AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:42 #1 Skrevet lørdag kl. 15:42 Jeg har opplevd sterk tiltrekning og forelskelse tidligere. Vil jeg kunne oppleve det igjen? Selv om det ikke skjer så ofte? Anonymkode: bc923...92f
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:03 #2 Skrevet lørdag kl. 16:03 Har du opplevd det en gang så kan du oppleve det igjen. Anonymkode: 24958...e77 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:27 #3 Skrevet lørdag kl. 22:27 Selv om det føles som det ikke er mulig? Anonymkode: bc923...92f
piggrokken Skrevet lørdag kl. 22:31 #4 Skrevet lørdag kl. 22:31 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selv om det føles som det ikke er mulig? Anonymkode: bc923...92f Men plutselig skjer det. Du må bare holde øynene, sinnet og hjertet åpent, så dukker den opp helt uventet. Så er verden som om man er 15 år igjen... 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden Alt er mulig. Personlig har jeg vært betatt og forelsket flere ganger, men egentlig bare nesegrus forelsket en gang. Da det ble klart at det ikke ble hun og meg, så var jeg langt nede. Hun jeg giftet meg med brukte jeg litt tid på å forelske meg i. Da hun avsluttet forholdet innså jeg også hva jeg mistet og elsket. Etter det har jeg blitt betatt av en kollega, men hun er både gift, har barn og er gravid. Heldigvis gikk det fort over. Nå er jeg egentlig ikke forelska i noen, men har et godt øye til flere. Anonymkode: 824f3...d21
Strigiformes Skrevet 13 timer siden #6 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (På 1.11.2025 den 16.42): Jeg har opplevd sterk tiltrekning og forelskelse tidligere. Vil jeg kunne oppleve det igjen? Selv om det ikke skjer så ofte? Anonymkode: bc923...92f Kjærlighet kan man være heldig og oppleve i alle aldre. Ble kjempeglad når begge mine foreldre fant kjærligheten på nytt ❤️ Så ja det er mulig, og det er viktig å ha troa på. Så stod de der disse tre: Tro, håp og kjærlighet ❤️
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Skrevet 12 timer siden piggrokken skrev (21 timer siden): Men plutselig skjer det. Du må bare holde øynene, sinnet og hjertet åpent, så dukker den opp helt uventet. Så er verden som om man er 15 år igjen... Takk. Det er bare så vanskelig å tro på det når det ikke er noen der. Anonymkode: bc923...92f
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Skrevet 12 timer siden Strigiformes skrev (1 time siden): Kjærlighet kan man være heldig og oppleve i alle aldre. Ble kjempeglad når begge mine foreldre fant kjærligheten på nytt ❤️ Så ja det er mulig, og det er viktig å ha troa på. Så stod de der disse tre: Tro, håp og kjærlighet ❤️ Skal prøve å ta troen. Tusen takk. Anonymkode: bc923...92f
Strigiformes Skrevet 12 timer siden #9 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skal prøve å ta troen. Tusen takk. Anonymkode: bc923...92f Bare hyggelig.
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Skrevet 12 timer siden Tror de fleste har kjent på det du kjenner på, men så skjer det plutselig. Selvfølgelig må man ut i verden for at det skal kunne skje. Det er nå så. Man må treffe mennesker generelt for å kunne treffe på kjærligheten. Lite sannsynlig at vedkommende plutselig står på døra. Da jeg traff den rette trodde jeg at jeg aldri kunne elske noen slik jeg hadde elsket min eks, og dessuten at jeg ikke var klar for å treffe noen ny, selv om det hadde gått et par år. Så var han der, og jeg var absolutt klar. Ikke har jeg bare elsket like høyt heller, men mye høyere. 🥰 Anonymkode: b9430...e23 1 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (På 1.11.2025 den 16.42): Jeg har opplevd sterk tiltrekning og forelskelse tidligere. Vil jeg kunne oppleve det igjen? Selv om det ikke skjer så ofte? Anonymkode: bc923...92f Kommer an på personen. Jeg vet at noen som har vært det og ikke fikk personen og kanskje har vært borti andre, som aldri kunne måle seg med den store flammen, bare bestemmer seg for å ikke la noe skje noen sinne igjen. Kommer an på hvor åpen man er. Men aldri prøv å fylle et tomrom med noe som ikke er helt bra nok. Det er bare leit for alle parter. Anonymkode: 98bbd...d9f 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Skrevet 10 timer siden Jeg var forelsket mange ganger i min ungdom, og opplevde flere smertefulle kjærlighetssorger. Men kan jeg forelsket meg på nytt nå, etter 20 år i et kjedelig ekteskap som endte med skilsmisse? Tja. Det er flere tiår siden jeg kjente på følelsen, så jeg tviler oppriktig. Kommer hvert fall aldri til å orke å bo med en mann igjen. Føler at jeg endelig kan puste fritt 😅 Anonymkode: 00f16...6c1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #13 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg var forelsket mange ganger i min ungdom, og opplevde flere smertefulle kjærlighetssorger. Men kan jeg forelsket meg på nytt nå, etter 20 år i et kjedelig ekteskap som endte med skilsmisse? Tja. Det er flere tiår siden jeg kjente på følelsen, så jeg tviler oppriktig. Kommer hvert fall aldri til å orke å bo med en mann igjen. Føler at jeg endelig kan puste fritt 😅 Anonymkode: 00f16...6c1 Ja det kan du, men du må jo da være åpen for å kunne bli det. Om du stenger den døra selv er det lite sannsynlig at noen bryter den opp. Samme som du skriver sa samtlige venninner da de skilte seg. Nå er det jammen to av dem som bor med mann igjen, men terskel for hva man finner seg i er nok hevet. Han må være verdt det. Anonymkode: b9430...e23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå