Gå til innhold

Hjelp, skal på andre date og har fått mensen, what to do?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har allerede hatt sex, så det ligger i kortene... Så lenge siden jeg har vært på datern at jeg ikke vet hvordan man fikser det med mensen. Skal jeg avlyse?

Anonymkode: 9b684...b57

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selger du sex?

Hvis ikke er det vel bare å dra på date.

Anonymkode: c668d...81b

• Liker 19
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet

Sug han da hvis det blir aktuelt. Klarer du deg ellers i hverdagen?

Anonymkode: 78eee...2df

• Liker 10
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Dra på date, hvis han ikke tåler å ikke få sex er det like greit å bli kvitt ham nå. 

Anonymkode: 3a795...4a1

• Liker 21
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet

si det som det er. Det burde ikke komme som en overaskelse på ham at kvinner fra tid til annen har mensen 

Anonymkode: ead4e...ff3

• Liker 10
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet?

Anonymkode: bf721...ba3

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner du ikke er komfortabel med å ha sex da. Informer tidlig at det ikke blir aktuelt med det denne gangen pga. mensen. En mann å satse på aksepterer det da. 

Anonymkode: bbfd5...fad

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Enten så har du sex, eller så har du ikke sex. Snakk om å komplisere ting… 

Anonymkode: 432af...50c

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du hadde altså sex på første date?? Æsj...

Anonymkode: a677b...dcb

• Liker 8
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, du sier det enten som det er eller så sier du bare at du må hjem på slutten av daten. 

Anonymkode: 98382...1b7

AnonymBruker
Skrevet

I. Alle. Dager.

Kvinner har mensen ca en gang i  måneden. Menn vet det. Date i mens-uka er helt greit. Da blir det som regel ikke sex.

Voksne menn som er verdt å satse på har null problemer med det.

Anonymkode: 8203a...750

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du hadde altså sex på første date?? Æsj...

Anonymkode: a677b...dcb

Å uff... for en tøs jeg er.

• Liker 7
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Vi har allerede hatt sex, så det ligger i kortene... Så lenge siden jeg har vært på datern at jeg ikke vet hvordan man fikser det med mensen. Skal jeg avlyse?

Slapp av TS, med 2 andre hull går nok daten helt fint. 

Anonymkode: 30bda...216

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du må ikke avlyse nei, men du trenger å si ifra. Det bør jo gå greit å ha ei helg uten sex, det styrker kjemien av å være eller kjenne på tålmodigheten..  Hva skal man da finne på uten sex?
Jo.. det nest beste etter sex er jo mat.. så dere kan jo lage masse god mat som dere begge liker🫡

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (Akkurat nå):

Du må ikke avlyse nei, men du trenger å si ifra. Det bør jo gå greit å ha ei helg uten sex, det styrker kjemien av å være eller kjenne på tålmodigheten..  Hva skal man da finne på uten sex?
Jo.. det nest beste etter sex er jo mat.. så dere kan jo lage masse god mat som dere begge liker🫡

Og helst ikke mat som vekker de erotiske sansene. Fiskekaker og grøt er grei skuring.

Anonymkode: 8c73f...471

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jammen herregud a? Du kan vel reise på date uten å måtte ligge hver gang. Finnes mange andre måter å ha det hyggelig på. Da finner du kanskje ut om dere har en dypere relasjon enn kun seksuelt. 

Anonymkode: fcc21...7ed

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Ehm går det bra med deg??? Virker som det er en seksuell relasjon/ fuckfriends relasjon dere har, ettersom det virker som du mener det kommer til å bli ett problem for han? Og veldig rart han sex på første date. Virker som det er fuckfriends dere er. Men hvis dere ikke er det, da kan dere vel dra på kino eller restaurant? Han må da tåle at du har mensen? Dere trenger vel ikke å ha sex på andre date. Hvis han liker deg så respekterer han det. Ellers er han en drittsekk og du bør kutte han ut 

Anonymkode: 9f39d...e44

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og helst ikke mat som vekker de erotiske sansene. Fiskekaker og grøt er grei skuring.

Jeg må holde meg unna appelsin når jeg har mensen, blir så innmari kåt av appelsin.

Anonymkode: f528d...75f

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvilke mat gjør en mann amok til å pule en kvinne med mensen? 🫡

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (13 minutter siden):

Det trenger hun virkelig ikke å gjøre.

Anonymkode: 98382...1b7

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...