Gå til innhold

Hjelp, skal på andre date og har fått mensen, what to do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med å leke brannbil?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bare sugd han hvis det var meg.🤷‍♀️ 

Anonymkode: 4c6ee...8f4

• Hjerte 1
Skrevet

Hvis du ikke vil ha sex sier du i fra om det, enten du har mensen eller ikke. Hvis du vil ha sex i en periode når du har mensen kan du bruke en skumtampong. Kjøpes bl a på Kondomeriet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Vi har allerede hatt sex, så det ligger i kortene... Så lenge siden jeg har vært på datern at jeg ikke vet hvordan man fikser det med mensen. Skal jeg avlyse?

Anonymkode: 9b684...b57

Er du dum? 

Anonymkode: 15313...734

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Avlys/utsett daten.

Anonymkode: b7bec...b72

AnonymBruker
Skrevet

Så dere er kun fuckfriends?  For kun da er det en evt utfordring.  Ikke kall det date da isåfall. 

Anonymkode: a77e9...197

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Gå nå bare på daten. Om han ikke takler at du har mensen, er han ikke noe å satse på. Og nei, du må selvsagt ikke tilby han noe annet i stedet. Husk at du har en verdi utover å være en tømmestasjon for menn…

Er du veldig ung eller? Du er ikke på denne jorda for å tilfredsstille menn. De menn (og kvinner… 🙄) som i denne tråden uttrykker det, har sine egne utfordringer…

Anonymkode: 1aa71...afe

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vi har allerede hatt sex, så det ligger i kortene... Så lenge siden jeg har vært på datern at jeg ikke vet hvordan man fikser det med mensen. Skal jeg avlyse?

Si at du har mensen vell. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du blør mye, og det er et problem for deg selv, så vil mensen ikke være noe problem for ham. Det garanterer jeg deg. Mann 

Anonymkode: fed96...f4e

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Du hadde altså sex på første date?? Æsj...

Anonymkode: a677b...dcb

Æsj? Hvorfor det? 

Skrevet
firetoen skrev (2 minutter siden):

Æsj? Hvorfor det? 

Det tyder på at du er løs.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slike svamptamponger som man kan ha sex med under mensen. Kjøpt på sexbutikk på nett. Har ikke sett de i fysisk butikk. 

Anonymkode: e26a2...9b5

AnonymBruker
Skrevet
RedBull91 skrev (4 minutter siden):

Nei! Hvis du mener det, så er du dum. 

AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke problemet. Hinter han til sex så si at du har mensen det. Er det ikke hindring for han så kjør på hvis du ønsker det selv. Mannfolk forstår. Gutt forstår kanskje ikke. Da er det lik så greit å bli kvitt han. 

Anonymkode: daf0e...093

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei! Hvis du mener det, så er du dum. 

Ok...jeg er dum. 😂

Anonymkode: 49152...953

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Gå nå bare på daten. Om han ikke takler at du har mensen, er han ikke noe å satse på. Og nei, du må selvsagt ikke tilby han noe annet i stedet. Husk at du har en verdi utover å være en tømmestasjon for menn…

Er du veldig ung eller? Du er ikke på denne jorda for å tilfredsstille menn. De menn (og kvinner… 🙄) som i denne tråden uttrykker det, har sine egne utfordringer…

Anonymkode: 1aa71...afe

Enig

Anonymkode: daf0e...093

• Liker 1
Skrevet

Ble det date eller avlyste du?

Bare fordi dere hadde sex på første date, så betyr ikke det at dere må ha sex nå. Selv om det sikkert er et ønske hos dere begge to.

Og om folk har sex på første date eller venter til de er gift det er opptil hvert enkelt par.

Så tilbake til saken... Dere er begge voksne og han skjønner selvfølgelig at du får mensen en gang i måneden. Er det kjipt at det er på andre date? Ja, men det hadde vært kjipt på de neste også.

Så har man valgene da.. "Bare" kose i armkroken og kline, eller suge ham eller ta med kosen i dusjen. Det kommer an på formen din og hva du/ dere har lyst til å gjøre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok...jeg er dum. 😂

Anonymkode: 49152...953

Ja, du er det. Enkelt og greit. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette blir for dumt!

Tror du han avslutter med deg fordi du har mensen? Menn har hørt om mensen før. Hvis han ikke tar hensyn, så er han ikke noe for deg. 

Men det du ikke skal gjøre er å ha sex med han og han ikke vet du har mensen. 😅

Håper ellers du greier deg i hverdagen og ellers ikke reduserer deg til et objekt som nå

Anonymkode: bcfdf...f4e

• Nyttig 2
Skrevet
RedBull91 skrev (13 minutter siden):

Løs? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...