AnonymBruker Skrevet 1. november #1 Skrevet 1. november Snakker under sengevalsen ja Anonymkode: f8bea...ebc
AnonymBruker Skrevet 1. november #2 Skrevet 1. november Hadde noen foreslått å skru det av ville jeg lagt meg for å sove. Anonymkode: 6852a...c0b 2 1 6
AnonymBruker Skrevet 1. november #3 Skrevet 1. november Lyset på selvsagt. Lys av er bare turn off. Anonymkode: 43d42...225 1
AnonymBruker Skrevet 1. november #4 Skrevet 1. november Levende lys eller dempet belysning. Det gir stemning. Anonymkode: dbf09...a51 5 1
AnonymBruker Skrevet 1. november #5 Skrevet 1. november Foretrekker lyset om morgenen med gardinene halvveis trukket for Anonymkode: 2d75d...1e5 2
AnonymBruker Skrevet 1. november #6 Skrevet 1. november Lyset på, men heller i mørke enn ubehagelig taklys. Anonymkode: 61578...a99 2
Mardina Skrevet 1. november #8 Skrevet 1. november Lyset av. Jeg har store komplekser for kroppen min og ønsker å se den minst mulig. Heldigvis ønsker ikke kjæresten min lyset på heller. Selv om han er kjempe-kjekk og sexy.
8ilver8nake Skrevet 1. november #9 Skrevet 1. november Lyset på siden jeg som de fleste menn er visuelt stimulert, så blir vesentlig bedre og mer givende med lyset på. 1 3
TheLegendBellaGoth Skrevet 1. november #11 Skrevet 1. november Jeg liker stemningsbelysning, altså å dimme ned lyset så det blir mer koselig 2
AnonymBruker Skrevet 1. november #12 Skrevet 1. november Lyset på, liker å holde øyekontakt. Anonymkode: 8561d...c87
Bamseklemmer Skrevet 1. november #13 Skrevet 1. november Som singel opplever jeg litt av hvert, og dette får kvinnen selv velge. Fordelen med dempet belysning eller delvis mørkt er at sansene våkner og er mere avslappende enn flombelysning🫠 3
Plan B Skrevet 2. november #14 Skrevet 2. november (endret) Får bare sex på dagtid, så det er ikke noe problem. Selvfølgelig ønsker jeg å se en deilig og fristende kvinnekropp! Også fint å se hva jeg holder på med når jeg er på besøk der nede. Alt er bare nydelig. Endret 2. november av Plan B
AnonymBruker Skrevet 2. november #15 Skrevet 2. november Nimmi10 skrev (18 timer siden): I mørket frem til jeg får finere kropp. Turnoff Anonymkode: 43d42...225 4
ToMan Skrevet 2. november #16 Skrevet 2. november Lyset på, men ikke flombelyning da. Som en annen over her kommentere, så er nok de fleste menn slik at vi er mer visuelle. Liker å se.
AnonymBruker Skrevet 2. november #17 Skrevet 2. november Ja takk begge deler. vi har som regel lyset på, men vi synes også det er spennende med lyset av i blandt. Anonymkode: 5d0bc...57b
AnonymBruker Skrevet 2. november #18 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja takk begge deler. vi har som regel lyset på, men vi synes også det er spennende med lyset av i blandt. Anonymkode: 5d0bc...57b Samme her, vi liker litt variasjon. Og det kan være moro å famle litt i mørket innimellom... K40 Anonymkode: f68c4...945
Lizzybelle Skrevet 2. november #19 Skrevet 2. november Lyset på. Er selv visuell så vil se på et fint utseende.
AnonymBruker Skrevet 2. november #20 Skrevet 2. november Lyset av. Ikke det at jeg ikke har fin kropp men liker ikke hvordan jeg ser ut når jeg har sex. Anonymkode: f4b80...db1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå