcal jo mer man lasser på, men jeg teller ikke så mye kalorier egentlig, men opptatt av noe sunt og mettende. 

Jeg gikk på lavkalori en periode, da lagde jeg (nesten) kalorifri gele med sukkerfri saft og gelatin. Det er også godt med vaniljekesam eller vanilje-proteinyoghurt.

Anonymkode: 8cbae...226

AnonymBruker
Skrevet

ypghurt naturell med en håndfull frosne blåbær er vel helt ok? men takk for tipset...

Anonymkode: f9563...5e5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sukkerfri rislunsj🩷

Anonymkode: 7dc5f...981

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjær et eple i biter, dryss på kanel og evt litt kunstig søtning. Kjør i mikroen til eplebitene er myke.

Et par skjeer proteinyoghurt med vanilje ved siden av.

Er som å spise eplekake til kvelds - og bare ca 100 kalorier :)

Anonymkode: 7f0a0...cd1

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.11.2025 den 17.50):

Jeg er glad i å blande cottage cheese med yoghurt, gjerne proteinyoghurt med salt karamell. Jeg har også karamellsaus med null kcal, kan ha litt mandler på eller cacao nibs eller kokosflak. Blir jo mer kcal jo mer man lasser på, men jeg teller ikke så mye kalorier egentlig, men opptatt av noe sunt og mettende. 

Jeg gikk på lavkalori en periode, da lagde jeg (nesten) kalorifri gele med sukkerfri saft og gelatin. Det er også godt med vaniljekesam eller vanilje-proteinyoghurt.

Pleier gjøre det samme (nesten) faktisk😅 Blander protein youghurt salt karamell med cottage cheese og har på litt granola og blåbær og banan i skiver.

Anonymkode: 7117a...9de

Skrevet

Eg syns det hjelper med ein daddel om eg er litt søtsjuk. Veit ikkje kor mykje kaloriar det er, medjool daddel.

AnonymBruker
Skrevet

Det lureste er vel å ikke spise noe (søtt) om kvelden. Drikk vann, gå til sengs :D
0 kalorier.
Mat før leggetid er en uting.

Anonymkode: 486bc...cee

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.11.2025 den 17.50):

Høres digg ut! Hvor får du kjøpt karamellsaus uten kalorier?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...