AnonymBruker Skrevet 1. november #21 Skrevet 1. november Bamseklemmer skrev (1 minutt siden): Hvilke mat gjør en mann amok til å pule en kvinne med mensen? 🫡 Jeeez, det er forskjell på det å pirres litt av god mat og det å bli voldtektsmann! Unødvendig og upassende kommentarer av deg! Anonymkode: 8c73f...471
Gutta på Golvet Skrevet 1. november #22 Skrevet 1. november Hvis du er konfortabel med å ha sex under mensen så får fyren enten kjøre brannbil eller avstå. Så enkelt er det. 2
AnonymBruker Skrevet 1. november #23 Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Vi har allerede hatt sex, så det ligger i kortene... Så lenge siden jeg har vært på datern at jeg ikke vet hvordan man fikser det med mensen. Skal jeg avlyse? Anonymkode: 9b684...b57 Du går på date, men sier du har mensen. Du MÅ ikke ha sex hele tiden… Anonymkode: c1545...075 4 1
Bamseklemmer Skrevet 1. november #24 Skrevet 1. november (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det trenger hun virkelig ikke å gjøre. Anonymkode: 98382...1b7 Så du bestemmer altså hva TS skal gjøre?🫡 Endret 1. november av Bamseklemmer
Strigiformes Skrevet 1. november #25 Skrevet 1. november Bamseklemmer skrev (11 minutter siden): Hvilke mat gjør en mann amok til å pule en kvinne med mensen? 🫡 Trenger han mat altså? 😅
AnonymBruker Skrevet 1. november #26 Skrevet 1. november Hadde sagt det før. Avlyser han. Kan du droppe fyren😊 Anonymkode: 6b57a...b52 1
TomKrus Skrevet 1. november #27 Skrevet 1. november (endret) AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Vi har allerede hatt sex, så det ligger i kortene... Så lenge siden jeg har vært på datern at jeg ikke vet hvordan man fikser det med mensen. Skal jeg avlyse? Anonymkode: 9b684...b57 eeeeeeeeeeeeeeh Nei, fortell det som det er ! Og takler ikke daten dette ? Da vet du svaret. Da er det bare å gå videre. Faen da dette er vel helt elementært som alle menn må forstå. Om ikke er det ikke menn men guttunger ! Slike vil du ikke gå videre med. Endret 1. november av TomKrus
Bamseklemmer Skrevet 1. november #28 Skrevet 1. november Strigiformes skrev (Akkurat nå): Trenger han mat altså? 😅 Neida.. de trenger ikke å spise.. Men jeg har blitt snort hvis jeg ikke hadde fått mat😅 Diskusjon hva vi gjør når vi ikke har sex, er jo viktigste med hele oppholdet.. Som TS mener: What to do? Hva hadde du gjordt hvis du var TS?
mellomtomater67 Skrevet 1. november #29 Skrevet 1. november Bamseklemmer skrev (1 minutt siden): Neida.. de trenger ikke å spise.. Men jeg har blitt snort hvis jeg ikke hadde fått mat😅 Diskusjon hva vi gjør når vi ikke har sex, er jo viktigste med hele oppholdet.. Som TS mener: What to do? Hva hadde du gjordt hvis du var TS? Du kommenterer alltid ting under seksuelle innlegg. Hvorfor? Er merkelig. Og nei, hun er ikke pliktig til å si ifra til han at hun har mensen! 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. november #30 Skrevet 1. november du går vel ut selv om man har mensen Anonymkode: 45cdc...bb8 1
Strigiformes Skrevet 1. november #31 Skrevet 1. november Bamseklemmer skrev (4 minutter siden): Neida.. de trenger ikke å spise.. Men jeg har blitt snort hvis jeg ikke hadde fått mat😅 Diskusjon hva vi gjør når vi ikke har sex, er jo viktigste med hele oppholdet.. Som TS mener: What to do? Hva hadde du gjordt hvis du var TS? Det skjønner jeg godt Bamsefar. Jeg bare tuller med deg 😂 Enhver dame med respekt for seg selv gir han selvfølgelig mat. Om man har hatt sex sammen tidligere så hadde jeg gitt beskjed på forhånd. Sagt at det fikk være opp til ham. Jeg hadde hatt respekt for at han ikke ville om det var slik og forstå 😅 1
AnonymBruker Skrevet 1. november #32 Skrevet 1. november Har du andr valg enn å gjøre det slutt? Anonymkode: 2f35f...b92
Bamseklemmer Skrevet 1. november #33 Skrevet 1. november Strigiformes skrev (26 minutter siden): Det skjønner jeg godt Bamsefar. Jeg bare tuller med deg 😂 Enhver dame med respekt for seg selv gir han selvfølgelig mat. Om man har hatt sex sammen tidligere så hadde jeg gitt beskjed på forhånd. Sagt at det fikk være opp til ham. Jeg hadde hatt respekt for at han ikke ville om det var slik og forstå 😅 Du fikk en pokal for den du.. forståelsesfulle og snille deg🥰 Det er vel personligheten som avgjør alt dette, og kunsten å kunne kose seg uten sex👏
Strigiformes Skrevet 1. november #34 Skrevet 1. november Bamseklemmer skrev (1 minutt siden): Du fikk en pokal for den du.. forståelsesfulle og snille deg🥰 Det er vel personligheten som avgjør alt dette, og kunsten å kunne kose seg uten sex👏 Takk for den. Det er veldig viktig for meg at han har lyst. En mann som føler han må vil jeg ikke ha sex med. Da blir det nei fra meg. Synes det er viktig å ha respekt for hverandre.
Trolltunge Skrevet 1. november #35 Skrevet 1. november (endret) Siden han er gammel nok til å ha sex er daten din sikkert klar over at kvinner har mensen, og takler dette. Jeg avlyste date med min kjæreste da jeg var 17 år, fordi jeg synes det var flaut og vanskelig å si at jeg hadde mensen. Han skjønte at det var årsaken (kunne telle), og så fikk jeg "voksenkjeft" av min 18 år gamle kjæreste. Han var ikke 5 år, og var klar over at kvinner har mensen. 😅🥰 Endret 1. november av Trolltunge 1 2 2
Bamseklemmer Skrevet 1. november #36 Skrevet 1. november Strigiformes skrev (1 minutt siden): Takk for den. Det er veldig viktig for meg at han har lyst. En mann som føler han må vil jeg ikke ha sex med. Da blir det nei fra meg. Synes det er viktig å ha respekt for hverandre. Gjensidig respekt mao.❣️ Hvis jeg hadde visst at kvinnen hadde mensen, hadde jeg heller ikke kommet med initiativ til sex.. det byr meg imot faktisk. Jeg mener forventninger, initiativet og gleden kommer som en reflex, fra begge før vi legger oss.. Vi gler oss til å ha sex.. Hvis ingenting er sagt på forhånd.. da blir det umodent om hun sier ifra, når hånden allerede er på tur nedover😅
AnonymBruker Skrevet 1. november #37 Skrevet 1. november Bamseklemmer skrev (1 time siden): Gjensidig respekt mao.❣️ Hvis jeg hadde visst at kvinnen hadde mensen, hadde jeg heller ikke kommet med initiativ til sex.. det byr meg imot faktisk. Jeg mener forventninger, initiativet og gleden kommer som en reflex, fra begge før vi legger oss.. Vi gler oss til å ha sex.. Hvis ingenting er sagt på forhånd.. da blir det umodent om hun sier ifra, når hånden allerede er på tur nedover😅 Ekte pirater frykter ikke Rødehavet. Nå skuffer du! Anonymkode: 854e3...ab7 2
AprilLudgate Skrevet 1. november #38 Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sug han da hvis det blir aktuelt. Klarer du deg ellers i hverdagen? Anonymkode: 78eee...2df Skjønner ikke at noen kaller dette date 😅 1
AnonymBruker Skrevet 1. november #39 Skrevet 1. november Du må nok suge, han ellers velger han en annen. Anonymkode: 0d1ac...664 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. november #40 Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vi har allerede hatt sex, så det ligger i kortene... Så lenge siden jeg har vært på datern at jeg ikke vet hvordan man fikser det med mensen. Skal jeg avlyse? Anonymkode: 9b684...b57 ? Du har mensen. Noe alle kvinner har,ikke noe vi velger. Og du er redd han vil dumpe deg fordi du ikke kan ha sex? Jeg forstår ikke innlegget ditt. Beklager Anonymkode: 2b727...0ba 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå